Ook al zouden de kijkers gestemd hebben voor iets van Prince voor Boris, dan nog denk ik niet dat ze 'm nog 'n nummer van Prince laten doen. Dan worden 't er gewoon 'n beetje erg veel. Laten we iig maar hopen dat hij iets krijgt wat bij 'm past en wat hij ook leuk vind om te zingen zodat hij weer kan schitteren!
(ik hoop trouwens stiekem dat veel mensen voor 'She would' hebben gekozen als ballad. Dat nummer zong hij vorig jaar bij de voorronde van 't Songfestival en dat klonk dus echt helemaal geweldig!
)
Wat ik ook raar vind: de ene show zeggen Tooske en Reinout wat het thema wordt voor de volgende show en de andere keer niet! Strange hoor!
Volgens mij zeggen ze 't alleen als ze willen dat 't publiek de volgende show verkleed naar de studio komt. Dat was zo bij disco en ook bij Big Band.
Maar dat neemt niet weg dat 't idd wat vreemd is dat 'n paar keren wel op Yorin FM of op de officiele site 't thema bekend is gemaakt en soms dus niet. Ik weet 't liever iedere weerk van te voren al zodat we fijn kunnen speculeren over wie welk nummer zal doen.
Oh trouwens, Reinoud vertelde zaterdag wel dat er aankomende zaterdag weer 'n liveband bij zal zijn. Ik denk dat dit dan 'n kleinere band zoals bij de workshops zal zijn.