ik denk dat er nu éénmaal heel veel mensen zijn die hopen/denken dat ze mooi kunnen zingen maar dat er niemand eerlijk durft te zijn tgn hen.
alléja, moest iemand v mijn vrienden zeggen dat hij/zij meedoet en ik weet dat hij/zij totaaal niet kan zingen, dan zou ik ook niet echt het lef hebben om dat te zeggen.
zo bv ook bij ons hier in Belgie, op tv worden de preselecties van Miss Belgie 2003 uitgezonden en dan zitten daar meisjes tussen die geen schoonheid zijn (ik bedoel dit niet slecht é, maar lees eerst door, dan snap je wat ik bedoel) en als ze er dan niet doorraken en men vraagt: 'waarom denkt u dat u er niet doorbent?' en ze antwoorden: 'goh, ik denk dat mijn frans niet goed genoeg is' dan heb ik toch wel zoiets van: euhm ... :-/
Ik bedoel het dus niet slecht door te zeggen dat ze minder mooi zijn, zeker niet, maar ik denk dat je van jezelf toch redelijk kan inschatten of je tot een Miss Belgie-wereld kan behoren of niet en stel dat je daartoe niet behoort,wel dan kan je perfect meedoen voor het plezier, zo zat er een meisje tussen die eerlijk zei: 'Het zou me verbazen moest ik er wel doorgeraakt zijn, ik ben gewoon niet mooi genoeg maar ik wou het wel eens meemaken'. Dit vind ik eerlijk en goed, je weet wat je waard bent, dan ligt je talent op een ander vlak, ieder zijn talent vind ik, maar als je nu éénmaal niet moeders mooiste bent, dan moet je het niet op je frans gaan steken ofzo...