Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209605 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #260 Gepost op: 3-01-2003, 18:46:51 »
 :o :o :o

Meen je dat? Ik heb 't niet gezien.   :-[

Dat zou ik echt jammer vinden, want Roger zong echt goed.

Hoe zullen ze dat nu gaan oplossen dan? De jury 2 wildcards laten uitdelen? Dan gaan ze naar Joel en naar Zosja denk ik.  :-\

Bij Hart van Nederland was gisteren trouwens 'n heel item aan Jim gespendeerd. 't ging over 't feit dat hij al zo veel in de bladen stond en veel media-aandacht kreeg. En dat er daarom dus ook verwacht werd dat hij wel ging winnen....

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #261 Gepost op: 3-01-2003, 19:01:15 »
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Roger is mijn held, kan niet waar zijn :'( Hoe gemeen. Als er iemand zich niet aan contractuele verplichtingen zou houden is het die Jim wel die met zijn snuit op de cover van elk blad staat, echt heeeel gemeen dit, ik ga Idols echt boycotten als dit waar is!  >:(

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #262 Gepost op: 3-01-2003, 19:54:50 »
Neeehe? :'( niet Roger... :( Als ut nou Jim was... ghehe ;)
hm, t was juist zo'n leuk Idolsavondtjuh vandaag... :'(

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 3-01-2003, 20:40:57 »
het gaat direct beginnen bij ons !! wiiiii

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #264 Gepost op: 3-01-2003, 21:27:14 »
Roger is eruit gezet omdat hij geen contract wilde tekenen omdat HMH hem niet kon garanderen dat hij eigen nummers zou mogen uitbrengen. Hierop zette HMH roger peterson uit het programma. Zosja zal zijn plaats innemen...

Aldus rtl tekst....

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 3-01-2003, 21:32:48 »
Hier 't nieuwsbericht van FOK!:

Idols-finalist Roger Peterson is door Holland Media House aan de kant gezet. De in Aruba geboren Roger weigerde het door HMH opgestelde contract te tekenen. De 22-jarige Roger Peterson was één van de negen finalisten, die door het publiek werden gekozen. In de laatste ronde die hem naar de finale hielp blonk hij uit met zijn versie van U2's "One".

Hij weigerde het contract te tekenen, omdat hij ook zelfgeschreven liedjes wil zingen. Die garantie konden de platenbazen hem niet geven. Holland Media House (HMH), de producent van Idols, stuurde Roger vervolgens een brief waarin staat dat hij niet meer aan de finale mag meedoen. Volgens HMH weigert Roger met het platencontract de hoofdprijs. Daarom heeft naar de mening van HMH verder meedoen geen zin.

't is dus echt waar.  :'(

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 3-01-2003, 21:39:55 »
OH MY GOD !  :o

we hebben hier net aflevering 1 achter de rug waarvan een groot deel in beslag genomen werd door een inleiding enzo maar we hebben toch een 20 minuutjes al wat kandidaten gezien en oh my god... ik vraag me echt wel af hoe mensen ook maar durven deelnemen !! Ik ben er nog steeds niet goed van ! De laatste kandidaat die we gezien hebben zong 'daar gaat ze' van Clouseau en als zijn ouders ook maar een beetje om hem geven dan konden ze hem dit toch niet aandoen? Zelfs mijn kat zingt mooier !! Ik ging spontaan mijn voorhoofd fronsen en mijn oren bedekken !! En dan zieje achteraf de jury zo mega lachen met hem, kbedoel, als die gast dat ziet, met zijn vrienden ofzo, wel dan hebben ze hem volgens mij mega uitgelachen !!Ongelooflijk !! Dit moet ik volgende week terugzien...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #267 Gepost op: 3-01-2003, 21:43:20 »
hehe , waarom denk je dat idols in Ned zon kassucces is, puur om het leedvermaak, bereid je maar voor, het wordt nog veeeeeeeeeel erger  ;D

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 3-01-2003, 21:48:33 »
het kán echt wel niet meer erger hoor  :o :o twas om bij te janken !! Kbedoel, zijn broer was niet door en die zei: jaaa jij doet het wel hè ! als ik het niet kan, dan jij wel ! Toen dacht ik al van: nee toch niet, em is lelijk... en toen hoorde ik zijn stem  :-\

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #269 Gepost op: 3-01-2003, 21:52:19 »
hehehehe, mensen zijn gewoon enorm camerageil en doen er gewoon belachelijk veel voor om hoe dan ook op tv te komen, laten we het daar op houden :P

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 3-01-2003, 21:53:29 »
maar zo wil je toch gewoon niet op tv komen?  :o

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #271 Gepost op: 3-01-2003, 21:55:30 »
Ach, bij ons zijn er ook mensen geweest waarvan je dacht dat ze echt niet meer op straat konden zonder door iedereen uitgelachen te worden, wel fijn op zich, doen het zichzelf aan hr...

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 3-01-2003, 22:01:37 »
en dan durven ze nog zeggen dat ze zichzelf best wel aantrekkelijk vinden terwijl ze daar staan met roos-blond haar en kledij waarvan ik niet eens kan zeggen wat het is (alléja, ik heb daar natuurlijk niets op tegen é, begrijp me niet verkeerd, maar het gaat er echt niet in bij mij hoe je omgeving het kan toelaten om je daar zo naartoe te laten gaan  :-\)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 3-01-2003, 22:27:56 »
Wat fijn om te horen dat er bij jullie ook zo'n 'geweldige talenten' tussen zitten.  ;)

Heeft de jury nog tegen niemand gezegd: 'ik denk niet dat er ook maar iemand is die 'n poster met jouw kop boven z'n bed wil'? Die vond ik zelf erg goed.  ;D

Heeft Popidol ook 'n internetpagina? Kan ik daar 'ns gaan rondkijken of er filmpjes opstaan.  :)

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 3-01-2003, 22:32:17 »
dit is de site: http://www.tiscali.be/idool2003/

en de commentaren tot nu toe (de slechtste) waren: "je bent en je zult ook nooit een idool zijn" "je zingt gewoon vals, als er mensen zijn rondom je die iets anders zeggen, dan scheelt er iets met hen"

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 3-01-2003, 22:37:30 »
dit is de site: http://www.tiscali.be/idool2003/

Thanx! Ik ga 't gelijk effe bekijken.  :)

Citaat
en de commentaren tot nu toe (de slechtste) waren: "je bent en je zult ook nooit een idool zijn" "je zingt gewoon vals, als er mensen zijn rondom je die iets anders zeggen, dan scheelt er iets met hen"

Volgens mij blijven ze bij jullie wat beleefder. 't klinkt natuurlijk ook best hard, maar 't is toch iets anders als 'stop met zingen...ook voor je omgeving!'  ;D

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 3-01-2003, 22:39:49 »
Han, het vierde tv'tje daar moet je opklikken, das de ergste van heel de avond, echt om te huilen  :'(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 3-01-2003, 22:42:37 »
Ik heb 't eerste filmje al bekeken en daar zag ik ineens Clouseau?  ???

Presenteren die 't of zo?

Ik ga snel de andere filmpjes bekijken.  :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 3-01-2003, 22:44:20 »
Superleuk! Daar is ook een forum en ik en iemand die ik van internet ken spelen nu die twee broers! whaha
Ik ben de beenhouwer die Tom Jones zong.

Oh en PS: die John met zijn blauw brilletje heeft een dikke nek en een ego van hier tot in tokio. En hij wil Gareth van Engeland na-apen met zijn kapsel! TSSSK!

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 3-01-2003, 22:48:27 »
jap Koen en Kris presenteren het hier. Maar het vierde tv'tje is echt  :'( ;D :D :'( tis erg gewoon

maar ik blijf zeker voortkijken  :D ;)