Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209618 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #620 Gepost op: 10-02-2003, 16:55:34 »
ja die charlotte bedoelde ik, maar die is volgens mij 18, dat staat ook overal...de site loopt misschien iets achter? en in de roddelbladen staat het ook he  ;D

Nou weet ik toch echt niet meer welke Charlotte 't is. 'n meisje uit m'n klas was zaterdag naar de liveshow geweest en vertelde weer dat 't die uit Venlo was.  :-\

Dat meisje uit m'n klas heeft trouwens de handtekening van Gareth Gates weten te bemachtigen. Stiekem ben ik toch wel 'n beetje jaloers....maar dan vooral omdat ik ook wel bij die leuke uitzending van zaterdag had willen zijn.  ;)

Citaat
zij liep trouwens tegen me aan bij de live show en zei niet een sorry! arrogant;) hahaha ze keek me wel aan trouwens maar ik zei verder nisk, ze zoekt het maar uut

Wat 'n arrogantie zeg! Ze is dan misschien wel 'n paar keer op tv geweest en ze mag zich dan wel de vriendin van Jim noemen, dan nog heeft ze niet 't recht om zomaar tegen je aan te lopen!  ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #621 Gepost op: 11-02-2003, 20:48:47 »
Wie luistert er naar radio 538? Ik hoorde het vanavond. Iemand z'n vader werkte bij , eh nou ja iets met vuurwerk, en hij moest vuurwerk regelen voor de finale van Idols. En het was al bekend wie het was. Ik weet niet of het waar is natuurlijk, maar als het echt is weet ik dus wie er wint. Nou zijn er natuurlijk meerdere verhalen geweest dus weet ik niet of dit echt klopt, maar het klonk denk ik wel betrouwbaar.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #622 Gepost op: 11-02-2003, 20:56:13 »
Ik hoorde het niet op de radio maar van een collega die heel erg bezig is met Idols :D. Zij zei ook dat er geruchten gaan dat alles al vast staat, ook wie er komende weken vertrekken, wie er in de finale staat en dat er al liedjes klaar liggen voor de nummer 1,2 en 3 en dat de winnaar een nederlandstalig album gaat opnemen....

When God created man, she was only joking!

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #623 Gepost op: 11-02-2003, 22:02:17 »
Nog een gerucht :

5 : David
4 : Dewi
3 : Jim
2 : Jamai
1 : Hind

( zo zou de volgorde zijn, hind wint dus , jamai 2e, etc... )

Nog zoiets, een vriend van me werkt bij Ben, en voor de nokiaserie kwamen er maandag idolsfrontjes uit. Daarop stonden fotows van alle overgebleven finalisten, behalve van Marieke, moeten ze dus ook al van tevoren geweten hebben...

Ik weet niet wat ik er van moet denken, zolang er geen harde bewijzen zijn ben ik maar zo naïef dat ik denk dat het allemaal heel eerlijk verloopt  :-\

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #624 Gepost op: 11-02-2003, 22:31:41 »
Ik weet niet of het waar is natuurlijk, maar als het echt is weet ik dus wie er wint. Nou zijn er natuurlijk meerdere verhalen geweest dus weet ik niet of dit echt klopt, maar het klonk denk ik wel betrouwbaar.

Mogen we weten wie ze op radio 538 dan zeiden dat er gaat winnen? Ook Hind?  ???

Citaat
Ik weet niet wat ik er van moet denken, zolang er geen harde bewijzen zijn ben ik maar zo naïef dat ik denk dat het allemaal heel eerlijk verloopt  :-\

Ik denk dat ik dit ook maar ga doen. Tegen beter weten in, bij BB ging 't immers ook voor geen kanten eerlijk, blijf ik geloven dat de stemmen van de kijkers wel degelijk meegenomen worden bij 't bepalen van de winnaar. Deze gedachte vasthouden zal heel moeilijk worden, maar ik ga zeker 'n poging wagen anders zit ik me voortaan alleen nog maar te ergeren op de zaterdagavond.  ;)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #625 Gepost op: 11-02-2003, 22:54:29 »
Nog een gerucht :

5 : David
4 : Dewi
3 : Jim
2 : Jamai
1 : Hind

dat was ook de volgorde die ik te horen kreeg...

