Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 210562 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #540 Gepost op: 1-02-2003, 23:22:37 »
Nou Bas eruit. Dat had ik eigenlijk wel 'n beetje verwacht. Wel zielig voor 'm, zong hij eindelijk weer 'ns goed, moet hij alsnog vertrekken.  :-[

Maar goed. Ik had eigenlijk niet verwacht dat Jim ook bij de laatste 2 zou zitten. Oke, hij deed 't niet echt geweldig vanavond, maar ik verwachtte eigenlijk dat die jonge meisjes toch wel voor 'm zouden bellen. Ik betwijfel 't dan ook 'n beetje of hij wel op de kruk moest plaats nemen volgens de stemmen. 't zou me niks verbazen als dit 'n stunt is om ervoor te zorgen dat die meisjes volgende week nog meer voor 'm gaan bellen, omdat ze nu inzien dat hij er ook uit zou kunnen vliegen...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #541 Gepost op: 1-02-2003, 23:29:31 »
Ja dat zei mn vader dus ook, dat het nep was dat Jim er zit. Nou ik vind het eigenlijk wel goed zeg maar... maja dat klinkt ook weer zo lullig, laat ik het postief zeggen: ik vond Bas altijd al veel leuker dan Jim en vandaag vond ik Bas echt heel erg leuk, dat liedje was zo grappig! Vond ik echt het leukste liedje :). Dus echt heel erg jammer dat hij weg is, van mij mag Jim idd wel weg maar dat zie ik toch niet als realistisch ;D.
Kheb weer 1 keertje voor Hind gebeld, zoals gewoonlijk :).

Wat stond er dan op Juuls spandoek??????? :o oh popoi heb ik dat gemist... Ik heb wel heel erg opgelet en ik hoorde wel een paar duidelijke woehoes bij Jamai waarvan ik dacht dat Julia dat dan wel moest zijn... ::) ;D Ze was toch wel genoeg opgeknapt om te gaan he??? :-\

Oja het thema vond ik niet zo leuk... Kenner, weet je al wat het volgende week wordt? ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #542 Gepost op: 2-02-2003, 09:26:43 »
Grappige momenten: dat koppie van Jim toen ie op de kruk moest zitten. Reinout zei: "jim..." en hoe hij toen keek.... onbetaalbaar. Net een puppy, ach baasje sla me niet....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #543 Gepost op: 2-02-2003, 10:24:46 »
Wat stond er dan op Juuls spandoek???????

Volgens mij iets van 'Juultjuh groet Jamai', maar 't ging zo snel dat ik 't niet zo heel goed heb kunnen lezen....  :-\

Citaat
Grappige momenten: dat koppie van Jim toen ie op de kruk moest zitten. Reinout zei: "jim..." en hoe hij toen keek.... onbetaalbaar. Net een puppy, ach baasje sla me niet....

Idd, hij kan echt zo zielig kijken. Twee weken geleden ook toen 't niet zo goed ging. Dan merk je echt goed dat hij nog maar 15 is vind ik.

En dan die meisjes in 't publiek die 298 keer gebeld hadden vorige week. Dat is 298 * 70 eurocent = 208, 60 euro!!!  :o  Leuk voor die vader, z'n dochters bellen gewoon iedere week voor 200 euro alleen om te stemmen bij Idols. Ik had 't wel geweten als ik die vader was...

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #544 Gepost op: 2-02-2003, 10:32:08 »
Oja het thema vond ik niet zo leuk... Kenner, weet je al wat het volgende week wordt? ;)

Het thema volgende week is hoogstwaarschijnlijk ballads :)
Enne, go marieke !  ;D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #545 Gepost op: 2-02-2003, 11:20:27 »
Han ik had echt precies hetzelfde idee als jij. Jim is daar gewoon neergezte om het nog wat spannender te maken en ervoor te zorgen dat er nog meer gebeld gaat worden. Hind en Jamai zullen er ook nog wel een keer moeten gaan zitten.
Volgens mij heb ik het spandoek van Julia gezien. Op het laatste vlak voorde uitslag vroeg Reinout of iedereen even zn spandoek omhoog wilde steken. Toen zag ik Juultje groet Jamai. Dat moet het wel geweest zijn...Julia zeg zelf ook eens wat. Laat dat behang maar ff staan... ;D
Ik vind het jammer dat Bas eruit moest, maar ik denk dat het wel van iedereen jammer is als ie er nu uit moet. De laatste 4 worden in ieder geval Hind, Jamai, Dewi en Jim. Vanaf dan ben ik echt heel benieuwd. Van Dewi ben ik nog altijd niet zo kapot, ik denk dat dat aan haar uitstraling ligt (tsja, smaken verschillen...). Het mag tussen Jamai en Hind gaan als ik het voor het zeggen heb, en dan maakt het denk ik niet veel uit wie de winnaar wordt, want ze gaan het allebei wel maken, al vind ik Jamai een meer allround type. In de zin van dat hij ook wel komisch talent heeft en goed kan praten, misschein cabaret ofzo...Misschien moet Hind maar gewoon winnen, I don't know anymore  ::)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #546 Gepost op: 2-02-2003, 11:43:07 »
Ik heb ook wat flitsen van de voorronde van het nationaal songfestival gezien. Voor zover ik het gezien heb: bedroevend!!!
Dus! Het volgende voorstel: Hind wint Idols en we sturen Jamai naar het Eurovisie Songfestival.

