Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209640 keer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het Idols topic
« Reactie #400 Gepost op: 16-01-2003, 18:28:58 »
al die hysterische meiden... ::) daar kan ik gwn heel toenvallig nie zo tegen...

Hihihi had je e moeten zien op de MFB!
geintje! ;D ;D ;) :-*

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #401 Gepost op: 16-01-2003, 18:37:19 »
Hihihi had je e moeten zien op de MFB!
geintje! ;D ;D ;) :-*
hahahahahahahahaha ja ;D maar kvind hysterisch tochnie echt het goede woord hor... *pruillip*

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #402 Gepost op: 16-01-2003, 20:15:53 »
oke nog 1 keer voor e, een flashback naar die goeie oude tijd  ;)

always look on the bright side of life

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #403 Gepost op: 16-01-2003, 20:31:42 »
maar kvind hysterisch tochnie echt het goede woord hor... *pruillip*

Hoe zou jij het dan willen noemen? Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Nee niet hyper, das wa anders..

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #404 Gepost op: 16-01-2003, 20:41:24 »
hahahahahahahahaha ja ;D maar kvind hysterisch tochnie echt het goede woord hor... *pruillip*
Een gevoel van gelukzaligheid?  ;)

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #405 Gepost op: 17-01-2003, 17:27:27 »
Hoe zou jij het dan willen noemen? Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Nee niet hyper, das wa anders..
uhmmmmmmm... nee hyper niet idd, zo noem ik het als ik enorm snel ga praten (nog sneller dan normaal...) en daarbij gigavrolijk ben en telkens dubbel lig, voor mensen die mij wel eens aan de telefoon hebben vrij herkenbaar... :P ;)
Maar goed, hoe zou ik het noemen hoe ik toen was uhmmm... tsja kijk hysterisch lijkt me meer als je gaat gillen en zow toch? Ik heb toch niet gegild?? (arme Prince ;D) Maar hoe heet dit dan...
Misschien heeft Ambijans wel een beetje gelijk, overdonderd, van de wereld, hahahahahaha, hoe overdreven toch eigenlijk... ;D

iemand die nog een goed woord denkt te weten mag het opperen

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #406 Gepost op: 17-01-2003, 17:31:42 »
dit noem ik het ik-leef-op-een-roze-wolk-gevoel :P . Of het het-lijkt-of-ik-zweef-gevoel.  ;D 8)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #407 Gepost op: 18-01-2003, 19:41:42 »
gaan jullie vanaaf weer kijken? ik wel iig, enne k hoop dat dewi doorgaat want die moet van mij winnen. jim is wel superlekker en hij lacht echt schattig maar hij zingt toch niet zo mooi als ik eerst dacht en dat vinden de meesten blijkbaar... maareh, gaan jullie bellen voor iemand of alleen maar kijken?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #408 Gepost op: 18-01-2003, 19:52:34 »

Misschien heeft Ambijans wel een beetje gelijk, overdonderd, van de wereld, hahahahahaha, hoe overdreven toch eigenlijk... ;D

iemand die nog een goed woord denkt te weten mag het opperen
Volledig off-topic: zie je wel, heb ik toch nog ergens beetje kennis wat de blondjes betreft.  :P
Blomme Dondjesmoppen zal je uit mijn mond dan ook niet horen.
Btw, wordt Idols in Nederland uitgezonden door de commerciële omroep of door de publieke? Ja, ik heb geen zin om in de omroepgids te gaan kijken, ik zit nu net zo lekker!  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #409 Gepost op: 18-01-2003, 20:24:28 »
gaan jullie vanaaf weer kijken?  maareh, gaan jullie bellen voor iemand of alleen maar kijken?

Ik kijk alleen, bellen doe ik niet aan. Ik kan toch niet controleren of de stemming wel eerlijk is (ik geloof dat er ook bij Idols veel met stemmen gesjoemeld wordt zoals bij BB) en mijn stem heeft toch geen invloed. Bovendien zou ik niet weten op wie ik zou moeten stemmen, want ik vind de meeste wel goed.

