Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209617 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #380 Gepost op: 12-01-2003, 13:32:00 »
Ik vond Joel dus niet zo goed. Dat lag aan de keuze van het liedje, dat ik niet bij hem vond passen. Verder hou ik sowieso niet zo van zijn stem. Het is inderdaad dat gepijnigde (wat nu veel minder is) waar ik een beetje de kriebels van krijg. Ik vind sie Bas wel een aardige jongen en vond hem ook goed zingen.
Bij Hind vind ik het jammer dat ze naar mijn idee een styling/imago krijgt opgedrongen dat helemaal niet bij haar past. Ik vond haar juist zo apart en origineel hoe ze in het begin was. Nu wordt ze een beetje nep en dat vind ik echt jammer. Maar misschien vindt ze het zelf allemaal wel leuk.

Nog even over Popstars. IK heb inderdaad ook die Daniel gezien. Ik vond het maar een rare snuiter. Hij had steeds van die Burlington-sokken aan (met van die ruitjes) met een soort korte broek erop. Blijkbaar was dat zijn image, want hij vertelde dat hij van iemand nog een hele doos met allemaal verschillende burlington-sokken had gekregen zodat hij kon afwisselen... ??? Ben benieuwd hoe het daar afloopt.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #381 Gepost op: 12-01-2003, 13:43:00 »
Ik vond Joel dus niet zo goed. Dat lag aan de keuze van het liedje, dat ik niet bij hem vond passen. Verder hou ik sowieso niet zo van zijn stem. Het is inderdaad dat gepijnigde (wat nu veel minder is) waar ik een beetje de kriebels van krijg. Ik vind sie Bas wel een aardige jongen en vond hem ook goed zingen.

Ik vond Joel ook niet goed en dat is niet alleen omdat ik niet van z'n stem houdt, maar idd ook om z'n keuze voor dit liedje. Hij deed 'n beetje te popiejopie vond ik. Zoals Reinoud ook al zei, deed hij net alsof hij al gewonnen had. Ik kan me voorstellen dat hij heel blij was, omdat hij die wildcard heeft gekregen. Maar hij moet ook in de gaten houden dat hij met nog 9 (nu nog 8 ) andere mensen over is, die stuk voor stuk 'n geweldige stem en ook popster-potential hebben.

Citaat
Bij Hind vind ik het jammer dat ze naar mijn idee een styling/imago krijgt opgedrongen dat helemaal niet bij haar past. Ik vond haar juist zo apart en origineel hoe ze in het begin was. Nu wordt ze een beetje nep en dat vind ik echt jammer. Maar misschien vindt ze het zelf allemaal wel leuk.

Ik vond Hind er gisteren juist wel weer leuk uitzien. Vorige keer vond ik 't wat minder. Ze zag er in eerdere uitzendingen ook heel leuk uit met die Marrokkaanse kleding, maar ik kan me voorstellen dat ze dat nu niet meer doet omdat 't toch om 'n popster gaat....

Citaat
Nog even over Popstars. IK heb inderdaad ook die Daniel gezien. Ik vond het maar een rare snuiter. Hij had steeds van die Burlington-sokken aan (met van die ruitjes) met een soort korte broek erop. Blijkbaar was dat zijn image, want hij vertelde dat hij van iemand nog een hele doos met allemaal verschillende burlington-sokken had gekregen zodat hij kon afwisselen... ??? Ben benieuwd hoe het daar afloopt.

Dat is echt 'n hele rare jongen die Daniel. Ik begrijp ook echt niet waarom heel Duitsland er zo mee weg loopt. Hij ziet er gek uit, kan totaal niet zingen en heeft ook nog 'ns 'n heel vreemd karakter. Hier merk je wel weer goed dat er toch 'n groot verschil zit tussen 't Duitse en 't Nederlandse publiek.  ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #382 Gepost op: 12-01-2003, 16:45:47 »
Wij krijgen nu 2x per week een aflevering dus gisterenavond was het ook al weer zo ver !!
Bedankt voor de tip! Even de filmojes op internet zitten kijken. Dat kan een mens soms soms gebruiken op een verloren half uurtje op de zondagmiddag!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 12-01-2003, 18:25:44 »
Ik heb de filmpjes ook bekeken en 't waren er echt weer veel! Er zaten erg grappige tussen.   ;D

Die Emmanuelle die beweerde dat hij 28 was en later niet meer terug kwam toen hij z'n paspoort moest laten zien, leek echt veel ouder! Ik zou 'm zo bijna 40 schatten!   ;)

Erg raar vond ik dat meisje dat haar handen voor haar oren hield en dan zo begon te klapperen onder 't zingen. Ze zei dat 't 'n manier van uitdrukken was, maar 't zag er echt wel heel raar uit.  :-\

