Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209614 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #340 Gepost op: 8-01-2003, 19:39:40 »
duuuuuuus kan je éérst widm kijken en dan naar idols overschakelen !

Ja echt niet!Na WIDM kom ik of course hierheen om te forummen.  :)

Als de site de drukte kan houden tenminste. Anders zetten we idd maar Idols erop!  ;)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #341 Gepost op: 9-01-2003, 11:26:17 »
Mensen misschien is het beter dat we voorlopig ophouden met Sunny afzeiken, weet tenslotte nooit of ze toevallig hier weleens komt. Nadat eerst heel de media al over haar heen viel over die naaktfoto's is nu plotseling haar moeder overleden... Ze schijnt nu in zak en as thuis te zitten maar toch nog de kracht op te kunnen brengen om heel de begrafenis te regelen en ook haar zusje nog te kunnen troosten. Ik heb daardoor ineens een stuk meer respect voor haar gekregen en hoop dat de rest het hier ook mee eens is...

« Laatst bewerkt op: 9-01-2003, 12:45:49 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #342 Gepost op: 9-01-2003, 12:04:05 »
Mensen misschien is het beter dat we voorlopig ophouden met Sunny afzeiken, weet tenslotte nooit of ze toevallig hier weleens komt. Nadat eerst heel de media al over haar heen viel over die naaktfoto's

Toen ik dit las wilde ik een opmerking plaatsen

is nu plotselijg haar moeder overleden...
totdat ik dit las.
Ondanks dat ik het een stom wicht vind wens ik haar heel erg veel sterkte.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #343 Gepost op: 9-01-2003, 15:59:46 »
Deze week had ik opeens een 'aha-erlebnis', om het zo maar te zeggen. Tijdens een van mn stages heb ik in de schouwburg alhier gewerkt (zo'n 5 maanden). Op een gegeven moment kwam Anouk in het theater repeteren voor haar acoustic tournee. Ze zou een week blijven en iedere dag repeteren. Wij blij natuurlijk en de directeur had dan ook geregeld dat ze ook een try-out concert zou geven. Ik moest de hele heisa eromheen regelen (publiciteit en dergelijke) en moest dus vaak bellen met de 'manager' van Anouk, een zekere Edwin Jansen (tevens haar ex-man). Jullie voelen het al aankomen. Dzelefde Edwin Jansen die nu in de jury van Starmaker zit! Ik kwam er deze week pas achter dat het om dezelfde Edwin Jansen gaat. Hij is namelijk ook 'manager' van Kane. Ik vond het echt grappig, want ik moest altijd wel om hem lachen. Wat wij in Limburg niemen een echte Hollander. Grote mond, veel bla bla, maar ik vond het wel een aardige gast (heb hem maar een paar keer gesproken hoor!). Toch wel grappig vond ik...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 9-01-2003, 16:42:38 »
Mensen misschien is het beter dat we voorlopig ophouden met Sunny afzeiken, weet tenslotte nooit of ze toevallig hier weleens komt. Nadat eerst heel de media al over haar heen viel over die naaktfoto's is nu plotseling haar moeder overleden...

't is heel erg dat haar moeder is overleven (ik moet er niet aan denken als dat bij mij zou gebeuren...  :-\ ), maar nu hoef ik haar niet ineens 'n leuk persoon te gaan vinden. Bovendien vind ik niet dat ik haar heb afgezeken of zo. Ik heb alleen 't artikel over haar naaktfoto's geplaatst en verder niet echt m'n mening daarover gegeven.

Waar heb je die info over haar moeder eigenlijk vandaan Kenner?  ???

Dzelefde Edwin Jansen die nu in de jury van Starmaker zit!

Uhhh, Starmaker? Je bedoeld Idols denk ik.  ;)

Wel grappig dat jij 'm 'n beetje kent ovide. Wat heb jij trouwens 'n leuke stageplaats gehad!  :)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #345 Gepost op: 9-01-2003, 16:49:03 »
't is heel erg dat haar moeder is overleven (ik moet er niet aan denken als dat bij mij zou gebeuren...  :-\ ), maar nu hoef ik haar niet ineens 'n leuk persoon te gaan vinden. Bovendien vind ik niet dat ik haar heb afgezeken of zo. Ik heb alleen 't artikel over haar naaktfoto's geplaatst en verder niet echt m'n mening daarover gegeven.

Waar heb je die info over haar moeder eigenlijk vandaan Kenner?  ???

Nee bedoel ik ook niet, gaat erom dat het gewoon nu niet zo leuk is als je over haar bezig gaat, all I'm saying.

Info komt uit de voorpagina v/d telegraaf van vandaag, ga er vanuit dat zoiets wel klopt als ze het plaatsen ( zelfs bij de telegraaf )

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #346 Gepost op: 9-01-2003, 16:59:58 »
Info komt uit de voorpagina v/d telegraaf van vandaag, ga er vanuit dat zoiets wel klopt als ze het plaatsen ( zelfs bij de telegraaf )  

Ja dan zal 't wel betrouwbare info zijn. Ik was gewoon benieuwd waar je dat had gelezen, want ik had 't artikel nergens kunnen vinden.  :-\

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #347 Gepost op: 9-01-2003, 18:45:27 »
Ik bedoel natuurlijk Idols  :-[. Ik ken hem niet echt ofzo, alleen van tijdens mijn stage. Het was inderdaad een superleuke stage. Ik deed eigenlijk gewoon wat iedereen daar deed. Je kon niet echt merken dat ik daar stage liep ofzo.