Ik heb net trouwens ook even naar stukjes van de Belgische Idols zitten kijken. Hier heeft een groot onrecht plaatsgevonden! Astrid had gewoon moeten winnen. Zeker als je ook naar de audities kijkt. Hoe oneerlijk!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #547 Gepost op: 2-02-2003, 12:00:31 »
Kleine reminder: Zosja als eerste eruit bij de liveshows, was ook verre van terecht...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #548 Gepost op: 2-02-2003, 12:03:21 »
Ik heb ook wat flitsen van de voorronde van het nationaal songfestival gezien. Voor zover ik het gezien heb: bedroevend!!!
Dus! Het volgende voorstel: Hind wint Idols en we sturen Jamai naar het Eurovisie Songfestival.

Ik heb net trouwens ook even naar stukjes van de Belgische Idols zitten kijken. Hier heeft een groot onrecht plaatsgevonden! Astrid had gewoon moeten winnen. Zeker als je ook naar de audities kijkt. Hoe oneerlijk!

Ja hè ! Ik snap écht niet hoe Cindy het kon halen voor Astrid !! Ik vond haar maar redelijk zwak zingen hoor! En de jury prees haar de hemel in maar ik vond Astrid toch stukken beter, zeker ook qua uitstraling ! En wat betreft jullie Eurosongselecties: Mijn moeder had er ook haar bedenkingen bij hoor  :-\ ze had iemand gehoord waarvan ze vond dat onze kat het beter kon... Nu ja, dit jaar is het bij ons Wallonië die selecteert, maar for some odd reason zijn er geen wedstrijden enzo rond geweest, er werd gewoon bekend gemaakt dat ze een folkgroep sturen, geitewollensokken dus  ::) dat wordt weer wat hoor

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #549 Gepost op: 2-02-2003, 12:37:02 »
Van Dewi ben ik nog altijd niet zo kapot, ik denk dat dat aan haar uitstraling ligt (tsja, smaken verschillen...).

Ik weet wat je bedoeld. Ik ben ook niet zo kapot van Dewi. Ik vind haar wel mooi zingen, maar ik hou persoonlijk niet zo van haar uiterlijk. 'n beetje te zeg maar. Ik vind haar net zo'n popje...  :-\

Citaat
Het mag tussen Jamai en Hind gaan als ik het voor het zeggen heb, en dan maakt het denk ik niet veel uit wie de winnaar wordt, want ze gaan het allebei wel maken,

Van mij mag de finale ook tussen Hind en Jamai gaan. En dan hoop ik toch dat Hind wint eerlijk gezegd. Al maakt 't idd niet zo veel uit, want de nummer twee zal ook wel 'n platencontract krijgen. Ik denk eerlijk gezegd dat er nog wel meer van deze laatste 6 singels zullen gaat uitbrengen. Of 't dan one-hit-wonders worden of dat ze wat langer mee zullen gaan in de popbusiness, dat zullen we dan wel zien...

Citaat
Ik heb ook wat flitsen van de voorronde van het nationaal songfestival gezien. Voor zover ik het gezien heb:

Ja 't was echt bedroevend die voorronde. Ik schaam me er echt diep voor.  :-[

Gelukkig komen er nog meer voorrondes. Hopenlijk dat daar wat fatsoenlijks tussen zit. Ik hoorde deze week dat er ook 'n Venlose jongen meedoet. Ik heb geen idee wie 't is (ik had er nog nooit van gehoord....), dus dat zal vrees ik ook niet veel soeps zijn.

