Erg leuke uitzending vanavond! Allemaal swingende nummers! Geweldig ook met die dansers erbij.
Ik vond vooral Jim, David en Hind eruit springen. Marieke vond ik niet zo goed deze keer, maar dat vind ik eigenlijk al de laatste 2 afleveringen. Ik vrees voor haar dat ze moet vertrekken dadelijk.
Gareth Gates was natuurlijk ook heel erg leuk. Ik geloof dat ik dat liedje van 'm straks maar 'ns moet gaan downloaden.
Ik heb ook effe 't nationaal songfestival gevolgd. Zeker beter als vorige week (toen was 't echt 'n drama). Dat Esther Hart door is met 'one more night' is natuurlijk logisch, maar die andere begrijp ik echt niet. Ik vond er dus echt niks aan, aan dat 'time to party'.
Sofuja en Glenn Corneille hier uit Venlo deden 't verassend goed moet ik zeggen. Ik had 't nummer nog nooit gehoord, maar 't klonk echt prachtig. Idd niet zo'n songfestival nummer, maar ik vind 't toch erg jammer dat zo'n nummer als 'time to party' boven dit nummer verkozen wordt door 't Nederlandse publiek. Hopenlijk zijn ze zo slim om 'she would' op single uit te brengen, want volgens mij kan 't best 'n hit worden.
Snel weer verder kijken naar Idols. Oh ja, A&K, er kwamen ook nog wat filmpjes van Idool bij jullie langs net in de backstage-aflevering van Idols. Ik had ze al gezien op de site, maar toch weer erg grappig!