Die Daniel zat er gewoon nog steeds in (bij de laatste vier!). Die jongen kan echt niet zingen. Hij is wel grappig, maar mn oma zingt nog beter. Ik ga ervan uit dat hij er nu toch uitgegaan is, want andres weet ik het ook niet meer.
Ik heb effe gecheckt op de Superstar-site en hij is gewoon nog steeds door die Daniel!
Duitsland heeft dus wat mij betrefd echt geen smaak! Die jongen ziet er niet uit, kan niet zingen en is ook nog 'ns knettergek. :-\
Ik blijf trouwens van mening dat het niveau daar echt een stuk lager ligt.
Ik vind 't niveau is Duitsland iid ook beduidend lager als hier in Nederland. Ik vind Die Juliette wel 'n hele mooie stem hebben. Tenminste toen ik haar 'n keer 'n lied uit de musical 'Elisabeth' hoorde zingen. Dat klonk wel heel mooi.
Ik wilde trouwens de filmpjes op de Duitse site bekijken, moet je daar voor betalen!
Dat hebben ze dan ook pas ingevoerd, want eerst kon ik ze wel gewoon zien...
Voor Jim was het wel een klap gellof ik. Je zag in dat filmpje over Marieke dat ze eigenlijk al van het eging steeds met Jim was opgetrokken. Jim was bijna aan het huilen volgens mij, dat vond ik wel lief (*aaaah, wat lief )
Jim was idd bijna aan 't huilen. Volgens mij was hij wel goed bevriend met Marieke en vond hij 't echt heel erg dat ze weg moest.
Ik hoorde gisteren trouwens dat Jim iets zou hebben met Charlotte die in 'n eerdere ronde al eruit is gevlogen. Ik weet niet of 't waar is, maar zij zou al 23 jaar zijn! Ik kan me dus echt niet voorstellen dat 'n meisje van 23 iets met 'n jongen van 15 zou willen! Dat is toch echt 'n wereld van verschil! Maar goed, misschien ben ik 'ouderwets' hierin, maar ik vind dit leeftijdsverschil toch echt wel heel groot. :-\