Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209611 keer)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
Re:Het Idols topic
« Reactie #640 Gepost op: 15-02-2003, 16:56:40 »
aaaaaaaah how sweet  :D  :D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #641 Gepost op: 15-02-2003, 18:39:40 »
Is dit Dewi's kindje Kenner? Wat 'n lief en mooi dochtertje heeft ze. En ze is zo te zien erg trots dat ze haar moeder is.  :)

Ik had ook al gehoord dat 't thema lovesongs is. Ik hoorde 't van m'n nichtje die 't weer had van haar vader, m'n oom dus. M'n oom's collega is de vriend van de zus van Hind. M'n oom werkt dus eigenlijk samen met de schoonbroer van Hind of zoiets.  ;)  Anyway, hij wilde niks loslaten over de liedjes, maar vertelde ook dat ze weer allemaal samen 'n liedje gaan zingen. (deze keer waarschijnlijk, en gelukkig maar ook, zonder Tooske en Reinout)

Ik denk ook dat David vanavond moet vertrekken. Ik gun 't 'm absoluut niet (eigenlijk gun ik 't niemand, maar er zal toch iemand moeten vertrekken), want hij heeft heel goed gepresteerd de afgelopen weken. Maar op de een of andere manier, zegt m'n gevoel toch dat hij vanavond zou moeten afvallen.  :-\

« Laatst bewerkt op: 15-02-2003, 18:40:14 door Han13 »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #642 Gepost op: 15-02-2003, 20:23:43 »
Ik kan het niet zien vanavond, we gaan rond 21.00 uur weg. Ik ben wel benieuwd, maar ik kijk wel even naar de filmpjes op internet, morgen.
Ik denk dat David of Dewi eruit gaat, het zal afhangen van de keuze van het liedje. Je hebt kans dat Hind of Jamai vanavond op de bank komen te zitten, aangezien ze daar allemaal een keer moeten zitten. Althans zo lijkt het.
Veel kijkplezier!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #643 Gepost op: 15-02-2003, 20:30:07 »
Jim
Jamai
David 2
Dewi
Hind

ondanks dat hij het de laatste 2 weken zo goed doet denk ik toch dat davoid eruit vliegt. Verder zit Jamai  op de bank denk ik. Hind gaat winnen!

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #644 Gepost op: 15-02-2003, 20:36:34 »
ahh, egt un schattig fotow :)
Denk ook dat David dr uit gaat, t zit er gewoon dik in. Niet dat ik hem niet goed vind ofzo, hij wel errug leuk zijn! ;)
Dus:
Jim
Jamai
David 3
Dewi
Hind
En denk dat Jim of Dewi verder op de stoel moeten zitten, van Dewi zou ik egt onterecht vinde! :o
Lovesongs lijkt me wel leuk thema, nog plusminus zo'n halfuurtjuh!! :D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #645 Gepost op: 15-02-2003, 22:18:59 »
't niveau in deze aflevering lag beduidend lager dan vorige week.   :-\

Ik vond Jim en Jamai gewoon echt slecht. Jamai zong idd meerdere malen vals. Bovendien paste 't liedje totaal niet bij z'n stem vond ik. 't is echt 'n rock-nummer en hij is meer 'n ballad-type. Jim zong weer erg eentonig, maar dat zijn we tegenwoordig wel van 'm gewend. Ik moet zeggen dat ik dit vorige week totaal niet storend vond, maar vanavond vond ik 't vreselijk om naar te luisteren. Ik denk trouwens dat dat hele gedoe rondom die Charlotte hem niet veel positiefs gaat brengen....

Dewi en Hind vond ik redelijk klinken, maar niet echt geweldig eerlijk gezegd. David daarentegen vond ik weer erg goed. Jammergenoeg zag de jury dit niet en werd hij weer enorm afgekraakt. Ik vond zijn nummer toch echt 't beste klinken....

Ik ben erg benieuwd wie er weg moet. Ik denk dat 't toch David gaat worden (hoewel absoluut onterecht!!!), maar ik denk dat er ook 'n kans tot vertrekken inzit voor Jim of Jamai.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #646 Gepost op: 15-02-2003, 22:30:56 »
* Ik ben trots op David ( en daar wilde ik het graag bij laten )

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #647 Gepost op: 15-02-2003, 22:54:48 »
Vont het niveau idd slegter als vorige keren. :-X
Jim was gewoon weer hetzelfde, Jamai vont ik nou tog ook weer niet heel slegt. Oke, mss zat die dr af en toe eens naast en het liedje pastuh idd niet bij hem, maar voorderest ;)
Dewi en Hind vont ik weer errug goed!
En dan David, vont hem tog erg goed zingen! Maar de jury was in un afzeikbui volgens mij ::) Najaa,,, het niveau was ook wel minder maar om David zo af te krake :-\ Kom op David!!!

« Laatst bewerkt op: 15-02-2003, 22:55:42 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #648 Gepost op: 15-02-2003, 23:29:08 »
Helaas mocht ons positief woordje over David niet meer baten... :-[

Ik vind 't echt onterecht. Hij was bij lange niet de slechtste vanavond. Ik vond zowel Jim als Jamai zeker slechter. Maar 't Nederlands publiek (lees: meisjes van 12-15 jaar) denken er blijkbaar anders over.  :(

Ik hoop trouwens wel dat dit niet 't laatste is dat we van David horen. Ik gun 'm echt 'n fantastische carriere als popster!  :)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #649 Gepost op: 15-02-2003, 23:37:31 »
David... :'(
T is idd errug onterecht, maar hoe vaak was iets al wel niet onterecht? (denk aan Zosja bv) Maar ik hoop dat ie het gewoon helemaal gaat maken als zanger!!! :)

Vont het overigens nog wel beetje spannend toen tog Jim ipv Jamai op de stoel bank moest zitte.
Die gast haalt te finale egt nie! 8) ghehe
En Jamai was nu niet zo goed, maar al die andre keren (op 1 x-tje na mss) was ie gewoon super! Dus het zou onterecht zijn geweest als ie dr nu uit was gegaan ofzo. (vint ik dan ;) )
Dus wat dat betrefd vint ik het wel terecht, maar Jim had dr gewoon uitgemoeten

(ja, ik ben un groot Jim fan :-* )

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #650 Gepost op: 16-02-2003, 00:04:03 »
Jamai heeft idd in alle andere uitzendingen wel goed gepresteerd. Jim was altijd al 'n beetje niet mijn smaak (alleen vorige week vond ik 't best goed klinken), maar blijkbaar zijn er toch mensen (lees: meisjes van 12-15 jaar) die deze manier van zingen wel kunnen waarderen. Over 't algemeen vind ik Jamai ook veel beter dan Jim, maar ik vond vanavond Jamai echt 't slechtste. Ik vind 't erg spijtig, maar ik vond 't echt vreselijk klinken....zelfs nog erger dan Jim met z'n eentonige stem.

Maar idd ben ik 't met je eens dat Jamai hierdoor nog niet verdiende om naar huis te gaan. Iedereen kan 'