Deze week had ik opeens een 'aha-erlebnis', om het zo maar te zeggen. Tijdens een van mn stages heb ik in de schouwburg alhier gewerkt (zo'n 5 maanden). Op een gegeven moment kwam Anouk in het theater repeteren voor haar acoustic tournee. Ze zou een week blijven en iedere dag repeteren. Wij blij natuurlijk en de directeur had dan ook geregeld dat ze ook een try-out concert zou geven. Ik moest de hele heisa eromheen regelen (publiciteit en dergelijke) en moest dus vaak bellen met de 'manager' van Anouk, een zekere Edwin Jansen (tevens haar ex-man). Jullie voelen het al aankomen. Dzelefde Edwin Jansen die nu in de jury van Starmaker zit! Ik kwam er deze week pas achter dat het om dezelfde Edwin Jansen gaat. Hij is namelijk ook 'manager' van Kane. Ik vond het echt grappig, want ik moest altijd wel om hem lachen. Wat wij in Limburg niemen een echte Hollander. Grote mond, veel bla bla, maar ik vond het wel een aardige gast (heb hem maar een paar keer gesproken hoor!). Toch wel grappig vond ik...