Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209616 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #360 Gepost op: 9-01-2003, 21:54:42 »
En als je dan echt geen andere oplossing hebt, kijk naar wieisdemol, neem idols op, en kijk wanneer widm herhaalt wordt en neem het dan op ;)

Dat is plan B bij mij, voor 't geval dat m'n broer niet wil meewerken met plan A.  ;)

« Laatst bewerkt op: 9-01-2003, 22:01:13 door Han13 »

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #361 Gepost op: 9-01-2003, 21:58:16 »
Wij hebben twee video's , maar idols is niet boeiend wieisdemol wel!!!!!
Idd, daar ben ik het helemaal mee eens ;)

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #362 Gepost op: 9-01-2003, 22:05:24 »
gelukkig maar :) Ik bedoel, wat kies je nou, Widm waar je een jaar op heb moeten wachten of idols..dat lees je maandag wel in de krant hoor, of op inet :P (niet dat ik dat ga doen, ik vind het niet meer boeiend)

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #363 Gepost op: 10-01-2003, 15:04:24 »
goh wat een slim bedachte oplossing, maar nee het gaat er toch om dat je het ' alletwee meteen wil weten'  :P

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #364 Gepost op: 10-01-2003, 20:12:04 »
Hmm, das ook een plan ja, maar bij een gebrek aan broers moet ik maar even iemand anders inschakelen ;D Genoeg idols-fans bij moi in de klas dus da komt wel goed :)
Hahaha, ja, ik heb ook een andere Idols-fan (naja niet dat ik onwijs Idols-fan ben magoe) ingeschakeld om het morgen voor me op te nemen, want dan ben ik dus bij Daantjes verjaardag en onze videorecorder is min of meer kapot (=slecht beeld), en woensdag kan ik natuurlijk niet de Idolsherhaling kijken want dan ben ik nog bij cabaret :). En och ik heb Idols al vaker gemist maar niet wanneer Hind meedeed en das morgen toch wel weer t geval...
Mja idd als widm dr is lees ik de volgende dag wel hoe Idols was verlopen, want zelfs als ik het zou opnemen (wat een beetje moeilijk gaat met een kapotte videorecorder) komt het er ws toch niet van om het allemaal te bekijken...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 10-01-2003, 20:22:26 »
straks speelt het weer bij ons !! en kheb al wat voorstukjes gezien, het ziet er weer megagrappig uit  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

• Forumlid
« Reactie #366 Gepost op: 10-01-2003, 22:00:40 »
oké, het is hier dus net gedaan en ik zou weer aanraden om terug naar de site te gaan  ;D er zaten echt weer grappige knadi's tussen :) iemand zong zelfs: laat het gras maar groeien van sam gooris  :D ;) en dan ook nog iemand die met slaande deuren vertrok omdat hij niet door was enzo en toen op de camera sloeg, echt wel heel onsportief if ya ask me... of toen de platenbaas zei tgn iemand: mss kun je in het circus aan de slag... => " wow owla, het circus nu ook weer niet é " was echt wel grappig  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 10-01-2003, 23:07:32 »
Ik ben effe naar de site geweest en heb alle filmpjes beluisterd. Dat waren er wel veel zeg!  :o

Er zaten idd erg leuke bij. Die jongen met de hawaiketting die 'n heel dansje erbij ging doen! Echt heel erg! En die jongen die zo kwaad werd en met de deur ging gooien, zag er uit als 'n hele lieve jongen. En dan blijkt 't toch 'n driftkikker te zijn!  ;)

Dat meisje wat 'joyful joyful' zong deed 't erg goed vond ik. En ook die jongen die alleen maar Engels sprak. Ik vraag me eigenlijk af waarom er in de regels staat dat de kandidaten perse Nederlands moeten spreken?  :-\

Heel toevallig dat er 'n jongen ook 'all that jazz' zong en ook weggestuurd werd met als commentaar dat hij 't beter bij 'n musical-auditie kon proberen. Dat was in Nederland ook precies zo, maar dan bij 'n meisje.  :)

't valt me op dat er veel lange Belgische meisjes zijn die meedoen! Als ze door de deur gaan, viel pas echt op hoe lang ze waren. Maar 't zal wel toeval zijn dat de meisjes die goed konden zingen lang zijn...

• Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 10-01-2003, 23:23:41 »
die met die hawai-ketting was dat van Sam Gooris :) was ook helemaal niet ontgoocheld, sympathieke mens :) maar dien die met de deur sloeg  :o en ik denk dat je moet nederlands spreken omdat we een vlaams popidool willen en niet mensen die er in een ander land afgevallen zijn ofzo  :-\ en die indische meneer van joyful was echt heel leuk !! zeker toen die overschakelde op het nederlands, prachtig gewoon !  ;D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 11-01-2003, 11:20:07 »
Heel toevallig dat er 'n jongen ook 'all that jazz' zong en ook weggestuurd werd met als commentaar dat hij 't beter bij 'n musical-auditie kon proberen. Dat was in Nederland ook precies zo, maar dan bij 'n meisje.  :)

I s wel toevallig dat je dat nu zegt, want ik zag gisteren een voorstukje van de Duitse popstars en hun opdracht voor deze week is om een lied uit een musical te doen! En er is nogal wat commotie, want er is een meisje bij de laatste kandidaten dat al min of meer professioneel musicalster is. Tenminste zo begreep ik het. Iedere meent dus dat zij er niet uit gaat, ook omdat zij sowieso al favoriet was. Het niveau is daar inderdaad beduidend minder dan hier, qua zang. Er zitten mensen in de finale die gewoon echt niet goed kunnen zingen!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #370 Gepost op: 11-01-2003, 11:52:14 »
dat snap ik nu niet echt goed  :-\ zoals ze bij ons vertelden: 'we zoeken een popster, en jij bent meer musical-achtig' dus dan lijkt het me niet logisch om hen een musicalopdracht te geven, maar ja, daar ligt het mss anders

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #371 Gepost op: 11-01-2003, 12:41:53 »
Ik zie maar vier filmpjes op de site.... of klopt dat niet en zijn er meer?? ???

When God created man, she was only joking!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #372 Gepost op: 11-01-2003, 15:56:20 »
Het zijn er meer, jet, ik moest ook even zoeken.
Bij dat rijtje foto's van boven naar beneden zie je als je er op klikt boven enkele foto's ook een tv-schermpje. Als je daarop klikt zie je de video's van die kandidaten.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #373 Gepost op: 11-01-2003, 18:42:29 »
I s wel toevallig dat je dat nu zegt, want ik zag gisteren een voorstukje van de Duitse popstars en hun opdracht voor deze week is om een lied uit een musical te doen!

Wat gek zeg. Dat vind ik erg raar als ze echt 'n popidool zoeken en geen musicalster.  :-\\

Citaat
En er is nogal wat commotie, want er is een meisje bij de laatste kandidaten dat al min of meer professioneel musicalster is. Tenminste zo begreep ik het. Iedere meent dus dat zij er niet uit gaat, ook omdat zij sowieso al favoriet was.

Ik kan me wel voorstellen dat er commotie over ontstaat als er 'n kandidaat bij is die al veel musical-ervaring. Die zal 't natuurlijk beter doen als de rest en grote kans dat ze doorgaat dan natuurlijk. Maar goed, misschien werkt 't ook wel in haar nadeel, want er wordt nu wel heel veel van haar verwacht.

Citaat
Het niveau is daar inderdaad beduidend minder dan hier, qua zang. Er zitten mensen in de finale die gewoon echt niet goed kunnen zingen!

Ja he? Heb je niet die Daniel gezien met zo'n half lange haren en zo'n moderne bril? Die zingt echt vreselijk, maar heel Duitsland is er kapot van. Volgens mij heeft hij al 'n aantal weken de meeste stemmen gekregen.  :-[

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 11-01-2003, 22:30:03 »
Nou 't was echt geweldig!!!!  :D

Wat 'n leuk programma is Idols toch! En zoveel talenten, echt waar, bijna iedereen zong prachtig en had ook 'n goede performance.

