Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209582 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #140 Gepost op: 13-12-2002, 23:50:22 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Hind is door!  :D

Niet echt 'n verassende uitslag, maar dat maakt me niks. De beste 3 zijn ook door.  :)

Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met dat 10de talent dat doorgaat. Als er iedere week 3 gekozen worden, zitten we namelijk nog maar op 9. Of zullen ze in de laatste aflevering er 4 kiezen? Maar dat zou oneerlijk zijn tegenover de afgevallen kandidaten in de eerste 2 afleveringen.

Misschien dat er iedere week gewoon 3 doorgaan en dat er dan nog 1 iemand van de reeds afgevallen talenten doorgaat. Diegene met de meeste stemmen of zo.  :-\

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #141 Gepost op: 14-12-2002, 00:11:29 »
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ik meld me weer

en ook ik ben blij dat hind door is en jamai! Geweldige stemmenm hebben die!

Zoals yuli zingt is niet echt mijn smaak, maar ik vind het wel geweldig dat ze, ondanks dat ze niet de ideale maten heeft, ze toch door is!

kusssssss julia

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #142 Gepost op: 14-12-2002, 00:46:00 »
Hahaha, ik heb net even gekeken en gelezen in dit topic en het is grappig dat jullie zo stoeien met die namen  ;D

Die David vond ik persoonlijk ook erg goed zingen! Vooral de afgelopen aflevering vond ik dat ie het leuk deed!

Ook Dewi is ge-wel-dig, zoals ze in die chorus line dat liedje "don't you worry 'bout a thing" zong, met die toonladder, wauw, ik wou dat ik dat kon! Verder heb ik niet echt een favoriet, maar ik denk dat Jim ook wel ver komt als je al die reacties ziet op internet en al die jim-clubs en sites die als padde(n?)stoelen uit de grond schieten! En ik vind Marieke goed zingen, tenminste ik vind het knap dat ze zo kan spelen met die verschillende toonhoogtes...

Ja over die "vet cool-vet tof-vet hoog" jongen, Arzenio, heb ik nog een grappig verhaal. De stagiaire bij ons kent hem en hij had gezegd tegen haar ik lig er de tweede ronde uit. Dus ik en mijn collega's dachten bij de eerste aflevering van de tweede auditie-ronde, dus toen ze die mensen in die chorus line gingen selecteren en er moesten een aantal mensen naar voren komen die ik heel goed vond stond ik eerst verbaasd te kijken, maar wat bleek, dat hij eruit lag werd pas de week daarop uitgezonden! Foutje, bedankt!(stukje klopt niet helemaal qua tekst, maar wat wil je om 1 uur 's nachts :-\

Nog ff iets grappigs (hahaha) Iemand had mij ingeschreven, en ik kreeg een uitnodiging, iedereen zei dat ik moest gaan (behalve mijn familie hahaha), maar ik ben niet gegaan, omdat ik vind dat ik niet de idols-looks heb, en mijn stem ook te wensen over laat. Hahaha zou ook niet weten wat ik had moeten zingen ;D

Ik vind het iig leuk dat deze drie mensen door zijn ;D :D ;) :) ;D

« Laatst bewerkt op: 14-12-2002, 00:47:09 door juultjuh »

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 14-12-2002, 10:15:54 »
Mijn favo's van deze 10 zijn door  :D

Ik vond het niveau van gisteravond best hoog, behalve Hester dan (hoe kan die in hemelsnaam door zijn gegaan, vond zelfs Sunny beter), dus kan best dat Elton een goede kans maakt op die wildcard. Ben benieuwd naar volgende week.

Next week we have: Jim, Tashka, Charlotte, Marieke, Igmar, Roger, Louise, Sebastiaan, Zosja en Sabine.

