Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 210561 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Het Idols topic
« Reactie #560 Gepost op: 3-02-2003, 16:20:49 »
dat hadden wij eerst ook, super irri zeg! moet je misschien maar de herhaling van een van beide programma's kijken, of vragen of iemand anders het voor je opneemt...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #561 Gepost op: 3-02-2003, 16:51:43 »
Ik kijk mun vader wel lief aan, dan wilt tie vast wel idols voor me opnemen. Of ik moet steeds zappen ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #562 Gepost op: 3-02-2003, 19:58:40 »
Dat hebben wij ook eens gehad en toen bleek dat we op een of ander knopje hadden gedrukt. ff op een ander knopje et voila, hij deed het weer! Misschien moet je het intructieboekje erbij pakken en dan kun je als een echte technische vrouw het probleem oplossen  ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #563 Gepost op: 3-02-2003, 20:06:39 »
Als je weet waar het instructieboekje is wel ja... ::)
Technisch ben ik wel, maar dan meer met auto's. Met video's uit het jaar nul kan ik niet zo veel mee ;D

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #564 Gepost op: 3-02-2003, 22:02:40 »
Bericht van Juul :

Ze komt niet meer de site op, zat links achter de jury en groet iedereen :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #565 Gepost op: 3-02-2003, 22:37:06 »
Ze komt niet meer de site op, zat links achter de jury en groet iedereen :)

Dan heb ik 't goed gezien haar spandoek.  :)

Wel jammer dat ze de site niet meer op komt, want dan kon ze ons er zelf over komen vertellen....  :-[

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #566 Gepost op: 4-02-2003, 12:31:43 »
Heb ff het boekje van onze video erbij gezocht. Ik kan me nog herinneren dat die knop een naam heeft. Misschien als je dat weet, dat je hem dan zelf kunt vinden. FF zoeken...
 (beschrijving is in het Duits)

Es steht leider nicht drin, tut mir leit

Met andere woorden solly  :-[

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #567 Gepost op: 4-02-2003, 13:14:52 »
Nou zeg, mij blij willen maken met een dooie mus... ::) ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #568 Gepost op: 4-02-2003, 13:45:45 »
 :-\ Het ligt echt op het puntje van mn tong, maar ik kan het me niet meer herinneren. Stom is dat he, dat je daar dan zo over na blijft denken.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #569 Gepost op: 4-02-2003, 13:50:53 »
Ja, echt irri is dat he? En dan kom je er echt soms dagen later achter op de stomste momenten, als je bv aan het douchen bent ofzo ::)
Maar je hebt nog ff om erachter te komen ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #570 Gepost op: 5-02-2003, 16:48:43 »
:-\ Het ligt echt op het puntje van mn tong, maar ik kan het me niet meer herinneren. Stom is dat he, dat je daar dan zo over na blijft denken.
haha, dat had ik dus met een songtekst, zooo irri dat ik er niet op kon komen, maar Sterretje heeft hem even voor me opgezocht op internet :). Heb ik echt totaal niets aan of zo maar ik kon het echt niet hebben dat ik het niet meer wist... iets met reality, en fantasy...

Jammer dat ik vanavond niet naar de herh van idols kan kijken om te zien of ik Juul nu wel zie zitten... (ehh, letterlijk dan he ;D)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #571 Gepost op: 5-02-2003, 19:06:00 »
haaaaaaai het os eindelijk gelukt, weet niet watv er aan de hand was, maar ik ben er weer ;D

maargoed, ik zat dus idd links achter de jury, heel leuk allemaal, twee rijen voor ons zat marieke familie, daarvoor jim familie, daarvoor bas familie en daarvoor jamai familie. Heel gezellie allemaal hahahaha. (achter ons zat trouwens nog meer jamai familie) we hadden een spandoek met de tekst juultje groet jamai en ook eentje met dewi dan een hartje dan kiss linsey en rick en allemaal gekleurde handjes. Daar moest dewi om lachen hahaha ;D Ik weet niet zeker of jamai hem nog heeft gezien maar geloof dat ie zijn duim opstak. Maargoed, ga vanavond voor het eerst zelf kijken, zat dus twee rijen achter familie van marieke en had een rode kreukelblouse aan, blonde krullen net boven schouder en een bril hahaha. En een lege stoel naats me :s Wij waren ook bijna niet gegaan door het weer, maar zijn toch nog gebracht ;D Nu ben ik op zoek naar een kaartje voor deze zaterdag. Ik hoop dat het lukt en anders zit ik thuis op de bank deze week  ;D

Ik ga vanavond en morgenavond kijken of ik nog op de film sta

groetjesssss
doeiiiiiiiii kussssssss julia

always look on the bright side of life

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #572 Gepost op: 6-02-2003, 10:21:30 »
* Kenner weet ondertussen ook al wat marieke zaterdag gaat zingen maar kan dat nu nog niet kenbaar maken helaas ( natuurlijk hebben jullie vandaag of morgen wel de primeur )  :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #573 Gepost op: 6-02-2003, 10:53:16 »
ik willl het wetuhhhh
hahaha grapjuh

heeft iemand me gezien trouwens? ik heb mezelf zelfs zien zitten hahaha maar ik wist natuurlijk precies waar ik moest kijken  ;D

greetz
julia

always look on the bright side of life

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #574 Gepost op: 6-02-2003, 11:27:07 »
heeft iemand me gezien trouwens? ik heb mezelf zelfs zien zitten hahaha maar ik wist natuurlijk precies waar ik moest kijken  ;D
Mss heb ik je gezien, helemaal in het begin... Ik d8 zo, hee mss is dat Juultjuh wel :D but i'm not sure...

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #575 Gepost op: 6-02-2003, 14:35:33 »
* Kenner weet ondertussen ook al wat marieke zaterdag gaat zingen maar kan dat nu nog niet kenbaar maken helaas ( natuurlijk hebben jullie vandaag of morgen wel de primeur )  :)

Ohhhh, wat flauw! Eerst ons lekker maken dat je 't al weet, maar vervolgens niks zeggen.  :( ;)

Ik had je spandoek zaterdag al gezien helemaal in 't begin toen de jury werd voorgesteld.  :)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #576 Gepost op: 6-02-2003, 17:25:58 »
Ohhhh, wat flauw! Eerst ons lekker maken dat je 't al weet, maar vervolgens niks zeggen.  

Ja he :P Nou een kleine hint dan: de persoon die Marieke gaat doen zaterdag heeft ook een x het eurovisiesongfestival gewonnen :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #577 Gepost op: 6-02-2003, 17:44:09 »
Ja he :P Nou een kleine hint dan: de persoon die Marieke gaat doen zaterdag heeft ook een x het eurovisiesongfestival gewonnen :)

Uhhh, Johnny Logan?  :)

Is 't thema songfestival?  ???

« Laatst bewerkt op: 6-02-2003, 17:44:34 door Han13 »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #578 Gepost op: 6-02-2003, 17:46:28 »
Misschien gaat ze 'dingedong' doen :D (die had toen toch gewonnen ???)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #579 Gepost op: 6-02-2003, 18:07:52 »
Het thema is Jaren 80 ( had ik allang gepost :P ) , marieke doet een nummer van een artiest die ooit het songfestival gewonnen heeft, maar niet het betreffende songfestivalnummer zelf :)