Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 210563 keer)

Offline mollemans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Het Idols topic
« Reactie #520 Gepost op: 1-02-2003, 11:38:56 »
idd 5 weken 10 man per show, dus 10 finalisten

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #521 Gepost op: 1-02-2003, 13:06:34 »
Kijk maar op de site Han, gisteren zijn de eerste 2 finalisten doorgegaan !! Ik had het meer voor de uiteindelijke nr 2 en 3 dan nr 1 maar ja

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #522 Gepost op: 1-02-2003, 13:08:29 »
idd 5 weken 10 man per show, dus 10 finalisten

Bij ons was 't drie weken 10 mensen per show. Uit iedere aflevering volgde 3 finalisten en 1 van de afvallers kreeg op 't laatst nog 'n wildcard om ook door te gaan naar de finaleshows. Hebben jullie geen wildcard?

Toch 'n beetje vreemd dat de opzet bij jullie wat anders is. Ik dacht dat de formule in ieder land exact gelijk zou zijn.  :-\

Ik kan trouwens de filmpjes op de Idool-site wel bekijken, maar ik heb geen geluid.  :( Straks nog maar 'n keer proberen....

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #523 Gepost op: 1-02-2003, 13:49:09 »
Kijk maar op de site Han, gisteren zijn de eerste 2 finalisten doorgegaan !! Ik had het meer voor de uiteindelijke nr 2 en 3 dan nr 1 maar ja

Ik heb net gekeken en tot m'n verbazing staan er geen filmpjes van de twee finalisten op?   ???

Ik heb wel allerlei andere kandi's gezien, die ik lang niet allemaal goed vond. Maar geen Cindy of Stephanie (die 2 zijn toch door?). Dus ik kan helaas niet beoordelen of ze terecht door zijn.  :-[

• Forumlid
« Reactie #524 Gepost op: 1-02-2003, 13:53:03 »
odd, dat zijn idd de 2 finalisten... vind ik echt raar hoor

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #525 Gepost op: 1-02-2003, 14:11:20 »
die belgen zingen over het algemeen toch beroerder dan de nederlandse versie ( smsen kost in belgië ook minder!) alleen kris morton heeft echt enorm veel talent, jongen komt er zowieso wel....

Vanavond nederlandstalig, wordt smullen!

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #526 Gepost op: 1-02-2003, 15:45:27 »
Vanavond nederlandstalig, wordt smullen!

Ik ben erg benieuwd. Ik heb er iig weer zin in!  :)

Heb je deze week voor ons ook weer wat info over de liedjes Kenner? Marieke gaat dus voor Marco Borsato. Verder verwacht ik eigenlijk nog dat er wel iemand voor Acda en Demunnik gaat. Misschien nog Van Dik Hout erbij....

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #527 Gepost op: 1-02-2003, 16:00:20 »
odd, dat zijn idd de 2 finalisten... vind ik echt raar hoor

Ze staan er nu ineens weer wel bij...  :-\

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die Cindy helemaal niet zo goed vind. Ze heeft wel 'n leuke uitstraling, maar ik vond haar zang er niet echt uitspringen eerlijk gezegd.

Voor Stephanie geld eigenlijk 't zelfde: mooi meisje, maar haar stem vind ik niet zo heel goed. Ze kan natuurlijk wel zingen (anders was ze nooit zo ver gekomen), maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ze veel CD's zal gaan verkopen.

Ik vond die Astrid veel beter. Zij is ook derde geworden zie ik. Jammer dat ze niet door is...  :-[

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #528 Gepost op: 1-02-2003, 17:43:21 »
Ik zal zo nog eens rond gaan vragen of ik ergens wat nummers kan ontfutselen, moet lukken ;)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #529 Gepost op: 1-02-2003, 17:47:34 »
Gelukkig dat samekn verschillen han . Ik vond die cindy dus echjt een wereldprerstatie hebben neergezet. en de klankkleur van stephanie kon me ook wel bekoren.

Ik vond die astrid meer in een striptent thuishoren, natuurlijk voor mannen wel een leuke show.

En het niov in nederland is niet beter dan dat in Belgie, als iemand als Jim verder kan komen. Dat kun je toch echt enkel verklaren door het feit dat de mensen thuis stemmen, dus lees jong volk dat in hem een knappe gast ziet, wat ie ook is. Maar ik dacht dat ze zang zochten en dat heeft ie maar beperkt in huis, imho

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #530 Gepost op: 1-02-2003, 17:56:43 »
En het niov in nederland is niet beter dan dat in Belgie, als iemand als Jim verder kan komen.