When God created man, she was only joking!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #626 Gepost op: 11-02-2003, 23:03:12 »
Op FOK! wordt hier trouwens ook hevig over gediscussieerd.

Ik zou 't niet erg vinden als Hind de finale zou winnen, maar ik zou als ik haar was niet eens willen winnen als 't op deze manier gaat. 'n programma als Idols wil je toch zeker wel eerlijk winnen? Ik zou me dan vreselijk voelen tegenover de andere deelnemers als van te voren al bedacht was dat ik zou moeten winnen.  :-[

Gelukkig weet ik dat er gewoon veel roddels de wereld in geholpen worden en ik blijf daarom nog maar vasthouden aan m'n ideeen dat 't toch redelijk eerlijk verloopt allemaal, althans dat iig de uiteindelijke winnaar ook echt gekozen is door 't Nederlands publiek.  :)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #627 Gepost op: 12-02-2003, 00:24:12 »
Allee, laat ik hier ook eens reageren. :)

Van mij mag Hind winnen en over die rijtjes vind ik zo ook best kloppen. :)

Iedere uitzending krijgen ze ergens weer lijsten binnen van hoeveel stemmen iedereen krijgt; stel nu dat Hind iedere keer weer ongeveer de helft van de stemmen krijgt oid dan kan het best zijn dat iemand daar die uitslag kan gaan 'lekken'.
Dat hoeft nog niet te beteken dat er manipuleerd word.  :)

Hebben jullie het vast al wel over gehad, maar ik vind het iedere keer weer zo overdreven als ze de uitslag binnen hebben. Ze kunnen gewoon zeggen: Pietje, je hebt de minste stemmen: wegwezen! Maar ze moeten eerst op een slachtbank zitten ed.

Maar een beetje spanning dat is natuurlijk alleen maar mooi voor de kijkcijfers natuurlijk...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #628 Gepost op: 12-02-2003, 08:23:01 »
Het vuurwerk waren in de letters H, I, N en D besteld. Wie dat dan is moet je zelf uitvissen ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #629 Gepost op: 12-02-2003, 08:39:28 »
Iedere uitzending krijgen ze ergens weer lijsten binnen van hoeveel stemmen iedereen krijgt; stel nu dat Hind iedere keer weer ongeveer de helft van de stemmen krijgt oid dan kan het best zijn dat iemand daar die uitslag kan gaan 'lekken'.
Dat hoeft nog niet te beteken dat er manipuleerd word.  :)

Dat klopt helemaal, alleen geloof ik niet dat Hind ook werkelijk iedere week zo duidelijk de meeste stemmen heeft. Ik denk dat de stemming iedere week weer anders is (ik denk dat die stemming sterk afhankelijk is van de optredens en van de gekozen nummers) en dat ze ook wel 'ns als tweede of zelfs derde is geeindigd. Ik zelf vind Hind ook nog steeds 't beste, maar ik heb al van verscheidene tienermeisjes (zo in de leeftijd 14-16 jaar) gehoord dat ze vinden dat Hind kapsones heeft en dat ze dus absoluut niet op haar stemmen. Zij stemmen dus stuk voor stuk allemaal op Jamai of Jim. Aangezien zij toch 't grootste deel van de stemmen uit zullen maken ('t is toch 'n beetje de doelgroep...), weet ik nog niet zo zeker of Hind ook wel echt volgens de stemmen zal gaan winnen.