Anyway, ik keek vanmorgen naar het kerstconcert van de Josti-band (ja ik schaam me er ok voor, maar overdag is er echt niet veel op tv en ik moet toch wat...) en daar zag ik Edwin Jansen ook al weer bij de aftiteling staan, grappig he? Als je erop gaat letten merk je pas hoe klein dat wereldje nou echt is. Dat heb ik ook ervaren tijdens mn stage destijds. Je moet voral doen alsof je mensen kent, dan is het goed.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #348 Gepost op: 9-01-2003, 20:51:22 »
Resterende Idols-uitzendingen uitverkocht

HILVERSUM (ANP) - Het goedbekeken programma Idols (RTL4/Yorin) gaat zaterdag de laatste fase in met een reeks van negen avondvullende live-shows. Toeschouwerskaarten daarvoor zijn binnen twee weken uitverkocht, zo meldde een RTL-woordvoerder donderdag.

Idols wordt omschreven als de grootste zangauditie op tv ooit. De idolen in spe die zich langs de kritische jury wisten te worstelen mogen nu in rechtstreekse programma's laten horen wat ze waard zijn. In de studio is telkens plaats voor zevenhonderd mensen die een kaart van 12,50 euro moesten kopen. Die plaatsbewijzen vlogen over de toonbank.

Het kijkerspubliek mag steeds stemmen welke kandidaten naar de volgende uitzending mogen. Degene met de minste stemmen valt af, zodat er bij de finale op 8 maart nog twee potentiële popidolen over zijn. De kijkers zijn al bekend met Tooske Breugem als presentatrice, maar vanaf zaterdag voegt Reinout Oerlemans zich bij haar. Dat was al eerder zo gepland.

zo, alle kaarte nu al uitverkocht? :o hm, lijkt me tog best leuk, dat elke aflev weer 1 kandi afvalt! (wist ik nog niet, dat dat zo ging) ik lag me rot, als Jim meteen de eerste liveshow afvalt :D oke, ik ben ff aan het fantaseren :-[

« Laatst bewerkt op: 9-01-2003, 20:51:52 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #349 Gepost op: 9-01-2003, 20:56:30 »
Jee alles al uitverkocht! En ik had nog wel zo graag willen gaan....  ;)

Maar als ik zo snel effe tel, levert Idols Endemol alleen al door 't publiek in de live-uitzendingen op: 700*12,50*9 = 78.750 euro!  :o :o :o

Maar goed, slecht nieuws is wel om te lezen dat de finale op 8 maart is, dat betekend dat er maar liefst 3 (!!!) afleveringen met WIDM samenvallen!  :(

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #350 Gepost op: 9-01-2003, 21:01:02 »
Kunnen we dan nie Idols op woensdag kijken? Das natuurlijk wel minder, we willen allemaal gelijk de uitslag weten he... dilemma  ???

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 9-01-2003, 21:05:40 »
haha, ik wou dr ook héél graag heen ::)
wow!! bijna 80 000 euro!! :o :o vond de kaartjus nog wel goedkoop, doen ik dat zo las :-X
tja, finale op 8 maart... WAT? 8 maart?!, dan heb ik un pianoconcours.. hm, oke, iig alweer un aflev. mol en idols opneme? hm, nouja, whatever.... ::)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #352 Gepost op: 9-01-2003, 21:06:20 »
Kunnen we dan nie Idols op woensdag kijken? Das natuurlijk wel minder, we willen allemaal gelijk de uitslag weten he... dilemma  ???

Gewoon twee videorecorders inschakelen. De ene voor WIDM (want anders kun je de afleveringen niet meer herbekijken.  ::) ) en andere voor Idols. En dan natuurlijk naar WIDM kijken en Idols de dag erna of zo. (want na WIDM natuurlijk gelijk naar de computer spurten om te gaan forummen!  ;) )

Moet ik wel nog effe 'n videorecorder erbij gaan kopen.  :-\

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 9-01-2003, 21:08:13 »
Gewoon twee videorecorders inschakelen. De ene voor WIDM (want anders kun je de afleveringen niet meer herbekijken.  ::) ) en andere voor Idols. En dan natuurlijk naar WIDM kijken en Idols de dag erna of zo. (want na WIDM natuurlijk gelijk naar de computer spurten om te gaan forummen!  ;) )

Moet ik wel nog effe 'n videorecorder erbij gaan kopen.  :-\
ghehe, das nog ff flink spare ;)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #354 Gepost op: 9-01-2003, 21:10:50 »
 ;D moet eerlijk bekennen da ik er ook maar 1 heb... maar heb ook g1 geld om een extra videorecorder te kopen... OH JA mijn vader heeft er nog wel 1 staan geloof ik :D Als dat ding tenminste nog opneemt, hij staat nie voor nix boven  :-\

« Laatst bewerkt op: 9-01-2003, 21:16:18 door Zaartje »
In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 9-01-2003, 21:12:21 »
ghehe, das nog ff flink spare ;)

Och, 'n videorecorder kost toch tegenwoordig bijna niks meer. Iedereen wil DVD....

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #356 Gepost op: 9-01-2003, 21:18:33 »
Das waar ja, maar ja ik ben ook maar een arm meisje... :P

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 9-01-2003, 21:20:58 »
Als student heb ik ook niet zo veel te spenderen en ik denk dan ook dat ik gewoon m'n broer ga inschakelen om 1 van de 2 programma's op te nemen.  :)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #358 Gepost op: 9-01-2003, 21:30:41 »
Hmm, das ook een plan ja, maar bij een gebrek aan broers moet ik maar even iemand anders inschakelen ;D Genoeg idols-fans bij moi in de klas dus da komt wel goed :)

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #359 Gepost op: 9-01-2003, 21:37:08 »
Wij hebben twee video's , maar idols is niet boeiend wieisdemol wel!!!!! En als je dan echt geen andere oplossing hebt, kijk naar wieisdemol, neem idols op, en kijk wanneer widm herhaalt wordt en neem het dan op ;)

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O