Ik vond die Sunny eerlijk gezegd 'n beetje erg overdreven. Ze was wel heel erg overtuigd van zichzelf en bemoeide zich met iedereen om haar heen. Oke, ze zong best mooi, maar die jurk en zo dat hoeft van mij toch niet zo.
En wat dat vriendje betrefd dat vond ik eerlijk gezegd ook 'n beetje belachelijk. Ze hadden pas 3 weken iets met elkaar en dan gaat hij huilen, omdat zij door is! Ik zag eerder in de uitzending (dus voor haar auditie) al dat hij helemaal onder de indruk van zijn vriendin was. Volgens mij is hij al jaren verliefd op haar en heeft ze nu eindelijk toegegeven.
Ik hoorde vandaag trouwens dat dat meisje wat ik kende eruit ligt. De 60 die overgebleven waren, en waar zij dus ook bij zat, hadden deze week allerlei workshops. Na afloop daarvan werden er 30 uitgekozen die door mochten. Zij heeft 't dus niet gered, waarschijnlijk omdat ze per ongeluk 2 keer 't zelfde couplet zong toen ze weer moest zingen voor de jury. Dat arme kind zal wel zo zenuwachtig zijn geweest dat ze 't effe niet meer wist.
Och, ik vind 't eigenlijk al erg goed van haar dat ze bij de laatste 60 zat. Ik ga nu helemaal fan worden van Hind en van Wayne (van de tweede aflevering).
e, weet jij toevallig of Hind wel door is? Ik denk dat deze workshops pas over twee weken op tv komen......