Trouwens ik zag vrijdag ook ineens 'n jongen die ook bij Staracademy (weten jullie nog? De opvolger van Starmaker, dat naar 'n aantal weken al gestopt is vanwege hele lage kijkcijfers) heeft meegedaan: Ettiene, die op Craig David lijkt. Ik had 'm nog niet eerder in Idols gezien, maar nu bleek ineens dat hij bij de laatste 50 zat. Hij viel wel af nu en zit dus niet bij de laatste 30.
ja die heb ik ook gezien, echt sprekend Craig David! Maar ik ken Staracademy en dus hem verder niet of zo...
Ja je hebt zeker gelijk dat sommige mensen nauwelijks in beeld zijn geweest. Hind gelukkig nog wel af en toe, maar in de afgelopen afl heeft ze geloof ik helemaal niets gezegd, toch...? Das wel jammer. Maar ja er zijn nu eenmaal te veel mensen, ze moeten toch kiezen tussen al die interviewtjes he. En och, nu zal het wel veranderen, want er zijn nu toch nog maar 10 mensen per afl? Dan komen die vast wel allemaal prominent in beeld.
Ik vond het trouwens wel goed dat dat vrij dikke meisje nu ook door is (niet beledigend bedoeld, maar ik weet haar naam niet :-\). Ze kiezen dus niet alleen maar fotomodellen, dat vind ik wel goed. En kvond dr wel schattig, vooral toen ze te horen kreeg dat ze door was, hoe ze over het podium hupste
.