Jim is bij voorbaad al door, daar stemmen als jonge meiden op en dat zal het gaan denk ik tussen Sabine, Marieke, Roger en Zosja. Die andere 5 ken ik niet, dus misschien een suprise.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
VERPLAATST: test
« Reactie #144 Gepost op: 14-12-2002, 10:34:16 »
ik heb de aflevering gemist gister. :( wordt ie nog herhaald op yorin?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 14-12-2002, 10:51:45 »
ik heb de aflevering gemist gister. :( wordt ie nog herhaald op yorin?

Yep, woensdag om 20.30 uur.  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 14-12-2002, 11:02:06 »
Effe de foto's plaatsen van de volgende 10 kandidaten. (kunnen we vast beginnen met onze voorspellingen!  :) )

Jim:

Tashka:

Charlotte:

Marieke:

Igmar:

Roger:

Louise:

Sebastiaan:

Zosja:

Sabine:

Die louise heb ik dus nog nooit eerder gezien.

Voor mij staat ook vast dat Jim door zal gaan. Uit de rest kan ik niet zo goed kiezen. Tashka mag van mij wel door gaan. Zosja hoeft wat mij betrefd niet, ik vind haar niet zo mooi zingen en ook niet zo sympathiek over komen.

Ik denk dat de aflevering van volgende week wel 'ns verassingen kan brengen...... iig meer als de aflevering van gisteren.  :)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #147 Gepost op: 14-12-2002, 11:23:17 »
Louise zong vorige keer torn, ze zong met gebalde vuist, dat is het enige wat je van haar gezien kan hebben, want meer kan ik me idd ook niet herinneren

en idd jim gaat automatisch door, die hoeft niet gezongen te hebben.

Marieke heeft goeie looks en zingt met die toonhoogtes, dus het zal me niks verbazen als die door gaat

Igmar is het lieverdje van het vrouwelijke jurylid (wat stom weet der naam niet meer!) dus die zal wel goed commentaar krijgen en daar gaan toch heel veel mensen op af!

Roger is bijzonder, bijzondere stem, dus die zal wel hoog eindigen, omdat ie anders is dan de anderen.

Zosja kan goed zingen en als ze haar haar niet zo plat heeft zal ze ook hoog kunnen scoren  ;)
hahaha
nou dat was mijn analyse

kusss julia

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Idols ( part 2 )
« Reactie #148 Gepost op: 14-12-2002, 19:10:04 »
Nou ook maar weer idols topicje dan, heb nix meer gelezen eigenlijk naar de uitzending, maarre, wat waren jullie favorieten deze x ? ( behalve hind en jamai  ;D ) Wat vonden jullie leuk aan de nieuwe opzet van idols en wat kon er beter....

Persoonlijk vond ik Leonie een enorm leuk nummer hebben, maar vond ik het uiteindelijk wel terecht dat ze niet door ging ( toch wat kleine foutjes )

Waar ik echter echt van schrok was het feit dat Elton niet door ging, zo'n prachtige stem en dan ook nog een fantastisch eigen nummer... wat wil nederland nog meer.... Ik denk ook dat Yuli wat sympathiestemmen van het Nederlandse volk heeft gehad. Maar goed, er is nog een wild card en wie weet gaat die wel naar Elton toe  :)

Ook grote schok hoe positief de jury ineens voor Jamai was en wat voor een groot aantal stemmen hij kreeg, zal wel een hele grote school hebben gehad  ;D

« Laatst bewerkt op: 14-12-2002, 19:11:58 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
Re:Idols ( part 2 )
« Reactie #149 Gepost op: 14-12-2002, 19:17:28 »
ik heb het niet gezien gister maar de vorige keren wel. ik ben blij dat we nu van dat genante gedoe af zijn.  :-[ :-[
jamai en hind vond ik idd toen erg goed.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 14-12-2002, 19:49:00 »
ik heb alleen de afl zelf gezien, niet meer de uitslag om half twaalf. Dus kunnen jullie mij vertellen hoe dat ong was? Ok ik weet dus wie er door zijn... (go Hind go Hind) Heb zelf ook op haar gestemd uiteraard :).

wat is dat wild card waar je het over hebt?

ik vond dat Elton wel de hele erg heen en weer aan het springen was zeg maar... :-X Maar wel heel goed van m dat ie een eigen nummer had ja. Hij werd ook wel erg mager voorgesteld vond ik, die anderen kregen een veel betere inleiding.

