Kvond het echt cool vanavond!!
En
Hind was zo fantastisch ! ! ! ! ! (Kheb ook uiteraard weer op dr gestemd maar ja dat doe ik elke week )Nee ik heb dr echt geen verstand van, ik ben zo amuzikaal als maar kan, maar ik kreeg gewoon echt kippenvel van dr (ook al klinkt dat zo cliche, tis nie overdreven), ook in die minifragmentjes die telkens herhaald worden. Tis ook een heel mooi liedje natuurlijk, en dat de jury dan zei dat zij het beter deed dan Robbie himself soooooooowwww wow hahaha echt super zeg.
Jamai vond ik idd ook erg mooi, idd, groot verschil hoeveel gevoel ze erin leggen, dat had Bas minder, maar ik vind niet dat hij geen uitstraling heeft, persoonlijk vind ik hem een stuk leuker dan Jim maja dat boeit ook niet zo.
Tsja Joel eruit... tsja... ik vond hem nu de laatste paar keer wel een stuk sympathieker overkomen dan in de allereerste rondes (toen ie ook zo raar zong
) maar ja op zich was het wel te voorspellen natuurlijk dat ie niet tot het einde zo blijven, met die wildcard... :-\ Dus nu jammer voor m maar ik denk dat ie toch wel al blij is dat ie zo ver is gekomen.
En Hind gaat winnen!! Whiiiiiihuuuuu!!!!
baai de weej, hebben jullie Julia nog gezien??? ik heb dr echt op gelet maarja... :-\