Citaat
Hebben jullie het vast al wel over gehad, maar ik vind het iedere keer weer zo overdreven als ze de uitslag binnen hebben. Ze kunnen gewoon zeggen: Pietje, je hebt de minste stemmen: wegwezen! Maar ze moeten eerst op een slachtbank zitten ed.

Ik vind 't vaak ook wat overdreven, hoewel 't natuurlijk ook wat spannender wordt. Maar de laatste tijd vind ik 't allemaal zo voorspelbaar. De eerste kandi die ze gaan zeggen of hij wel of niet doormag, mag altijd door. De tweede of derde moet dan op de krukken gaan zitten. Vervolgens mag iedereen blijven tot dat er nog twee over zijn en bij deze twee is 't altijd heel vanzelfsprekend wie er op de kruk moet gaan zitten. Zo is 't wat mij betrefd ook niet echt meer spannend.  :-\

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #630 Gepost op: 12-02-2003, 09:31:18 »
Heeeeeeej mensen.

Dit gerucht heb ik ook gehoord. Maar ik heb ook van de zwager van jamai gehoord dat dat dus pure onzin is, en hij kan het weten he, want zijn schoonbroertje doet mee hahahaha, maar hij kon niet zeggen hoe dat dan zo zeker was, omdat ie daar niets over mag zeggen, maar dat het geen doorgestoken kaart is is zeker. Hoeveel geruchten gingen er niet over andere stem programma's? het is om het programma zwart te maken...hebben we bewijs, zwart op wit dat het doorgestoken kaart is? nee. Tot die tijd zet ik in ieder geval dat idee opzij, want anders geeft het zo'n domper op het programma, terwijl het niet eens waar is...

liefs julia

always look on the bright side of life

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #631 Gepost op: 13-02-2003, 17:40:38 »
ik geloof ook niet zo in een doorgestoken kaart . Het programma is live , de stemmen worden geteld en er zal ook wel een notaris ofzo aan te pas komen. Bovendien is het niet zo dat iemand die al eens op de stoel is terecht gekomen en overleefd de volgende ronde er uit vliegt .Iemand zoals david heeft het de laatste 2 uitzendingen zeer goed gedaan en beland nu zelfs niet meer op de stoel. Het hangt toch wel af van de prestatie van de avond , 1 slechte dag kan  gelijk afgestrafd worden. Voor Jim en voor Dewi ging het maar net goed , al vind ik ze allebei normaal gesproken top 3. Ja en hind vind ik toch wel de no 1, vreemd genoeg zei 1 jurylid dat zij op de stoel zal belanden. Je weet het nooit , het blijft ongewoon spannend. Voorlopig een leuk alternatief voor de mol!

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #632 Gepost op: 14-02-2003, 09:19:59 »
Op www.idols.nu vond ik 't onderstaande artikel uit de Telegraaf van donderdag 13 februari:

Citaat
GERUCHTEN over Idols

Winnaar zou al vaststaan...

door Wilma Nanninga

”De finale van Idols gaat tussen Hind en Jamaï. Jim had afgelopen week de minste stemmen, maar toch moest Marieke eruit. Er is al vuurwerk besteld voor de finale... in de letters H I N D.”Geruchten op het internet. En ook in radioland wordt er een sport van gemaakt om ´bewijzen´ te verzamelen dat Idols doorgestoken kaart is.
Tot nu toe is het echter nog niemand gelukt om de Holland Media Groep (HMG) te betrappen op iets dat niet door de beugel kan. Woordvoerder Jaap Paulsen: „Logisch, want er is ook niets.”
Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door ´SCH´, een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG.

volgende week David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi,´ is zijn voorspelling. ´Finale gaat tussen Jamaï en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. ... ´

Paulsen reageert: „Hierop kan ik het geijkte antwoord geven. Wij hebben er geen enkel belang bij om van tevoren te beslissen wie er gaat winnen. Als wij een kandidaat laten winnen die niet zo goed ligt bij het publiek zal diegene ook minder plaatjes verkopen. Voor ons houdt het gewoon op na 8 maart. Daarna heeft platenmaatschappij BMG de touwtjes in handen.”

