Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 210565 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #460 Gepost op: 25-01-2003, 19:18:28 »
Nope, ze zit er nu niet meer in, maar zat wél bij de laatste 30...

Uhhh Suze?    ???

En die jongen links, ben jij dat? Of vraag ik nu iets heel stoms...  :-[

« Laatst bewerkt op: 25-01-2003, 19:22:38 door Han13 »

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #461 Gepost op: 25-01-2003, 20:02:25 »
Idd Suze  ;D En nee dat ben ik  ( helaas ? ) niet  :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #462 Gepost op: 25-01-2003, 20:03:14 »
bedankt voor de info kenner... k denk dat bas dr uit moet, hoop t iig want hij heeft dus echt geen uitstraling.

dewi lijkt idd wel een beetje op die chinese van de sugababes, vooral door die piercing.

en dat hind feel gaat doen vind k ook wel een beetje rare keuze, maar ze kan volgens mij wel heel laag komen dus t moet kunnen denk ik.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #463 Gepost op: 25-01-2003, 20:09:59 »
Ik ben ook erg benieuwd hoe Hind 't er af gaat brengen met 'Feel'. Ik dacht toch dat 't echt 'n mannen-nummer was. D'r zitten namenlijk best lage noten in.
Ik ga ook Feel zingen bij ons op school, maar ik vind juist dat er te hoge noten in zitten... :-\

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #464 Gepost op: 25-01-2003, 20:13:01 »
Idd Suze  ;D En nee dat ben ik  ( helaas ? ) niet  :)

Hoe kom je aan deze foto Kenner?

Citaat
dewi lijkt idd wel een beetje op die chinese van de sugababes, vooral door die piercing.

En door haar zeer smalle wenkbrauwen en door haar moedervlek net boven haar lip. Ter vergelijking, dit is Keisha (geen idee dat ze zo heette...  :-\ ) van de Sugababes:

En dit is natuurlijk Dewi:

Citaat
en dat hind feel gaat doen vind k ook wel een beetje rare keuze, maar ze kan volgens mij wel heel laag komen dus t moet kunnen denk ik.

Ze kan 't natuurlijk ook 'n octaaf hoger zingen, maar ik weet eerlijk gezegd niet of dat mooi gaat klinken.  :-[

« Laatst bewerkt op: 25-01-2003, 20:13:47 door Han13 »

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #465 Gepost op: 25-01-2003, 20:29:00 »
't is trouwens Jim en niet Joël die Justin timberlake gaat doen als mijn bronnen kloppen, en die foto komt gewoon van www.suze.nl :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #466 Gepost op: 25-01-2003, 20:35:05 »
't is trouwens Jim en niet Joël die Justin timberlake gaat doen als mijn bronnen kloppen

Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen, want Justin Timberlake zingt echt heel hoog en Jim heeft 'n hele lage stem. Dat gaat echt 'n ramp worden vrees ik.  :-\

Toevallig niet Bas? Die verklaarde vorige week dat hij fan is van Justin Timberlake.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #467 Gepost op: 25-01-2003, 20:38:39 »
Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen, want Justin Timberlake zingt echt heel hoog en Jim heeft 'n hele lage stem. Dat gaat echt 'n ramp worden vrees ik.  :-
hm, van mij mag die un lied van Justin Timberlake gaan zingen. Als het dan fout gaat, hoop ik dat die hysterische meiden, niet meer op hem gaan stemmen... hehe :) nouja, tis natuurlijk wel sneu voor Jim mss... jongen van 15 :-X Hm, nou ik weet het ook niet  ::)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #468 Gepost op: 25-01-2003, 20:39:36 »
Ja ik vond het ook al gek, maar schijnt toch echt Jim te zijn ( naja we zullen zien of ik goede info had om 9 uur :) )

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #469 Gepost op: 25-01-2003, 20:45:59 »
nou, jim is een leuke jongen, maar ik hoop net zoals @miesh dat t niet zo goed gaat, dan ziet iedereen tenminste in dat ie helemaal niet zo goed is... ik verwacht er trouwens zowiezo niet zo veel van vanavond, want de liedjes passen of niet zo goed bij de stem of het zijn liedjes die mensen een beetje in een bepaald hokje duwen (dat gevoel heb ik n beetje bij dewi...).

nou, k ben iig erg benieuwd :)

Citaat
En door haar zeer smalle wenkbrauwen en door haar moedervlek net boven haar lip.
die moedervlek is dus bij allebei een piercing...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #470 Gepost op: 25-01-2003, 20:49:37 »
laatste nieuws : Bas doet Ronan keating ( bron : zosja :) )

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #471 Gepost op: 25-01-2003, 20:52:15 »
laatste nieuws : Bas doet Ronan keating ( bron : zosja :) )

Kijk dat past nou wel bij z'n stem.  :)

En nu heeft Kenner al weer Zosja gesproken...hoe krijgt hij 't toch voor elkaar.  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #472 Gepost op: 25-01-2003, 20:55:00 »
Ben ik toch net de filmpjes van 't Belgische 'Idool' aan 't bekijken, zie ik dat daar ook Etienne meedoet. Etienne die hier ook al in Star Academy zat en vervolgens ook meedeed aan Idols, maar net de laatste 50 niet haalde.

