Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209603 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #240 Gepost op: 29-12-2002, 11:53:10 »
Ik merk 't al..... dat gaat ook lachen, gieren, brullen worden bij jullie A&K!  :D

Misschien dat er bij jullie net als bij ons ook filmpjes van de uitzendingen op internet komen te staan. Kunnen wij toch ook iets meepikken van de Belgische Idols!  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 29-12-2002, 12:07:24 »
zit er dik in denk ik  ;D kheb alleszins de familie al verwittigd dat het grappig was in nederland dus we gaan zeker kijken

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #242 Gepost op: 29-12-2002, 15:17:06 »
de winnaar komt sowieso uit het trio Jamai, Jim, Dewi

Toch zou ik roger niet uitvlakken, download voor de grap eens wat van zijn muziek op www.mp3.com/intwine, vooral happy klinkt echt geweldig, iets wat veel namen van de 'gevestigde orde' hem niet gauw na zullen doen...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 29-12-2002, 15:23:30 »
Toch zou ik roger niet uitvlakken
en Hind ook niet :(

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #244 Gepost op: 29-12-2002, 21:41:18 »
haha, okay, okay : goooo Hind nu tevreden ? :P

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 30-12-2002, 15:16:54 »
Ben nu naar het liedje aan het luisteren van Roger. Ik vind het echt goed. Die komt er sowieso wel.

Ik vind trouwens het argument dat iemand al zn hele leven met muziek/zingen bezig is niet helemaal terecht. Zeker dat zegt een heleboel over iemand en ook over 'de drang' om artiest te worden. Maarer zijn ook mensen die het zich vanwege bijvoorbeeld financiele redenen of andere omstandheden niet kunnen veroorloven om op een professioneel nveau met muziek bezig te zijn (zanglessen, muzieklessen, presentatielessen etc). Deze mesnen verdienen net zo goed een kans, vind ik.

Dit was een kleine toevoegong. Ik ben het niet helemaal met jullie oneens, maar wilde dit wel ff zeggen.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 30-12-2002, 16:23:42 »
Ik ben 't volledig met je eens ovide. Ook al wil je heel graag popartiest worden en heb je er ook de stem en de looks voor, 't is en blijft heel moeilijk om door te breken. Veel mensen met zangkwaliteiten beseffen zich dit en richten zich daarom op 'n studie of 'n andere carriere. 't betekend niet dat ze dan minder graag zingen, maar ze denken gewoon dat er geen toekomst voor hen in zit en zetten 't daarom even opzij.  

Ik zou 't heel leuk vinden als juist iemand, die nog nooit zangles heeft gehad en nog nooit in 'n bandje heeft gezongen, Idols zal winnen.  :)

Ik denk trouwens dat er wel 'n paar van de overgebleven 10 'n platencontract zullen worden aangeboden. Misschien niet gelijk, maar wel als ze zich wat meer ontwikkeld hebben. Ze staan nu alle 10 zo in de picture en dat leverd de meeste denk ik toch wat op! Al worden ze maar 'n one-hit-wonder, dan hebben ze 't er toch beter vanafgebracht als menig ander.  ;)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #247 Gepost op: 30-12-2002, 16:24:31 »
Klopt zeker, maar het is gewoon lastig omdat de mensen die wél die kansen hebben gehad vaa kverder ontwikkeld zijn in de muziek en dus op het moment supreme beter zijn dan de rest. Wie moet je als jury dan kiezen.. het makkelijkste is dan gewoon die persoon te kiezen, gelukkig is er ook nog het publiek denk ik dan maar, die getalenteerde en heel zijn leven al met muziek bezig zijnde Joel doodleuk wegstemd...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 30-12-2002, 19:39:29 »
Tsja, dat is het risico dat je neemt als jet 'het publiek' mee laat beslissen. Alhoewel ik ook hier nog steeds mn vraagtekens zet achter de gang van zaken. Sowieso legt de jury de bellers als het ware op wie er door zouden moeten gaan, en verder weten we natuurlijk ook niet hoe eerlijk alle stemmen geteld worden.

Ik ben het met Han eens dat de echte goede mensen toch wel een kans krijgen op een platencontract. Voor het programma moet er natuurlijk 1 winnaar zijn, maar het hele 'wereldje' kan nu wel kiezen uit een zee van talenten, die allemaal al netjes door de diverse keuringen zijn heengekomen en waarover al vanalles bekend is. En niet onbelangrijk; ze zijn al met hun kop op tv geweest en hun namen doen een belletje rinkelen. Dat scheelt toch weer in de promotie.

Eigenlijk wel heel slim van die programmamakers....