Ik kan ook echt niet kiezen wie ik 't beste vond en vind 't zelfs nu al moeilijk om te kiezen wie er weg zou moeten. Ik weet 't gewoon niet. Er waren er wel 'n aantal die ik wat vond tegenvallen, maar die waren nog steeds niet erg slecht. Dewi vond ik deze keer niet zo goed. Ik vond de keuze van 't liedje wat ongelukkig en bovendien zat ze er 'n paar keer 'n beetje naast. Ook David had 'n nummer dat niet zo goed bij z'n stem paste en blonk daarom deze keer niet zo uit vond ik zelf. Joel vond ik deze keer slechter als vorige uitzending, maar dat ligt denk ik ook aan z'n keuze voor dit nummer. Marieke vond ik eerlijk gezegd ook wat tegenvallen.

Hind was weer geweldig! Ze had weer die geweldige uitstraling! 't lijkt alsof 't zingen haar echt heel gemakkelijk af gaat. Bas vond ik dit keer ook weer stukken beter als andere afleveringen. Veel zelfverzekerder en dat merk je gelijk in z'n uitstraling en z'n zang. Jamai en Jim waren ook weer goed. Ik weet niet of ik Jim 't beste vond, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij de meeste stemmen gaat krijgen. Dat hoorde je alleen al aan de reatie van 't publiek toen hij aan de beurt was.

Maar ik ga snel weer verder kijken naar de backstage aflevering.  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #375 Gepost op: 11-01-2003, 23:28:58 »
Zosja eruit!  :o

Dat had ik dus echt niet verwacht. Ik vond dat ze 't wel goed had gedaan, beter als sommige anderen iig. Ik denk dat 't publiek toch 'n beetje 't idee had dat ze niet thuishoorde tussen deze 10, omdat ze oorspronkelijk niet is uitgekozen. Ik had niet 't idee dat 't doorgestoken kaart was (dus dat de makers bepaald hebben dat ze weg moest), want de juryleden waren echt wel 'n beetje van slag leek 't.

Wel erg jammer dat we niet te horen kreeg hoeveel stemmen iedereen heeft gekregen, of iig 'n volgorde. Ik had graag willen weten wie de nummers 1,2 en 3 waren. Maar goed, dat zal wel bewust zo gedaan zijn, omdat de stemming van volgende week daardoor niet beinvloed kan worden....

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #376 Gepost op: 12-01-2003, 00:06:47 »
Ik weet niet of ik Jim 't beste vond, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij de meeste stemmen gaat krijgen.

Ik denk ook wel dat Jim gaat winnen, maar dat ligt denk ik niet helemaal aan zijn zangtalent. Hij schuifelt wat over de noten heen en heeft uiteindelijk de goeie te pakken. Maar ja, verder heeft ie wel alles mee, het is een leuke jongen om naar te kijken en pas 15 he! Dat maakt ook echt veel uit. Maar Jamai zingt gewoon wel beter, feit.

de mol, of niet de mol, dat is de vraag

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 12-01-2003, 11:07:19 »
Wij krijgen nu 2x per week een aflevering dus gisterenavond was het ook al weer zo ver !! en der zat er 1 bij, die begon te zingen van Right Said Fred en omg  :o ik denk dat ik de jury nog nooit zo zien lachen heb  ;D ze zaten hem echt uit te lachen, zo stiekem achter hun papieren of met hun hoofd naar beneden :) en dan zat er iemand bij die leek op de pinguin uit Batman en die Michael Jackson deed maar die zag er ouder dan 28 uit en de jury wou zijn identiteitsbewijs zien en hij zei dat het in zijn auto lag en toen hij terugkwam had hij zogezegd noch paspoort noch rijbewijs bij (hij was dsu écht met de auto hé, maar geen paspoort of rijbewijs bij hem...) en hij zei dat hij de volgende dag terugkwam maar ze hebben hem niet meer gezien  :) en dan iemand die gezongen had en Jan Leyers zei gewoon: nee... en voor de rest niks meer, noch de andere leden vd jury, dat was ook een serieuze afgang...

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #378 Gepost op: 12-01-2003, 12:08:08 »
Joël was leuk  :D :D :D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 12-01-2003, 12:19:54 »
Ik heb eigenlijk alleen maar het laatste kwartiertje op video opgenomen (had een feestje van m'n werk gisteren), en van wat ik kort zag, vond ik Marieke, Bas en Joël in positieve zin opvallen en David en Dewi in negatieve zin. Zosja zal ik niet missen, ze heeft een goede stem, maar ze had toch nooit gewonnen. Jim, Jamai en Hind waren zoals gewoonlijk weer goed.