Nou 't was echt geweldig!!!!
Wat 'n leuk programma is Idols toch! En zoveel talenten, echt waar, bijna iedereen zong prachtig en had ook 'n goede performance.
Ik kan ook echt niet kiezen wie ik 't beste vond en vind 't zelfs nu al moeilijk om te kiezen wie er weg zou moeten. Ik weet 't gewoon niet. Er waren er wel 'n aantal die ik wat vond tegenvallen, maar die waren nog steeds niet erg slecht. Dewi vond ik deze keer niet zo goed. Ik vond de keuze van 't liedje wat ongelukkig en bovendien zat ze er 'n paar keer 'n beetje naast. Ook David had 'n nummer dat niet zo goed bij z'n stem paste en blonk daarom deze keer niet zo uit vond ik zelf. Joel vond ik deze keer slechter als vorige uitzending, maar dat ligt denk ik ook aan z'n keuze voor dit nummer. Marieke vond ik eerlijk gezegd ook wat tegenvallen.
Hind was weer geweldig! Ze had weer die geweldige uitstraling! 't lijkt alsof 't zingen haar echt heel gemakkelijk af gaat. Bas vond ik dit keer ook weer stukken beter als andere afleveringen. Veel zelfverzekerder en dat merk je gelijk in z'n uitstraling en z'n zang. Jamai en Jim waren ook weer goed. Ik weet niet of ik Jim 't beste vond, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij de meeste stemmen gaat krijgen. Dat hoorde je alleen al aan de reatie van 't publiek toen hij aan de beurt was.
Maar ik ga snel weer verder kijken naar de backstage aflevering.