Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209593 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het Idols topic
« Reactie #180 Gepost op: 19-12-2002, 19:57:00 »
ik vond Leonie ook nie egt goed, :-[ ::) maarja, ik hoop iig ook dat Elton die wild-card krijgt!  :)
ik hoorde vandaag dat er ook iemand uit klazienaveen bij de laatste dertig zit (klazienaveen ligt nml vlak bij Emmen :D) Bas heet ie, hij was bij het theater ook wel poossie in beeld, hij wist zn tekst niet meer en was himmel zenuwachtig, maar de jury vond em tog wel goed zingen... dus ik hoop dat ie ook doorgaat  :) ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #181 Gepost op: 19-12-2002, 20:08:13 »
Aaah, dat was die jongen die rock dj niet meer wist en x op nieuw moest doen, had idd prachtige stem...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 19-12-2002, 20:18:38 »
jip idd, en dat uit drenthe(al het goede komt uit drenthe  8))!!! hij stond in zo'n plaatselijk krantje :D, hij gaat vast wel door, hoop ik

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #183 Gepost op: 19-12-2002, 20:27:00 »
Hij moet in ieder geval volgende week pas. Morgen moeten Jim, Tashka, Charlotte, Marieke, Igmar, Roger, Louise, Sebastiaan, Zosja en Sabine hun kunsten vertonen op het idols-podium.

Mijn voorspelling :
Marieke
Roger
Jim

Gaan door :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 19-12-2002, 20:42:13 »
mja, zoiets denk ik ook, iig Jim wel (met al die meidenfans ::) ) en Marieke tja mss ook wel, en Roger hoop ik iig wel! hij is stoer!  8) en die Igmar, ik heb nie sow veel van hem gehoord, maar het lijkt me wel dat ie uitstraling heeft..

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 19-12-2002, 21:35:32 »
Die Charlotte die mee doet morgen komt hier uit Venlo. Er stond vandaag 'n heel stuk van haar in de krant. Nou blijkt dat m'n vader vroeger bevriend was met haar vader! We zijn dat gezin vroeger wel 'ns tegengekomen toen wij op vakantie waren aan zee. Ze hadden 3 dochters die alledrie dezelfde Olily kleding droegen. Ik weet nog dat ik dat vreselijk vond!  ;)

Ik denk niet dat ze doorgaat morgen, want ik vind niet dat ze goed kan zingen. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom ze zo ver is gekomen, maar blijkbaar zag de jury toch popster-potential in haar.  :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 20-12-2002, 20:39:21 »
jip idd, en dat uit drenthe(al het goede komt uit drenthe  8))!!!
heya, we gaan toch niet Hind afvallen he?! >:( ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 20-12-2002, 22:16:07 »
Charlotte deed 't beter als wat ik verwacht had, maar niet zo goed in verhouding met anderen.

Voorlopig ga ik voor Roger (echt prachtig hoe die zong!), Jim (wat 'n lief koppie!  ;) ) en Zosja (zong heel mooi, maar ik word op de een of andere manier bang van haar).

Ben benieuwd of Marieke hier nog verandering in kan brengen.....

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 20-12-2002, 22:49:44 »
kheb vandaag alleen de laatste paar minuten gezien omdat mn broer net thuis is gekomen...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 20-12-2002, 22:55:40 »
Ik denk nog steeds Jim en Roger, maar twijfel tussen Zosja en Marieke. Ik zelf vind ondanks de angstaanwekkende uitstraling, toch Zosja beter als Marieke.

