Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209620 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Het Idols topic
« Reactie #580 Gepost op: 6-02-2003, 18:49:36 »
Ha, nou weet toch al iedereen wie het is, want we hebben allemaal verstand van het songfestival dus kan je net zo goed zeggen wat ze doet :P

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #581 Gepost op: 6-02-2003, 21:40:33 »
't is een uptempo nummer van Katrina and the waves, als jullie het nu nog niet weten wordt ik echt gek hoor...

« Laatst bewerkt op: 7-02-2003, 14:25:20 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #582 Gepost op: 6-02-2003, 22:02:23 »
Het thema volgende week is hoogstwaarschijnlijk ballads :)
Citaat
Het thema is Jaren 80 ( had ik allang gepost :P )
ehm,ja, heel logisch ::) :P
ik kan die post over thema jaren 80 nie vinden, maar whatever, iig un leuk thema :D ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #583 Gepost op: 7-02-2003, 16:46:13 »
Walking on Sunshine  ;D . Past wel bij Marieke.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #584 Gepost op: 7-02-2003, 20:03:04 »
Vanavond is bij ons de 2e finale, dus morgenochtend kunnen jullie weer filmpjes bekijken !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #585 Gepost op: 8-02-2003, 00:31:15 »
2e finale duidelijke winnares, jammer voor nathalie, want hoewel een wonderschone stem, helaas geen uitstraling die Bart zoekt.

Wim dan maar als 2e, hoewel ik dan Andy meer een idool vindt dan Wim, maar kan er vrede mee hebben

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

• Forumlid
« Reactie #586 Gepost op: 8-02-2003, 10:56:27 »
Ik had het, qua persoonlijkheden, op Hadise en Andy begrepen maar qua stem had ik zoiets van : nr 9 en 10 ,en zo geschiedde het.

Trouwens: de lichting van volgende week gezien? Damn, dat wordt moeilijk ! Die Natalia is goed, da meisje dat Anastacia zong in de voorrondes heeft ook een voorkeur bij mij, dan heb je dat jonge blonde meisjes met die moedervlekjes in haar gezicht, en ga zo maar door

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #587 Gepost op: 8-02-2003, 20:13:19 »
Vers van de pers :

Jim --> Queen, crazy little thing called love

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #588 Gepost op: 8-02-2003, 20:42:24 »
Dankje voor de info Kenner, hoe kom je daar allemaal tog aan? ;)
Ben dat liedje van Jim aan het downloade, t lijkt me niet egt mooi liedje. Beetje ééntonig
ghehe past dan wel bij Jim zn stem :D
Walking on Sunshine past idd wel bij Marieke!
Ben egt weer benieuwd naar zometeen 8)

« Laatst bewerkt op: 8-02-2003, 20:43:12 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #589 Gepost op: 8-02-2003, 20:49:16 »
Jamai --> relight my fire - Dan Hartman

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #590 Gepost op: 8-02-2003, 22:26:46 »
spijt me ernstig dat ik dat nummer van marieke niet kende  ::)Zal ik wel weer te jong voor zijn ofzo, alhoewel ik relight my fire natuurlijk wel kende  :P

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

• Forumlid
« Reactie #591 Gepost op: 8-02-2003, 22:34:26 »
Walking on sunshine?? ken je vast wel ! kben er zeker van dat als je het hoort, je het sponaat meebrult !
de andere liedjes zijn trouwens ook mooi, relight my fire lijkt me niet gemakkelijk om mooi te zingen  :-\

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #592 Gepost op: 8-02-2003, 22:37:18 »
heb het net gezien bij de uitzending, amar volgens mij moet ik me heel erg gaan schamen  :-[ :-\ denk dat ik het hele nummer maar even ga opzoeken, misschien dat ik het dan nog ga herkennen... we houden hoop...

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #593 Gepost op: 8-02-2003, 22:54:26 »
Erg leuke uitzending vanavond! Allemaal swingende nummers! Geweldig ook met die dansers erbij.  :)

Ik vond vooral Jim, David en Hind eruit springen. Marieke vond ik niet zo goed deze keer, maar dat vind ik eigenlijk al de laatste 2 afleveringen. Ik vrees voor haar dat ze moet vertrekken dadelijk.

Gareth Gates was natuurlijk ook heel erg leuk. Ik geloof dat ik dat liedje van 'm straks maar 'ns moet gaan downloaden.  ;)

Ik heb ook effe 't nationaal songfestival gevolgd. Zeker beter als vorige week (toen was 't echt 'n drama). Dat Esther Hart door is met 'one more night' is natuurlijk logisch, maar die andere begrijp ik echt niet. Ik vond er dus echt niks aan, aan dat 'time to party'.  :-[

Sofuja en Glenn Corneille hier uit Venlo deden 't verassend goed moet ik zeggen. Ik had 't nummer nog nooit gehoord, maar 't klonk echt prachtig. Idd niet zo'n songfestival nummer, maar ik vind 't toch erg jammer dat zo'n nummer als 'time to party' boven dit nummer verkozen wordt door 't Nederlandse publiek. Hopenlijk zijn ze zo slim om 'she would' op single uit te brengen, want volgens mij kan 't best 'n hit worden.  :)

Snel weer verder kijken naar Idols. Oh ja, A&K, er kwamen ook nog wat filmpjes van Idool bij jullie langs net in de backstage-aflevering van Idols. Ik had ze al gezien op de site, maar toch weer erg grappig!

• Forumlid
« Reactie #594 Gepost op: 8-02-2003, 23:04:44 »
Oh ja, A&K, er kwamen ook nog wat filmpjes van Idool bij jullie langs net in de backstage-aflevering van Idols. Ik had ze al gezien op de site, maar toch weer erg grappig!

Dus wij worden daar ook in de gaten gehouden?  ;D

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #595 Gepost op: 8-02-2003, 23:07:20 »
Big Holland is watching you...  :P oooh ik ben benieuwd wie eruit gaat...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #596 Gepost op: 8-02-2003, 23:26:42 »
Dus wij worden daar ook in de gaten gehouden?  ;D

Jazeker! Als er wat te lachen valt, dan zijn wij er natuurlijk als de kippen bij!  ;D

Marieke dus eruit. Niet echt verassend vind ik zelf. Ik had wel verwacht dat David naast haar zou zitten en niet Dewi, maar dit was meer terecht. David deed 't namelijk erg goed vond ik en Dewi vond ik weer wat tegenvallen.

't wordt nu wel erg moeilijk wie er nog moet afvallen. Ik verwacht eigenlijk dat David en Dewi (geen idee in welke volgorde  :-\ ) er de komende twee weken uitgaan. En wie er dan over blijft voor de finale zou ik nu absoluut nog niet weten...

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #597 Gepost op: 8-02-2003, 23:58:27 »
Jim, Jamai, Hind  ???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #598 Gepost op: 9-02-2003, 00:10:54 »
Jim, Jamai, Hind  ???

Twee van deze drie zullen over blijven ja. De finale wordt namelijk met maar 2 kandidaten gespeeld. En ik weet echt nog niet welke twee de finale zullen halen...  :-\

« Laatst bewerkt op: 9-02-2003, 00:11:22 door Han13 »

• Forumlid
« Reactie #599 Gepost op: 9-02-2003, 10:48:16 »
Mijn moeder had 'Idool achter de schermen' opgenomen en gisterenavond laat zag ik dus ook beelden van bij jullie, en omg wat is jullie jury erg  :o moesten onze kandidaten dit zien zouden ze beseffen dat onze jury best zachtaardig is hoor ! Die nederlandse jury begon gewoon luidop te lachen terwijl een kandidaat nog bezig was !