Ik heb ook nooit gezegd dat 't niveau in Belgie minder is als in Nederland. Zowiezo kun je 't niet vergelijken, omdat er in Belgie nog 50 over zijn en in Nederland waren er nog maar 30 toen de eerste liveshows begonnen.

Maar goed, smaken verschillen idd. Ik vond die twee finalisten er gewoon niet zo erg uitspringen. Ik vond alle 10 'n beetje op 't zelfde niveau en daarom was ik verbaasd dat Cindy en Stephanie samen al meer dan 45% van de stemmen kregen...

D'r zit denk ik gewoon ook 'n verschil in smaak tussen de landen. Zo zie je ook maar weer in Duitsland. Die Daniel die 't daar zo ver schopt (en ook nog 'n grote kans heeft om te winnen), zou hier misschien niet eens door de voorrondes gekomen zijn denk ik.  :-\

Citaat
Ik zal zo nog eens rond gaan vragen of ik ergens wat nummers kan ontfutselen, moet lukken  

Doe dat Kenner. Ik zal je iig erg dankbaar zijn. Al duurt 't nog maar 3 uurtjes voordat de uitzending begint...  ::)

« Laatst bewerkt op: 1-02-2003, 18:01:47 door Han13 »

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #531 Gepost op: 1-02-2003, 17:57:52 »
stem van het volk he, en sorry han was idd kenner die het had over nivo.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #532 Gepost op: 1-02-2003, 18:01:35 »
was ik ja, en sta ik nog steeds achter :P

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #533 Gepost op: 1-02-2003, 18:50:49 »
da mag, ieder mens zijn mening

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #534 Gepost op: 1-02-2003, 19:50:30 »
k heb net ook ff op de belgische idols-site gekeken. :)
Ik vont Cindy ook niet zo goed zingen, Stephanie vint ik t wel aardig doen. Niet super ofzo, maar iig wel beter als Cindy...
Maarja, vanavond weer Idols!!! Wort egt weer koel denk ik! :)kijken of we Juul nog sien :D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #535 Gepost op: 1-02-2003, 20:08:12 »
kijken of we Juul nog sien :D
of horen natuurlijk he! ;)

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #536 Gepost op: 1-02-2003, 20:30:32 »
Ik vind persoonlijk zeker een paar mensen die in nederland er nu nog inzitten eik niet goed kunnen zingen. maar ach het gaat natuurlijk niet alleen om het zingen maar ook om looks en naturel

• Forumlid
« Reactie #537 Gepost op: 1-02-2003, 21:12:46 »
Ik vond de zangprestatie van cindy er ook niet bovenuit steken hoor ! echt niet ! Stefanie vind ik terecht maar Astrid mocht er echt bij van mij. Al was haar act mss wat uitdagender, zo toont ze dat ze durft op het podium te staan

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #538 Gepost op: 1-02-2003, 22:16:31 »
vergeet niet dat Stefanie zongh terwijl haar opa de dag ervoor was gestroven, persoonliojk zou ik dat niet doen

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #539 Gepost op: 1-02-2003, 22:25:02 »
Zo net Idols weer gehad. Ik vond 't niveau bij ons deze aflevering niet echt hoog eerlijk gezegd. Reinout en Tooske zitten wel de hele tijd te verkondigen dat ze allemaal zo goed waren, maar ik vond er eigenlijk niks aan vanavond.  :(

Hind was wel goed, zoals altijd. De rest vond ik allemaal minder als andere weken. Over Marieke deed de jury erg enthousiast, maar ligt 't aan mij of klonk 't echt niet mooi? Ik vond 't af en toe vals en op de een of andere manier paste 't liedje niet bij haar stem. 't was veel te laag...  :-[

Jim was blijkbaar heel verkouden, maar ik vond 't eigenlijk niet veel anders klinken als anders.  :-\

Ik ben heel benieuwd wie er weg moet, want ik zou 't echt niet meer weten nu. Ik dacht van te voren eigenlijk Marieke, maar nu de jury zo enthousiast was weet ik 't niet meer.

Ik dacht trouwens dat ik Juuls spandoek zag helemaal in 't begin van de uitzending toen de jury werd welkom geheten.  :)