Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209619 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #600 Gepost op: 9-02-2003, 11:42:34 »
Dat schreef ik pas toch al toen ik de eerste beelden bij jullie had gezien. Onze jury was idd 'n stuk harder dan bij jullie. Maar ik denk dat dat gewoon ligt aan 't zachtaardiger karakter van de Belgen. Jullie zijn volgens mij veel aardiger en kraken niet zo graag mensen af. (dit is 'n compliment voor als dat nog niet duidelijk was...  ;) )

Ik heb trouwens ook de filmpjes van jullie tweede 10 kandidaten gezien. Nu vind ik wel dat Wim en Tabitha terecht door zijn. Ze zongen echt heel mooi. Ik vond trouwens dat er bij deze 10 over 't algemeen veel beter gezongen werd als bij de vorige 10 in de aflevering van vorige week.  :)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #601 Gepost op: 9-02-2003, 13:14:00 »
Mjwah, soms kan je echt je lachen niet inhouden denk ik ;) En sommigen vroegen er gewoon bijna om hoor..

Maar ik heb gehoor dat sowieso de bedenker van Idols en jurylid van van het Engelse programma nog erger is. En een uit de Duitse jury ook.. maar ik weet er het fijne niet van maar ik dacht:'' ik deel hetr even mede''.
Of zo.

No Milk today???

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #602 Gepost op: 9-02-2003, 14:14:16 »
Ik heb gisteren in de reclame van Idols steeds stukjes van de Duitse uitzending zitten kijken. Die Daniel zat er gewoon nog steeds in (bij de laatste vier!). Die jongen kan echt niet zingen. Hij is wel grappig, maar mn oma zingt nog beter. Ik ga ervan uit dat hij er nu toch uitgegaan is, want andres weet ik het ook niet meer. Ik blijf trouwens van mening dat het niveau daar echt een stuk lager ligt.

Over de uitzending van gisteravond: ik vond Dewi niet zo goed. Dat Marieke er uit zou gaan lag in de lijn der verwachtingen, maar toch jammer. Voor Jim was het wel een klap gellof ik. Je zag in dat filmpje over Marieke dat ze eigenlijk al van het eging steeds met Jim was opgetrokken. Jim was bijna aan het huilen volgens mij, dat vond ik wel lief (*aaaah, wat lief  ;))

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #603 Gepost op: 9-02-2003, 15:48:26 »
Marieke :'(

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #604 Gepost op: 9-02-2003, 16:05:13 »
Die Daniel zat er gewoon nog steeds in (bij de laatste vier!). Die jongen kan echt niet zingen. Hij is wel grappig, maar mn oma zingt nog beter. Ik ga ervan uit dat hij er nu toch uitgegaan is, want andres weet ik het ook niet meer.

Ik heb effe gecheckt op de Superstar-site en hij is gewoon nog steeds door die Daniel!  :o  Duitsland heeft dus wat mij betrefd echt geen smaak! Die jongen ziet er niet uit, kan niet zingen en is ook nog 'ns knettergek.  :-\

Citaat
Ik blijf trouwens van mening dat het niveau daar echt een stuk lager ligt.

Ik vind 't niveau is Duitsland iid ook beduidend lager als hier in Nederland. Ik vind Die Juliette wel 'n hele mooie stem hebben. Tenminste toen ik haar 'n keer 'n lied uit de musical 'Elisabeth' hoorde zingen. Dat klonk wel heel mooi.  :)

Ik wilde trouwens de filmpjes op de Duitse site bekijken, moet je daar voor betalen!  :-[  Dat hebben ze dan ook pas ingevoerd, want eerst kon ik ze wel gewoon zien...

Citaat
Voor Jim was het wel een klap gellof ik. Je zag in dat filmpje over Marieke dat ze eigenlijk al van het eging steeds met Jim was opgetrokken. Jim was bijna aan het huilen volgens mij, dat vond ik wel lief (*aaaah, wat lief  ;))

Jim was idd bijna aan 't huilen. Volgens mij was hij wel goed bevriend met Marieke en vond hij 't echt heel erg dat ze weg moest.

Ik hoorde gisteren trouwens dat Jim iets zou hebben met Charlotte die in 'n eerdere ronde al eruit is gevlogen. Ik weet niet of 't waar is, maar zij zou al 23 jaar zijn! Ik kan me dus echt niet voorstellen dat 'n meisje van 23 iets met 'n jongen van 15 zou willen! Dat is toch echt 'n wereld van verschil! Maar goed, misschien ben ik 'ouderwets' hierin, maar ik vind dit leeftijdsverschil toch echt wel heel groot.  :-\

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #605 Gepost op: 9-02-2003, 17:14:23 »
Charlotte heeft inderdaad iets met Jim, maar is geloof ik pas 19 hoor... Vonk is overgesprongen bij de theaterronde maar toen had Charlotte nog een vriend. Dat is toen uitgegaan en van het een kwam het ander bij de workshoprepetities...

