haaaaaaai het os eindelijk gelukt, weet niet watv er aan de hand was, maar ik ben er weer
maargoed, ik zat dus idd links achter de jury, heel leuk allemaal, twee rijen voor ons zat marieke familie, daarvoor jim familie, daarvoor bas familie en daarvoor jamai familie. Heel gezellie allemaal hahahaha. (achter ons zat trouwens nog meer jamai familie) we hadden een spandoek met de tekst juultje groet jamai en ook eentje met dewi dan een hartje dan kiss linsey en rick en allemaal gekleurde handjes. Daar moest dewi om lachen hahaha
Ik weet niet zeker of jamai hem nog heeft gezien maar geloof dat ie zijn duim opstak. Maargoed, ga vanavond voor het eerst zelf kijken, zat dus twee rijen achter familie van marieke en had een rode kreukelblouse aan, blonde krullen net boven schouder en een bril hahaha. En een lege stoel naats me :s Wij waren ook bijna niet gegaan door het weer, maar zijn toch nog gebracht
Nu ben ik op zoek naar een kaartje voor deze zaterdag. Ik hoop dat het lukt en anders zit ik thuis op de bank deze week
Ik ga vanavond en morgenavond kijken of ik nog op de film sta
groetjesssss
doeiiiiiiiii kussssssss julia