Jamai schijnt óók al hier uit de buurt te komen, een paar meisjes uit mijn klas kennen hem! ;D

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #151 Gepost op: 14-12-2002, 19:55:03 »
Jamai had 46 procent
Hind 20
en Yuli 10 ofzow

er gaan er 3x 3 door, en de 10e wordt gekozen door de jury die een wild card uitdeelt...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 14-12-2002, 20:10:40 »
Ik vond persoonlijk Elton en Vanessa ook erg goed, maar ik vind 't terecht dat Yuli, Hind en Jamai door zijn.  :)

Ik weet wel heel zeker dat Jamai nooit zoveel stemmen had gekregen als hij niet al zoveel in beeld was geweest in de vorige afleveringen. Iedereen kende hem al en was helemaal op hem gefixeerd. Als de jury dan vervolgens ook nog zegt dat 'er maar heel erg weinig mensen zijn die zo mooi kunnen zingen als hem' dan is 't Nederlands publiek natuurlijk helemaal overtuigd. Ik vond die opmerking van de jury trouwens 'n tikkeltje overdreven. Oke, hij kan goed zingen, maar hier wordt hij wat mij betrefd iets te erg de hemel in geprezen.....

Maar ik ben blij met de mensen die door zijn, vooral Hind natuurlijk! Ik vond haar er trouwens gisteren niet zo leuk uitzien. Ze was heel bleek gepoederd en ik vond dat ze niet dezelfde uitstraling had als vorige momenten dat we haar in beeld zagen. Maar goed, ondanks dat is ze door, dus wat zit ik nog te klagen!  ;)

Ik ben zeer benieuwd wat de volgende 10 te bieden hebben. Ik kan nu echt niet zeggen wie daarvan 'n grote kans maken om door te gaan. (behalve Jim dan, als die niet doorgaat zou 't me enorm verbazen)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 14-12-2002, 20:25:03 »
idd Han, ik vond Hind er ook niet zo geweldig uitzien, tenminste, ik bedoel die kleding, waarvan werd gezegd dat het toch zoooo leuk was, noueh... vond ik nie... Maja is misschien gewoon mijn smaak niet of zo...

Wie is Jim...? :-[

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 14-12-2002, 20:41:08 »
idd Han, ik vond Hind er ook niet zo geweldig uitzien, tenminste, ik bedoel die kleding, waarvan werd gezegd dat het toch zoooo leuk was, noueh... vond ik nie... Maja is misschien gewoon mijn smaak niet of zo...

Ik vond haar kleren ook niet zo leuk, maar zolang ze zich er zelf prettig in voelt heb ik er niet zo veel problemen mee. Ik vond haar uitstraling gewoon niet zo super als in de andere afleveringen, maar misschien komt dat ook door zenuwen of zo.

Ik vond haar er gisteren trouwens wel echt heel oud uitzien, tenminste 'n stuk ouder dan 17. Mijn moeder schatte haar 'n jaar of 24!  ;)

Citaat
Wie is Jim...? :-[

Dit is Jim:

Jim is 15 jaar en heeft al 'n aantal fanclubs terwijl hij nog maar 'n paar keer op tv is geweest.  :) Ook de jury was steeds erg enthousiast over hem, dus ik denk dat hij 't wel gaat redden tot de volgende ronde.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 14-12-2002, 21:12:04 »
Owja die! Thnx voor al die handige plaatjes altijd Han! :)

