Ik heb net de opgenomen aflevering gesien...
Ik vind Zosja nog steeds verreweg de beste van ze allemaal hoor
en idd, de jury leek wel van slag... Ik snap ook nie wrm Henk-Jan Zosja ook bij 1 vd 3 noemde. Maarja, hij had wel gelijk dusj :'(
Volgens mij is ze gwn
te goed en te proffesioneel...
David en Dewi vielen me iig wel tegen, alhoewel het un vet koel liedjuh is wat David zong
Enne, Hind en Jamai waren ook weer errug goed!! Marieke vond ik nu iig wel wat beter als de vorige keer, en Jim... mwah die vink nix, ik vind egt dat ie geen uitstraling hebt, hij zit maar beje dom te kijke
Maarja, das mn persoonlijke mening hor
Ik vond Hind er gisteren juist wel weer leuk uitzien. Vorige keer vond ik 't wat minder.
Ja me 2, vorige had ze ook van dat korte haar, dat maakt dr gelijk weer wat ouder. Ze zag dr nu egt leuk uit
Joel zal er de volgende x wel uitvallen denk ik... of mss David... Bas vond ik ook goed!
vooral dat liedje (heel super liedjuh btw) pasde goed bij zn stem, alhoewel hij af en toe tja un beetjuh 'vaag' zong. Maar iig, hij
is gwn errug leuk!
best leuk zoals ze het nu doen, maar dat publiek had van mij wel weggemogen... al dat applaus
En trouwens Yuli vond ik tog ook errug goed
Mss niet helemaal een popidool-uitstraling, maar omdat de jury dat zo vind, gaan de mensen tog op haar stemmen denk ik... nouja, t was wel leuke aflev, alleen ik snap egt nie dat Zosja dr uit is :'(