Ik ben benieuwd wie er vanavond moet vertrekken. Ik denk eerlijk gezegd dat David en Joel wel weer in de gevarenzone zitten, maar dat hangt natuurlijk ook af van hun optreden vanavond.  :-\

Citaat
Btw, wordt Idols in Nederland uitgezonden door de commerciële omroep of door de publieke? Ja, ik heb geen zin om in de omroepgids te gaan kijken, ik zit nu net zo lekker!

Commerciele of course, RTL4 om precies te zijn.  :)

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #410 Gepost op: 18-01-2003, 20:27:41 »
Dan hou ik het maar op de Vlaamse variant ervan.
Ik moet zeggen dat ik het soms meer een humorprogramma vind dan een talentenjacht!
Dzjeezes, er zijn nog veel mensen op de wereld die 'denken' dat ze aardig kunnen zingen.  :P
En dan heb je altijd nog de jury om hen uit hun dromen te halen!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #411 Gepost op: 18-01-2003, 20:28:28 »
gaan jullie vanaaf weer kijken? ik wel iig, enne k hoop dat dewi doorgaat want die moet van mij winnen. jim is wel superlekker en hij lacht echt schattig maar hij zingt toch niet zo mooi als ik eerst dacht en dat vinden de meesten blijkbaar... maareh, gaan jullie bellen voor iemand of alleen maar kijken?
ik ga vanavond ook weer kijken! Dewi gaat wel door denk ik, heeft egt un goeie stem. Maar k vint dat Jamai en (hm, dat kan niet he? ::) ) of Hind moet winnen! enne, ik weet nog niet of ik ga bellen denk et niet, maar als k ga bellen dan op Bas ofzo ;D niet dat ik wil dat ie gaat winnen, (ik bedoel: ik wil het wel mss, maar hijs gwn niet goed genoeg vink) Maar dan stem ik op hem, omdat ie hier zo vlakbij woont :)
un klasgenote van mij, had Bas gezien in un snackbar, ging g'lijk handtekening vragen. Zij helemaal blij ;D

« Laatst bewerkt op: 18-01-2003, 20:29:34 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 18-01-2003, 20:35:40 »
Ik moet zeggen dat ik het soms meer een humorprogramma vind dan een talentenjacht!

Dat was in 't begin bij ons ook zo. Ik vond 't toen ook al 'n erg leuk programma.  ;D

Maar nu er nog maar 9 potentiele idolen over zijn, is 't 'n geheel ander programma geworden, waarin 't wel degelijk draait om 't vinden van HET talent. 't is nu niet meer zo lachwekkend, maar steeds nog erg leuk om te zien hoe deze jonge mensen groeien en steeds beter gaan performen en zingen.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 18-01-2003, 22:22:48 »
kepput deze keer wel gezien!! (hrm niezo goed voor mn Grieks ;D)

kvond het echt leuk en fantastisch dat Hind het zo goed deed he, en dat ze zulke reacties kreeg!! Ik heb wel gebeld, twas nl zo, mn ouders keken ook even toen zij in beeld was, en ze vroegen of ik nog ging smsen, dus ik zeg zo: nee, te duur *hint hint* (dit keer met een t ja ;D) en jawel, toen mocht ik dus vast bellen en wilden zij het wel betalen ;D, gnagna...

Ik vond Jim echt niks eerlijk gezegd, tsja, ik heb dr geen verstand van, van de muziek, maar ik vond het niet zo heel leuk om naar te luisteren en al die gillende meisjes... pff... Bas ziet er toch veel leuker uit! Jim vind ik er alleen leuk uitzien als ie lacht, maar dat deed ie bijna niet.