Ik vond haar er gisteren trouwens wel echt heel oud uitzien, tenminste 'n stuk ouder dan 17. Mijn moeder schatte haar 'n jaar of 24!  ;)
Nou ze is inmiddels ook 18 hoor :) maar 24 is toch wel errug oud ja...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #156 Gepost op: 14-12-2002, 21:20:39 »
die jim heeft wel een aparte stem, maar ik denk dat die meisjes Jim allemaal zo leuk vinden omdat hij jong is en hij trendy is. Ik ben zelf idd ook helemaal "fan" van jamai en hind en ook van Dewi en David (je weet wel die ene die zo op die wayne leek) Btw over Wayne, toen ik die voor het eerst zag moest ik erg aan onze mol van afgelopen jaar denken, george, zelfde kin en uitstraling zo'n beetje hahaha maar ik zal wel de enige zijn  ;D

kussss julia

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 14-12-2002, 21:28:10 »
Dat is nog helemaal niet zo gek Juul, hij leek toen echt wel 'n beetje op onze George! Alleen George was altijd zo vrolijk en had altijd zo'n leuke uitstraling, terwijl 't bij Wayne helaas maar 'n one-time-thing was.  

David is ook erg leuk vind ik. Hij kan goed zingen, ziet er goed, eigenlijk heeft hij alles mee. Die zal 't dus ook wel redden tot de volgende ronde.  :)

Maar ik denk dat Jim toch meer kans maakt om uiteindelijk te winnen. Die is nog lekker jong en kunnen ze nog 'kneden' tot 't popidool wat men zo graag ziet. Dat is bij Jamai trouwens ook zo.....

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #158 Gepost op: 14-12-2002, 21:29:22 »
speciaal voor e:

die link waar dat in staat van groep 8:
http://www.zing.nl/evenementen/pages/eve_pg_sv/eve_pg_sv_huidig/sv02_solistenenartiesten.html

Het begon tijdens de musical-uitvoering van groep 8. Hind Laroussi zong en acteerde voor het eerst in het openbaar en deed iedereen, inclusief zichzelf, versteld staan van haar talenten. Kort daarna besloot ze om haar stem te laten scholen en ging ze op zangles.
Op de middelbare school trad ze op tijdens talloze muziek- en ouderavonden en volgde ze cabaretlessen. Maar het bleef niet bij schooloptredens. Vele malen trad de zeventienjarige Goudse inmiddels op in de Goudse Schouwburg. Haar unieke zangtalent bleef niet onopgemerkt. Ze kreeg onder andere een uitnodiging om te zingen tijdens de TMF-dancemasters party of the year in Duitsland. Dat alles resulteerde in een belangrijke rol in Tracks, een eigentijdse theatervoorstelling gemaakt op basis van de creatieve inbreng van zestien speciaal geselecteerde jongeren, die de voorstelling ook zelf uitvoeren. Tracks doet een intensief beroep op de talenten van deze jongeren op zowel toneel, zang als dans-gebied. Precies de omgeving waarin het talent van Hind zich kan tonen. Tracks heeft inmiddels tientallen voorstellingen achter de rug en loopt nog door tot eind van het jaar.

Ook op nationaal niveau trad Hind voor het voetlicht. Ze deed mee aan de voorrondes van de Soundmixshow 2002. En natuurlijk haalde ze de landelijke TV-finale, waarin ze te bewonderen was als Vanessa Williams. Hind is onlangs doorgedrongen tot de laatste 70 (van de 8.000!)  talenten van het TV-programma Idols.

Hind kan diverse stijlen aan, doordat haar stembereik erg groot is. Ze is even goed thuis in R&B en Pop als in Fado. Ze experimenteert volop met verschillende muziekstijlen in verschillende talen als bijvoorbeeld het Arabisch en Portugees. Een van haar ambities is een rol in een grote musical.

Wij geven het talent van deze nog jonge zangeres heel graag een kans tijdens Super Voices. Hopelijk een belangrijke stap in een veelbelovende carrière …

sorry hahaha lange tekst
kussss julia

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #159 Gepost op: 14-12-2002, 22:10:36 »
Dewi zal zeker ook wel doorgaan, evenals Jim...