Dezelfde persoon beweert dat Jim afgelopen week de minste stemmen had, niet Marieke. ´Ik heb even meegekeken op de computer´, schrijft SCH.

Bewaakt
Paulsen: „Het feit dat deze persoon schrijft over één computer geeft al aan dat het niet waar is. De uitslagen komen bij ons in de studio namelijk binnen op twee computers. Op de een de sms´jes en op de ander de telefoontjes. Die twee uitslagen worden bij elkaar opgeteld om tot een eindoordeel te komen. De ruimte waar de computer staat, wordt zelfs bewaakt. Er kan dus niemand zonder toestemming bij.”

In het radioprogramma ´Rinkeldekinkel´ van Jeroen van Inkel werd gemeld dat er al vuurwerk is besteld in de letters H I N D.

De woordvoerder: „Echt de allergrootste onzin. De programmaleiding zou dat vuurwerk besteld hebben; de programmaleiding houdt zich niet met dit soort zaken bezig.” Hij voegt eraan toe dat Radio 538-dj Jeroen van Inkel is uitgenodigd in Studio 22 voor komende zaterdag. „Dan kan hij, samen met Irene Moors – want ook zij heeft zo haar twijfels – getuige te zijn van hoe de uitslag ons bereikt.”

En dat de single al bij´ de liedjesschrijvers Fluitsma & Van Tijn klaar ligt voor de winnaar?

Paulsen: „Het klopt dat de single van de winnaar geproduceerd wordt door het duo Fluitsma & Van Tijn. Het klopt niet dat het nummer al klaar ligt. Er wordt op dit moment gekeken naar de mogelijkheden voor de overgebleven kandidaten. Zo zou de winnaar als eerste single een cover uit kunnen brengen, net zoals Gareth Gates en Will Young dat in Engeland deden. Maar ook dat ligt niet vast. Er is gewoon nog geen besluit genomen.”

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #633 Gepost op: 15-02-2003, 12:01:25 »
Nog ff voor de mensen die de telegraaf niet lezen: het thema deze week is love songs . Geruchten over eventuele nummers heb ik nog niet gehoord, maar ik verwacht in de loop v/d dag nog wel wat info te krijgen

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #634 Gepost op: 15-02-2003, 13:31:56 »
Moet het vanavond missen, ga lekker uit eten als verlate valentijns-activiteit (en toevallig konden we vanavond oppas krijgen :P). Hoewel lovesongs natuurlijk ook wel heel romantisch zijn, blijf ik er toch niet voor thuis. ik kom morgen hier wel lezen hoe en wie en wat en waarom en zo.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #635 Gepost op: 15-02-2003, 14:23:37 »
Wie gaat er uit vanavond volgens jullie????? Ik ga maar geen aparte poll maken, want dat kost weer een topic.

Kopieer gewoon dit lijstje en voeg je stem toe:

Jim
Jamai
David 1
Dewi
Hind

Ik heb dus op David gestemd.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #636 Gepost op: 15-02-2003, 14:29:58 »
Ik ga het vandaag gezelli samen met twee goede vrienden kijken :D.

En wie gaat dr uit eh tja, David ligt het meest voor de hand idd en anders Dewi... maar die zijn wel cliche natuurlijk... ::)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #637 Gepost op: 15-02-2003, 15:59:28 »
Over dewi gesproken, deze foto kan ik jullie echt niet onthouden hoor, echt zó lief :)

« Laatst bewerkt op: 15-02-2003, 16:05:13 door Kenner »

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #638 Gepost op: 15-02-2003, 16:05:12 »
Euh...ik zie geen foto??

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #639 Gepost op: 15-02-2003, 16:05:56 »
was over de 100kb heen, dus moest ff andere oplossing zoeken, maar nu staat ie er hoor  :)