Hij heeft nu ook de laatste 50 net niet gehaald. Ik vind 't wel erg vreemd dat hij als Nederlander zomaar in 'n ander land met Idols mee mag doen. Vooral omdat hij hier ook al mee heeft gedaan. :-\

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #473 Gepost op: 25-01-2003, 20:57:50 »
Kijk dat past nou wel bij z'n stem.  :)

En nu heeft Kenner al weer Zosja gesproken...hoe krijgt hij 't toch voor elkaar.  ;)
haha, ja dat vraag ik me ook af... Zosja is koel!
ik las trouwens in trouw (stond un pagina in over Idols, was wel koel artikel :D) dat Yuli al benaderd was door un bekende producer... weet niet meer hoe die heet...

« Laatst bewerkt op: 25-01-2003, 20:58:44 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #474 Gepost op: 25-01-2003, 21:19:44 »
Met Stronger zat ik dus iig goed :) ( en zosja is idd cool :) )

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #475 Gepost op: 25-01-2003, 22:28:05 »
nou, t was nu wel een stuk beter dan vorige week! hind was echt SUPER, zo goed was dat! verder vond ik jamai goed en dewi. bas mag er van mij uit, en marieke vond ik ook helemaal nix. ik heb die cd van avril lavigne en die heb ik een tijdje geleden echt heeeeeeel veel gedraaid, en zij past dus echt niet bij de avril lavigne style, ze zat dat liedje gewoon te verkrachten. en hoe ze ook avril lavigne zei, pfff blond! net zoals dewi die shaggy zei trouwens, ook n beetje vaag... maar daar ging t niet om. hind moet maar winnen nu, want zij is echt supersupersuper. david vond k trouwens ook erg goed. vandaag op de bank komen denk ik bas, marieke en joel... marieke dr uit.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #476 Gepost op: 25-01-2003, 22:30:42 »
Je zat bij wel met wat meer liedjes goed! Alleen bij sommige niet 't uitvoerende potentiele idool.  ;)

Ik vond deze keer Hind, Jamai, David en Jim erg goed. De rest vond ik allemaal wat minder. De kritiek bij Bas vond ik niet helemaal terecht. Hij deed 't redelijk, maar je merkt gewoon dat hij nog heel onzeker is. Marieke had idd 't verkeerde nummer gekozen. Haar stem is gewoon veel te lief voor Sk8ter boy.  

Ik denk dat Bas eruit vliegt dadelijk. Vandaar dat hij nog effe wat cadeautjes kreeg toegestopt. Allemaal van die leuke Idols-spulletjes waarmee men gelijk effe reclame kon maken.  ::)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #477 Gepost op: 25-01-2003, 22:41:35 »
Ben ik toch net de filmpjes van 't Belgische 'Idool' aan 't bekijken, zie ik dat daar ook Etienne meedoet. Etienne die hier ook al in Star Academy zat en vervolgens ook meedeed aan Idols, maar net de laatste 50 niet haalde.

Hij heeft nu ook de laatste 50 net niet gehaald. Ik vind 't wel erg vreemd dat hij als Nederlander zomaar in 'n ander land met Idols mee mag doen. Vooral omdat hij hier ook al mee heeft gedaan. :-\

ik heb beide afl (gisteren en vandaag ) gemist door A'dam en het voetbal vanavond maar ik bekijk ze komende week wel in de heruitzending.

Je kan trouwens perfect meedoen in Belgie, zolang je maar nederlands spreekt.

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #478 Gepost op: 25-01-2003, 22:59:26 »
De kritiek bij Bas vond ik niet helemaal terecht. Hij deed 't redelijk, maar je merkt gewoon dat hij nog heel onzeker is.
ik vond de kritiek bij bas wel terecht: het straalde er niet van af. hoe mooi je ook zingt, als je het niet met je lichaam en met name met je ogen kan vertellen, is het niet compleet. bas z'n stem klonk best goed, maar die ogen stonden zo koud, en dat hoort niet bij dat liedje. maar goed, ik denk toch dat marieke dr uit gaat want ik vond het nix, en vorige week heeft ze het publiek er met haar nederlands-engels ook niet van overtuigd dat zij een potentiële idool is.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #479 Gepost op: 25-01-2003, 23:40:12 »
Kvond het echt cool vanavond!!

En Hind was zo fantastisch ! ! ! ! ! :D

(Kheb ook uiteraard weer op dr gestemd maar ja dat doe ik elke week ;D)

Nee ik heb dr echt geen verstand van, ik ben zo amuzikaal als maar kan, maar ik kreeg gewoon echt kippenvel van dr (ook al klinkt dat zo cliche, tis nie overdreven), ook in die minifragmentjes die telkens herhaald worden. Tis ook een heel mooi liedje natuurlijk, en dat de jury dan zei dat zij het beter deed dan Robbie himself soooooooowwww wow hahaha echt super zeg.

Jamai vond ik idd ook erg mooi, idd, groot verschil hoeveel gevoel ze erin leggen, dat had Bas minder, maar ik vind niet dat hij geen uitstraling heeft, persoonlijk vind ik hem een stuk leuker dan Jim maja dat boeit ook niet zo.

Tsja Joel eruit... tsja... ik vond hem nu de laatste paar keer wel een stuk sympathieker overkomen dan in de allereerste rondes (toen ie ook zo raar zong :-X) maar ja op zich was het wel te voorspellen natuurlijk dat ie niet tot het einde zo blijven, met die wildcard... :-\ Dus nu jammer voor m maar ik denk dat ie toch wel al blij is dat ie zo ver is gekomen.

En Hind gaat winnen!! Whiiiiiihuuuuu!!!! :D

baai de weej, hebben jullie Julia nog gezien??? ik heb dr echt op gelet maarja... :-\