Nu wil ik eigenlijk ook de backstage afl en de uitslag kijken natuurlijk, maja, ik had me eigenlijk voorgenomen van niet... :-[

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 18-01-2003, 22:27:24 »
Ik vond de optredens deze aflevering van 'n beduidend lager niveau. Jim was echt slecht ja (maar gaat toch zeker door...) en ook de meeste anderen vond ik niet denderend.  :-\

Hind was eigenlijk de enige die 't echt heel goed deed vond ik zelf. Leuk nummer gekozen (maar ik vind zowiezo alle liedjes uit Disney-films geweldig) en ze zong 't echt geweldig. En haar uitstraling was natuurlijk ook weer super.   :)

Ik ben heel benieuwd wie er weg moet. Ik denk Yuli of David...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #415 Gepost op: 18-01-2003, 22:38:15 »
ik heb ook ff ies gekeken. volgens mij gaat die eerste eruit(kweetniet hoe die heet) die zong erg vals. :(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 18-01-2003, 23:29:19 »
Yuli eruit! Dat had ik eigenlijk wel verwacht...

Ik vind 't ook niet zo erg moet ik eerlijk zeggen. Ze zingt geweldig, maar haar stem hoort idd meer bij gospel of zo.

Ik vond 't erg vreemd dat Marieke bij de drie met de minste stemmen zat. Ik had eerder David of Joel verwacht. Ik vond dat Marieke 't nog wel aardig deed tegenover de rest. Maar blijkbaar denkt 't Nederlandse publiek daar anders over...  :-\

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #417 Gepost op: 18-01-2003, 23:41:17 »
ik had eigenlijk verw8 dat bas dr uit zou gaan, yuli had ik iig niet gedacht...

hind was idd de beste vanaaf, en dewi vond ik ook goed, ik bedoel, niet dat t nummer nou zo super was ofzo maar ik vind wel dat ze ff heeft laten zien wat ze kan. jim klonk echt nergens naar maar dat vond ik vorige week eigenlijk ook wel. hij heeft n lekker koppie en n leuke lach maar ja... hij kan gewoon niet zo geweldig zingen. en zn haar zat zaad trouwens zeg, ik vond t eerst veel leuker toen in t theater enzo.
oh ja, ik had eigenlijk gedacht dat op de stoeltjes joel, david en yuli zouden zitten, ik was eik wel verbaasd dat joel en david allebei mochten blijven zitten. ik vond dat david trouwens wel goed zong vanavond, vond t echt wel mooi zo vals was t nou ook weer niet... njah, ik vond t iig wel n leuke aflevering. enne, jerney kan dus echt níet zingen!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #418 Gepost op: 18-01-2003, 23:56:02 »
Nee wat jerney liet horen was vreselijk!  :o

Jim zong wel niet goed, maar ik vond 'm wel heel zielig. Hij lijkt dan wel 'n stuk ouder dan 15, maar je kon duidelijk merken dat hij echt nog maar 15 is toen hij alle kritiek kreeg. Hij was er echt helemaal van slag van. 't is ook niet niks denk ik om als 15-jarige jongen in 1 klap zo populair te worden en als dan ook nog 'ns in alle bladen geschreven wordt dat je zal gaan winnen, dan krijg je 't toch wat benauwd denk ik. D'r wordt gewoon heel erg veel van Jim verwacht en dat is 'n enorme druk voor hem denk ik.  :-\

Hoorde ik 't trouwens goed dat Dewi al 'n kind heeft?  ???

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #419 Gepost op: 18-01-2003, 23:58:42 »
klopt wat je zegt over jim, je zag em idd wel ff slikken bij die kritiek en dat was ook wel zielig. ik ben net zo oud als hij en ik zou echt niet in zijn schoenen willen staan. daarom vind ik ook dat ie met n carriere nog ff een paar jaar moet wachten: hij is gewoon nog te vormbaar en heeft nog niet echt heel erg een eigen karakter zoals hind of dewi.

en ja, klopt idd van dat kind van dewi. ze heeft n dochtertje van 2, kreeg ze toen ze 16 was. iig, ze is niet meer bij de vader van t kindje en t lijkt me ook dat t niet himmel gepland was... maareh ze is wel blij met dr gloof k :)