Charlotte    
Leeftijd:  19  
Opleiding: Studie Communicatiewetenschappen    
Is fan van: Aretha Franklin    
Bijzonderheden: Charlotte heeft 2 jaar geleden gekozen voor tophockey en hockeyt in jong oranje. Nu is ze bereid hockey op te geven voor een zangcarrière. "In hockey kan je nooit de allerbeste zijn, in zingen wel."  
Tot nu toe gezongen: Michael Jackson ‘Gone to soon’, Aretha Franklin ‘Baby I love you’, Pointer Sisters ‘I’am so excited’, Natalie Imbuglia ‘Torn’, Jackson Five 'I want you back'[/i]

Dit --> http://www.rtl.nl/system/media/html/ff9900/shows/idols/2002/12_december/streamcase_20021221_0229-workshop_charlotte.xml?template=/shows/idols/video_template.html

zong Charlotte trouwens bij de workshop :)

« Laatst bewerkt op: 9-02-2003, 17:21:17 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #606 Gepost op: 9-02-2003, 17:20:43 »
Charlotte heeft inderdaad iets met Jim, maar is geloof ik pas 19 hoor...

Dit is de Charlotte hier uit Venlo. Ik hoorde dat hij iets heeft met die andere Charlotte (zat ook bij de laatste 30) en die was ouder geloof ik.  :-\

Edit: ik heb net de gegevens van die andere Charlotte opgezocht op www.idols.nl en 't blijkt dat zij pas 17 is. M'n bron van informatie was dus niet erg betrouwbaar.  :-[

« Laatst bewerkt op: 9-02-2003, 17:23:59 door Han13 »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #607 Gepost op: 9-02-2003, 19:01:06 »
Eacht ff, ik heb er ook iets over gelzen. Er stond gisteren een stuk in het Limburgs Dagblad over Jim. Ik heb het erbij gepakt...even het goede stukje opzoeken.

...

Nou er staat niet echt veel in. Twee of drie qoutes van Jamai. En er wordt een fan van Jim gequote die zegt dat hij een vriendin zou hebben die een paar jaar ouder is. Hebben we dus niets aan  ::)

Voor de liefhebbers. Ik denk dat het een GPD artikel is en je hebt dus kans dat hetzelfde artikel in meerdere kranten heeft gestaan (voor als jullie het willen nalezen). Of kijk even op de website van het Limburgs Dagblad.

O ja Han, is die Daniel echt door  :o. Het is toch niet te geloven. Hij zingt gewoon als Kermit de Kikker en ziet er inderdaad 'debiel' uit. Daar moet ik dan nog wel om lachen, maar voor de rest is het meer om te huilen. Wie was er dan uit? Ach, ik kijk zelf wel even.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #608 Gepost op: 9-02-2003, 19:13:15 »
Voor de liefhebbers. Ik denk dat het een GPD artikel is en je hebt dus kans dat hetzelfde artikel in meerdere kranten heeft gestaan (voor als jullie het willen nalezen). Of kijk even op de website van het Limburgs Dagblad.

Dan moet dat artikel ook bij ons in de krant hebben gestaan gisteren (in de Limburger toch?  ??? ). Dadelijk maar 'ns de krant erbij pakken...

Citaat
O ja Han, is die Daniel echt door  :o. Het is toch niet te geloven. Hij zingt gewoon als Kermit de Kikker en ziet er inderdaad 'debiel' uit. Daar moet ik dan nog wel om lachen, maar voor de rest is het meer om te huilen. Wie was er dan uit? Ach, ik kijk zelf wel even.

Vanessa is eruit. Dat is dat donkere meisje. Ik kan me eerlijk gezegd niet helemaal goed herinneren of zij goed kon zingen. En aangezien ik geen geld wil neertellen om die filmpjes op die site te bekijken, moet ik er maar op vertrouwen dat zij iig 'slechter' als twee van de drie overgebleven kandidaten. Slechter als die Daniel kan namelijk bijna niet.   :-\

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #609 Gepost op: 9-02-2003, 19:38:38 »
Hmmm, volgens mij is de Limburger niet aangesloten bij de GPD, maar dat weet ik niet zeker. Ik kan dat artikel wel inscanen en aan je mailen, maar zo interessant is het eigenlijk niet hoor.