Maar we zullen zien.... (waarom komt die uitslag toch weer zo laat?)  :-\

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 20-12-2002, 23:25:20 »
heya, we gaan toch niet Hind afvallen he?! >:( ;)
haha neehor, maar ik wou tog ff zeggen dat Bas uit drenthe komt en ook goed is ;) ::)
ik heb alleen Marieke,Igmar en dat andere meisjuh (blond haar ::) ) gesien omdat ik toen trug kwam van LOTR (super! :P) en ik hoorde van mn vader dat ie iig Zosjha ofzo erg goed vont en Roger ook wel.... maarja ik heb et opgenomen en ik ben benieuwd ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #191 Gepost op: 21-12-2002, 11:19:03 »
wat vreselijk jammer dat zosja niet door gaat, die vond ik ver uit de beste.  :'(

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 21-12-2002, 13:31:55 »
jaa me 2! :'( ik vond t egt onterecht, ook dat Jim 1e was >:( ik had nix met die gast...
maar laten we hopen dat zosja de wild-card krijgt ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 21-12-2002, 14:35:12 »
wie zijn er door?? Jim dus, en??

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #194 Gepost op: 21-12-2002, 15:25:36 »
Jim
Roger
Marieke

Like I said  :P

Maar goed, toch aan de ene kant wel zielig voor Zosja, zong echt geweldig mooi! Denk echt dat zij die wildcard wel gaat krijgen...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 21-12-2002, 21:05:11 »
yeee, goed hoor Kenner ;) :P
mare, wat vinden jullie van Jim? ik vint ut egt zo'n sukkeltjuh en hoop iig niet dat ie gaat winnen  :-X nouja iig hoop ik zoo dat Zosja de wild-card krijgt, ze verdiend ut gwn!!!  :( en marieke... tja, ze zingt wel aardig maar tis vooral dr uitstraling die ut doet (vind ik hor ;))

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #196 Gepost op: 21-12-2002, 21:12:39 »
Jim, ja kvinnem wel mooi zingen maar voor de rest nie veel meer :D Kvond gisteren Zosja wel beter dan Marieke hoor.. zij moet die wildcard idd hebben, was redelijk verbaasd dat ze net nie door was  :-/ Maar goed, we zullen zien...

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #197 Gepost op: 22-12-2002, 15:21:28 »
Ik ben weer eens van gedachten veranderd. Vrouwen... ::) Ik ga nu helemaal voor Roger omdat ik pas aan het einde van het programma inviel en dacht "waarom zingt er eigenlijk niemand een nummer van U2" en wat zag ik bij de terugflitsen bij de bekendmaking van de drie finalisten?
Dus.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #198 Gepost op: 22-12-2002, 19:54:01 »
Jeeeeeeeeeeeee ! * Kenner is ook zware roger fan geworden, zeker na gisteravond, al was het alleen maar door dat Ernie t-shirt  ;D

[reclame]
Roger heeft een heel mooi eigen nummer gemaakt :

http://members.chello.nl/r.daal/rogerman/audio/happy.zip

[/reclame]

« Laatst bewerkt op: 22-12-2002, 20:04:08 door Kenner »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 22-12-2002, 20:12:07 »
Jeeeeeeeeeeeee ! * Kenner is ook zware roger fan geworden, zeker na gisteravond, al was het alleen maar door dat Ernie t-shirt  ;D

Ja echt geweldig dat shirt.  :)

Ik vind 't vooral leuk dat Roger door is, omdat hij totaal geen posteruiterlijk heeft. Erg grappig ook dat hij zo klein is! Toen de drie finalisten bekend waren en Marieke en Jim elkaar omhelsden, zat hij tussen hen in en werd hij helemaal platgedrukt! Toen werd pas echt duidelijk hoe klein hij is. ('t zal er ook wel 'n beetje aan liggen dat Marieke en Jim best groot zijn!  ;)  )

Nog even 'n foto van dit voorval:

Ik vind 't hoog tijd worden voor de foto's van de kandidaten in de komende aflevering.

Bas

David

Charlotte

Joel

Suze

Linda

Graziella

Roy

Dewi

Yvette

Veel onbekende gezichten wat mij betrefd. Ik vind 't ook erg moeilijk om er drie te kiezen. Bas, David, Joel en Dewi zijn van deze 10 't meest op tv geweest, dus 't zal wel tussen hen gaan denk ik.  :-\