In dit topic kun je alles kwijt over de tweede voorronde van Idols, die zojuist is uitgezonden.
't betrof hier de voorronde in Eindhoven, waar dus ook iedereen hier uit Limburg heen moest. Ik was blij verrast om te zien dat onze Boris Titulaer (komt net als mij uit Venlo) ook meedeed. Hij was die jongen die al 'n CD had opgenomen en waarvan de jury zei dat hij zo goed in 't ritme zat.
Dat hij kon zingen wist ik allang, want hij heeft hier in de omgeving best veel al opgetreden. Bovendien heeft hij vorig jaar met 'n heel mooi nummer ('She would') meegedaan aan de voorrondes voor 't Songfestival. 'n aantal juryleden waren toen echt helemaal kapot van z'n liedje (Nance had zelfs gehuild zo mooi vond ze 't), maar de rest vond 't helaas niet geschikt voor 't Songfestival.
Juist omdat Boris al zo veel gedaan heeft, was ik verbaasd hem te zien in 'n programma als Idols. Ik had niet verwacht dat dat iets voor hem zou zijn. Maar goed, erg leuk dat hij door is en ik hoop van harte dat hij heel ver komt!
Verder weer veel leuke audities en aparte types gezien, waarom ik hard moest lachen! Zodra morgen de audities ook op de Idols-site staan, zal ik hier 'n poll toevoegen (ik heb niet alle namen kunnen onthouden
) zodat we weer onze mening kunnen geven over de slechtste en beste deelnemers.
Edit: 't liedje, waarmee Boris met 't Songfestival heeft meegedaan, is nog steeds te beluisteren op de
Songfestival-site! Zie
hier om direct 't liedje te beluisteren. Is zeker 'n aanrader, want 't is echt 'n prachtig liedje!