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #384 Gepost op: 12-01-2003, 19:01:57 »
maar 't zag er echt wel heel raar uit.  :-\
Deze quote roep ik bij deze uit tot understatement of the year!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: 12-01-2003, 21:09:55 »
Die Emmanuelle die beweerde dat hij 28 was en later niet meer terug kwam toen hij z'n paspoort moest laten zien, leek echt veel ouder! Ik zou 'm zo bijna 40 schatten!   ;)

Erg raar vond ik dat meisje dat haar handen voor haar oren hield en dan zo begon te klapperen onder 't zingen. Ze zei dat 't 'n manier van uitdrukken was, maar 't zag er echt wel heel raar uit.  :-\

ja die emmanuelle dacht echt wel dat hij michael jackson was, zelfs zijn neus was raar enzo... en dat meisje met haar handen  :-\ keb zo een lichtblauw vermoeden dat ze zo een heel klein beetje ziek was in haar hoofd zo  :-\

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #386 Gepost op: 12-01-2003, 22:41:47 »
Ik heb net de opgenomen aflevering gesien...
Ik vind Zosja nog steeds verreweg de beste van ze allemaal hoor :o en idd, de jury leek wel van slag... Ik snap ook nie wrm Henk-Jan Zosja ook bij 1 vd 3 noemde. Maarja, hij had wel gelijk dusj :'(
Volgens mij is ze gwn te goed en te proffesioneel...
David en Dewi vielen me iig wel tegen, alhoewel het un vet koel liedjuh is wat David zong :) Enne, Hind en Jamai waren ook weer errug goed!! Marieke vond ik nu iig wel wat beter als de vorige keer, en Jim... mwah die vink nix, ik vind egt dat ie geen uitstraling hebt, hij zit maar beje dom te kijke :-X Maarja, das mn persoonlijke mening hor ;)

Citaat
Ik vond Hind er gisteren juist wel weer leuk uitzien. Vorige keer vond ik 't wat minder.
Ja me 2, vorige had ze ook van dat korte haar, dat maakt dr gelijk weer wat ouder. Ze zag dr nu egt leuk uit :D

Joel zal er de volgende x wel uitvallen denk ik... of mss David...  Bas vond ik ook goed! :D vooral dat liedje (heel super liedjuh btw) pasde goed bij zn stem, alhoewel hij af en toe tja un beetjuh 'vaag' zong. Maar iig, hij is gwn errug leuk! :)
best leuk zoals ze het nu doen, maar dat publiek had van mij wel weggemogen... al dat applaus ::)
En trouwens Yuli vond ik tog ook errug goed :D Mss niet helemaal een popidool-uitstraling, maar omdat de jury dat zo vind, gaan de mensen tog op haar stemmen denk ik... nouja, t was wel leuke aflev, alleen ik snap egt nie dat Zosja dr uit is  :'(

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 13-01-2003, 10:27:55 »
Citaat
Ja me 2, vorige had ze ook van dat korte haar, dat maakt dr gelijk weer wat ouder. Ze zag dr nu egt leuk uit

Nou ja, ik hou ook niet zo van die leren petten die tegenwoordig in schijnen te zijn. Ik zag laatst ook al Britney pears en Christina Aguilera ermee. Ik vind het echt helemaal niks. Toegeven, die broek van Hind was wel leuk...

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #388 Gepost op: 13-01-2003, 11:11:13 »
Ik blijf voor Joël gaan hoor, moet iemand opkomen voor dat arme jochie toch.. hij deed het echt top zaterdag en zijn stem is en blijft geweldig  :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 13-01-2003, 15:18:41 »
Nou ja, ik hou ook niet zo van die leren petten die tegenwoordig in schijnen te zijn. Ik zag laatst ook al Britney pears en Christina Aguilera ermee. Ik vind het echt helemaal niks. Toegeven, die broek van Hind was wel leuk...

Die pet vond ik persoonlijk ook niet zo geweldig. Al is 't alleen maar omdat Britney en Christina er ook mee lopen.  :P

Maar haar kleding vond ik dit keer erg leuk en ook haar nieuwe coupe vond ik haar goed staan.  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #390 Gepost op: 13-01-2003, 15:47:39 »
Misschien staat er al ergens, ik heb het zo in de gauwigheid niet gezien omdat ik idols niet echt volg, maar ik las vandaag dus in de krant dat Jamai al een contract had gekregen maar dat niemand dat mocht weten zodat mensen nog gewoon konden bellen zodat ze nog geld van ze af kunnen troggelen.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #391 Gepost op: 13-01-2003, 16:01:45 »
't zelfde gerucht gaat ook al rond over Jim... ( erg toch dat ik er die rtl4 psycho's nog voor aanzie om zoiets te doen ook ... )

