Hahaha, ik heb net even gekeken en gelezen in dit topic en het is grappig dat jullie zo stoeien met die namen
Die David vond ik persoonlijk ook erg goed zingen! Vooral de afgelopen aflevering vond ik dat ie het leuk deed!
Ook Dewi is ge-wel-dig, zoals ze in die chorus line dat liedje "don't you worry 'bout a thing" zong, met die toonladder, wauw, ik wou dat ik dat kon! Verder heb ik niet echt een favoriet, maar ik denk dat Jim ook wel ver komt als je al die reacties ziet op internet en al die jim-clubs en sites die als padde(n?)stoelen uit de grond schieten! En ik vind Marieke goed zingen, tenminste ik vind het knap dat ze zo kan spelen met die verschillende toonhoogtes...
Ja over die "vet cool-vet tof-vet hoog" jongen, Arzenio, heb ik nog een grappig verhaal. De stagiaire bij ons kent hem en hij had gezegd tegen haar ik lig er de tweede ronde uit. Dus ik en mijn collega's dachten bij de eerste aflevering van de tweede auditie-ronde, dus toen ze die mensen in die chorus line gingen selecteren en er moesten een aantal mensen naar voren komen die ik heel goed vond stond ik eerst verbaasd te kijken, maar wat bleek, dat hij eruit lag werd pas de week daarop uitgezonden! Foutje, bedankt!(stukje klopt niet helemaal qua tekst, maar wat wil je om 1 uur 's nachts :-\
Nog ff iets grappigs (hahaha) Iemand had mij ingeschreven, en ik kreeg een uitnodiging, iedereen zei dat ik moest gaan (behalve mijn familie hahaha), maar ik ben niet gegaan, omdat ik vind dat ik niet de idols-looks heb, en mijn stem ook te wensen over laat. Hahaha zou ook niet weten wat ik had moeten zingen
Ik vind het iig leuk dat deze drie mensen door zijn