We moeten idd maar gewoon Jamai daar heen sturen. Die krijgt de zaal wel plat!  ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #550 Gepost op: 2-02-2003, 17:46:53 »
:'( BAS :'(Onze Klazienaveen-er druit! t was wel een beetjuh te verwachten. Maar ik vont iig wel dat hij het zeker gister, erg goed deed! Naja, hij miste tog de egte uitstraling mss...
Hind was weer erg goed! Jamai viel wel un beetje tegen vont ik, had mss beter een ander liedje kunnen kiezen Marieke vont ik tog wel erg goed gister, beter als ik haar ooit heb gehoord eigenlijk! En David was ook weer koel, het begin dan niet, maar op het eind... Dewi viel mij tegen, ze heeft natuurlijk un superstem vint ik dan. Alleen dr haar zat al niet ::)
Maarja, Jim deed het weer net zo slegt als anders, of nog slechter... Het is dat ze zeiden dat hij verkouden was, maar ik merkte dr nix van :-X
Zouden jullie denken, dat ze hem gwn expres op de stoel lieten zitten? Ik denk het eigenlijk niet hor, maarja, you never know. Jim gaat Idols tog niet winnen denk ik, sommige meisjes gaan tog egt wel inzien dat ie gwn niet goed kan zingen!
En idd Kenner, het was ook onbegrijpelijk dat Zosja met haar supergoeie stem dr uit moest :(

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #551 Gepost op: 3-02-2003, 09:06:28 »
Idd jammer dat Basje eruit moest... Hij had wel wat. Ook een leuk koppie en mannen met accent hebben wel wat 8)  Ik denk dat volgende week Marieke eruit gaat, want ze kan echt slecht Engels! Ze had wat dat betreft deze week geluk.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #552 Gepost op: 3-02-2003, 10:54:18 »
ik heb ook gekeken. en was weer niet onder de indruk.........  waar moet je nou precies opletten?? zangkwaliteiten, presentatie of muzikaliteit.
ik hoop het laatste toch wel.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #553 Gepost op: 3-02-2003, 12:33:34 »
Ik weet wat je bedoeld. Ik ben ook niet zo kapot van Dewi. Ik vind haar wel mooi zingen, maar ik hou persoonlijk niet zo van haar uiterlijk. 'n beetje te zeg maar. Ik vind haar net zo'n popje...  :-\

Ik vind Dewi nou net weer wel 'helemaal leuk'(Om met Tooske te spreken).
Hind is een geweldige zangeres, maar naar mijn smaak te lief, zoet, aardig, gezelli, gezelli, gezelli.
Dewi vind ik net wat meer persoonlijkheid hebben.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #554 Gepost op: 3-02-2003, 13:12:03 »
Ik vind Dewi ook geweldig. Ze kan goed zingen en ze heeft een eigen stijl. Niet zo'n popje zeg maar.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #555 Gepost op: 3-02-2003, 15:40:57 »
k vond dewi niet zo goed als normaal, maar ze is nog steeds mn favoriet dus heb maar wel gebeld (al weet k dat dat dus himmel geen zin heeft). k vond marieke deze keer wel goed en jamai ook wel, hind vond ik ook een beetje tegenvallen.
het thema vond k trouwens echt saai, k hou over het algemeen niet zo van nederlandse liedjes dus k vond eigelijk alles wat minder.

trouwens, wat gaan jullie 8 maart doen: widm opnemen of idols? ikke denk ik widm  :-[

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #556 Gepost op: 3-02-2003, 15:42:49 »
idd, om edwin evers te quoten : '' dewi dewi dewi ''  ;D , Helemaal top, en naast marieke natuurlijk mijn favoriet om Idols te winnen :)

« Laatst bewerkt op: 3-02-2003, 15:49:55 door Kenner »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #557 Gepost op: 3-02-2003, 15:57:29 »

trouwens, wat gaan jullie 8 maart doen: widm opnemen of idols? ikke denk ik widm  :-[
WIDM natuurlijk! Idols kijk ik later wel (hoewel idols ook wel leuk is, maar WIDM is leuker!)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #558 Gepost op: 3-02-2003, 16:00:57 »
jah, maar t is de finale van idols, die wil ik echt niet missen, widm kan k dezelfde avond ofzo wel kijken denk ik... en trouwens, als k widm kijk kan ik het niet opnemen en dus niet nakijken (als t niet herhaald wordt dan he)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #559 Gepost op: 3-02-2003, 16:12:18 »
Ik heb dan een probleempje. Op de een of andere manier kan de video alleen opnemen als tie op de zender staat. Dus ook aan. Pokkeding ook :-\