Vanessa vond ik op zich niet slecht en die andere jongen (Alexander?) ook niet. Tsja, blijkbaar hebben de Duitsers wel gevoel voor humor ofzo, dat Daniel het zo lang redt. Die Dieter Bohlen (voorzitter van de jury) is trouwens echt zo'n mega eikel vind ik. Hij had gisteren zo'n leren broek aan, dat zag echt niet uit. Beetje wannabe young.

Veel plezier met kijken dadelijk!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #610 Gepost op: 9-02-2003, 19:42:35 »
Hm, vont het niet zo'n leuke aflevering gister :-\ Hou niet egt van al dat dansgedoe maar oke...

Ik vont Jamai, Hind en Dewi erg goed gister!!
Jim zong zowaar wat beter als de vorige keren maar hij heeft tog egt geen uitstraling ofzo. Hij keek het publiek ook niet aan ofzoo...
Marieke en David vont ik un beetje tegenvallen, omdat ik vont dat ze het vorige week iig zo goed deden.

Wel terecht dat Marieke eruit is, alhoewel het wel jammer is natuurlijk! Alleen dat Dewi er zat vont ik zeker nie terecht, Dewi vink egt supergoed!!! :)

En Gareth was ook weer superschattig... En hij kan tog ook wel erg goed zingen vont ik. Mss, niet zo goed als un aantal nederlandse kandi's. Maar hij is gwn errug knap!  ::)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #611 Gepost op: 9-02-2003, 21:10:36 »
Gareth had wel puistjes  :P

Sorry ik ben in een flauwe bui

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #612 Gepost op: 9-02-2003, 21:38:14 »

Ja? Niet opgevallen... ::)

daar hebben we allemaal wel eens last van he?! ;)

Nog maar één post en je zit op de 1000 ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #613 Gepost op: 9-02-2003, 21:39:36 »
Dit is de Charlotte hier uit Venlo. Ik hoorde dat hij iets heeft met die andere Charlotte (zat ook bij de laatste 30) en die was ouder geloof ik.  :-\

Edit: ik heb net de gegevens van die andere Charlotte opgezocht op www.idols.nl en 't blijkt dat zij pas 17 is. M'n bron van informatie was dus niet erg betrouwbaar.  :-[

Keiharde geruchten, complete onzin! Heb deze 2 samen hand in hand zien lopen en zien zoenen, dus de media maakt er zoals gewoonlijk weer een potje van. Het is echt deze charlotte, met het rauwe randje :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #614 Gepost op: 9-02-2003, 22:09:58 »

A&K kijkt verontwaardigd naar haar scherm en vraagt zich bij deze af of ze haar dan ook niet schattig zou vinden

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #615 Gepost op: 9-02-2003, 23:43:01 »
Ik denk dat het hier gaat om de charlotte die wel eens bij jim zijn familie in de buurt zit, die altijd in beeld wordt genomen...die is 18 dat is het vriendinnetje van jim volgens vele sites, roddelbalden, enz enz

always look on the bright side of life

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #616 Gepost op: 10-02-2003, 00:28:34 »
Was wel blij dat Marieke eruit ging. Ik vond haar helemaal niet zo goed en ook niet zo leuk.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #617 Gepost op: 10-02-2003, 08:35:48 »
Ik denk dat het hier gaat om de charlotte die wel eens bij jim zijn familie in de buurt zit, die altijd in beeld wordt genomen...die is 18 dat is het vriendinnetje van jim volgens vele sites, roddelbalden, enz enz

Gaat 't om deze Charlotte?

Dit is de Charlotte die volgens de site 17 jaar is. (voor alle duidelijkheid, dit is NIET de Charlotte die hier uit Venlo komt. Dit is dus 'n ander meisje als waar Kenner 't over had.)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #618 Gepost op: 10-02-2003, 10:46:28 »
ja die charlotte bedoelde ik, maar die is volgens mij 18, dat staat ook overal...de site loopt misschien iets achter? en in de roddelbladen staat het ook he  ;D

kusss julia

zij liep trouwens tegen me aan bij de live show en zei niet een sorry! arrogant;) hahaha ze keek me wel aan trouwens maar ik zei verder nisk, ze zoekt het maar uut

always look on the bright side of life

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #619 Gepost op: 10-02-2003, 11:22:49 »
zij liep trouwens tegen me aan bij de live show en zei niet een sorry
Slaan!!!   en nee, ik ben niet agressief  ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.