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 13-01-2003, 16:54:07 »
een vriend van me die bij Hind op school zit, zei zoiets dat zij ook al een contract had... ::)

ik heb de afl van afgelopen zat nog steeds niet gezien trouwens

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #393 Gepost op: 13-01-2003, 17:02:41 »
check dan de filmpjes op idols.nl, staan alle optredens op...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 13-01-2003, 17:09:46 »
een vriend van me die bij Hind op school zit, zei zoiets dat zij ook al een contract had... ::)

Ik meende dat ergens gelezen te hebben dat ze alle 10 'n contract moesten tekeken, waar ze 't eerst niet mee eens waren. Nadat 't aangepast werd, was iedereen bereid 't te tekenen behalve Roger. Hoe dat verhaal afliep, weten we allemaal inmiddels.  ::)

Geen idee wat de inhoud van dit contract is...  :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 13-01-2003, 17:26:17 »
check dan de filmpjes op idols.nl, staan alle optredens op...
thnx maar die zullen toch wel niet werken bij mij, maar diezelfde vriend heeft het als het goed is voor me opgenomen... haha hij heeft het voor me opgenomen, dubbelzinnig ;-)

Tsja ik dacht toch dat ie dat contract eigenlijk niet bedoelde, hij zei het zo heel vrolijk, maar ik weet het ook niet precies...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 13-01-2003, 17:33:58 »
Ik weet gewoon zeker dat dat klopt. Ze zullen toch niet zo maar 9 talenten laten lopen vanwege iets banaals als een televisieprogramma. Nee hoor, neem maar van mij aan dat als ze geld ruiken in die business, dat ze er als de kippen bij zijn.

Vanavond komt een of ander 'popstars magazin' op de Duitse zenders Vox. Ik kan die ontvangen via schotel. Ik zal eens kijken of ik kan kijken. (Voor andere schotelbezitters het begint om 20.15 uur.) Dan kan ik morgen verslag uitbrengen.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #397 Gepost op: 13-01-2003, 21:04:13 »
 :oJa hier spreekt ook een jamai-fan! En gelukkig ben ik niet de enige die een beetje erg moe wordt van de hype rondom Jim, kom op zeg, hij zingt goed, maar zo goed? Die laatste tonen vond ik persoonlijk echt niet klinken. Maarja dat is mijn mening...
Hind zong ook goed, maar jammer dat ze moeilijk boven de muziek uit kwam. En ik irriteer me nog steeds aan Yuli, ze kan beter operazangeres worden, maar dat is wederom mijn mening. En de rest ja, Rick is weg van Dewi, en op dat ene zinnetje na deed ze het idd goed, volgende week beter zou ik maar zeggen he. Jammer dat Zosja eruit ligt, maar dat was te verwachten, aangezien ze de vorige ronde ook minder stemmen kreeg, was wel al duidelijk dan dat ze niet zo heel erg geliefd was bij het publiek (heb me wel lamgelachen om haar moeder, heel spontaan, maar zag er vaag uit ;D :o) en zij was dus zowieso niet diegene die de wildcard kreeg...

ik verheug me op de volgende uitzending  ;D ;) :D

always look on the bright side of life

Offline @sjuh

• Forumlid
  • gna gna gna
« Reactie #398 Gepost op: 15-01-2003, 14:06:14 »
Ik volg Idols ook niet zo heel erg maar ik kijk het toch wel regelmatig. Vanavond neem ik het op omdat ik het niet kan kijken (ik ga een vriendin van me opvrolijken. Haar vriend heeft het uitgemaakt na 1jaar en 5 dagen... De Eikel!!!) Maar ik weet ff niet hoe die heet maar die jongen van 15 kan (vind ik) BEst goed zingen en bovendien ziet hij er ook best goed uit ;) Hij moet ut maar worden vind ik!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #399 Gepost op: 16-01-2003, 16:58:19 »
Jim vind ik tog egt nie sow goed zingen, oke hij kan idd wel aardig zingen. (tuurlijk, want anders kom je tog niet in de laatste rondes denk ik zo) Maar ik hou zowiezo al niet zo van zijn stem, die is zooo  l a a g ... En van die hele gekte dr om heen, wordt ik helemaal 'brrr' zegmaar, al die hysterische meiden... ::) daar kan ik gwn heel toenvallig nie zo tegen...
Citaat
(heb me wel lamgelachen om haar moeder, heel spontaan, maar zag er vaag uit  )
hehe, ja ze was idd grppg en errug spontaan ja  :D
Heb weer zin in zaterdag!!! 8)

« Laatst bewerkt op: 16-01-2003, 16:59:56 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...