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #249 Gepost op: 30-12-2002, 19:42:07 »
Idd, jury is allesbepalend nog steeds... Ik denk dat als bv. suze positieve commentaren had gekregen afgelopen vrijdag ze gewoon bij de laatste 10 had gezeten. Maar '' de kijker '' hoort dat de jury het nix vind en neemt die mening daarom maar automatisch over  :-/

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 30-12-2002, 19:51:33 »
Kom ik weer terug op het oude thema: iemand moet het programma betalen en dus proberen ze tieners geld uit de zak te kloppen met veel te dure sms-jes en beslissen ze intussen gewwon zelf wie er doorgaan...

Voor de rest is het wel een leuk programma hoor  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 30-12-2002, 19:52:21 »
Idd, jury is allesbepalend nog steeds... Ik denk dat als bv. suze positieve commentaren had gekregen afgelopen vrijdag ze gewoon bij de laatste 10 had gezeten. Maar '' de kijker '' hoort dat de jury het nix vind en neemt die mening daarom maar automatisch over  :-/

Ja zo gaat 't idd. Tooske kan ons wel 20 keer melden dat de kijker beslist, maar ze weten dondersgoed dat juist 't publiek dat stemt (ik denk voornamelijk jongeren tussen de 12 en 17 jaar) erg beinvloedbaar is en dus de mening van de jury overneemt. Daar komt nog 'ns bij dat bepaalde mensen al zo veel met hun kop op tv zijn geweest, dat dat natuurlijk ook invloed heeft. (iedereen die tot nu toe door is, was al geregeld te zien in de vorige afleveringen.....)

Ik denk trouwens dat hier de uitslagen niet of nauwelijks gemanipuleerd worden (in tegenstelling tot bij BB!). Ze lagen wel iedere keer in de verwachting en er kwamen geen gekke percentages in voor waarbij je gaat twijfelen of dat wel zou kunnen....  :-\

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #252 Gepost op: 30-12-2002, 19:54:50 »
Mja is ook wel zow, maar goed, toos doet ook haar best maar en ik blijf het jammer vinden.. Zo'n jim bijv. staat met zijn kop op de voorpagina v/d telegraaf.. lijkt me aardige publiciteit ( moet ik wel bijzeggen dat de idols org. er alles aan doet de kandi's uit de publiciteit te houden om het zodoende eerlijk te houden )

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 30-12-2002, 19:58:32 »
Nou zeg (schrijf?) je me wat. Zaterdag keek ik naar 'n jaaroverzicht op RTL4 ('het beste van 2002' of zoiets) en daar ging 't ook effe over Idols. Toen werd er dus gesproken dat er 1 nieuw idool uit zal gaan komen en toen lieten ze alleen Jim heel lang zien. Geen ander 'talent' gezien in 't filmpje als Jim. 't is toch opmerkelijk......  :-\

« Laatst bewerkt op: 30-12-2002, 19:58:52 door Han13 »

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #254 Gepost op: 30-12-2002, 20:06:35 »
Joh! rtl4 heeft zijn idool al klaarstaan hoor :) Is allang in kannen en kruiken en gaan er simpelweg alles aan doen om Jim het te laten worden... daarvoor zie ik ze ook nog wel sjoemelen met die beluitslag...

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 3-01-2003, 17:18:53 »
Vanavond is bij ons de eerste uitzending van Pop Idol 2003!! Ik hou jullie op de hoogte  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 3-01-2003, 17:26:32 »
Bij ons kom 't niet vanavond.  :'(

Morgen pas, en dan ook nog alleen 'n suf overzicht met alles wat tot nu toe gebeurd is. Geen nieuwe beelden dus.  :(

Moeten we nog 'n weekje wachten, maar dan krijgen we wel live-optredens van de overgebleven 10!  :)

Ik ben erg benieuwd hoe jij 't gaat vinden A&K!   :D

« Laatst bewerkt op: 3-01-2003, 18:12:29 door Han13 »

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #257 Gepost op: 3-01-2003, 18:02:38 »
Vanavond is bij ons de eerste uitzending van Pop Idol 2003!! Ik hou jullie op de hoogte  ;)

Spannend  :)

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 3-01-2003, 18:04:41 »
idd ! ben mezelf aan het trainen voor volgend jaar  ;D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 3-01-2003, 18:41:52 »
Heeft iemand RTL Boulevard gezien?!

Roger schijnt uit Idols verwijderd te zijn  :o omdat ie zich niet aan contractuele verplichtingen wilde houden. Wie hem vervangt is niet duidelijk (al lijkt me het nu wel duidelijk dat Zosja binnen is, als het waar is en het wordt van diverse kanten gemeldt.)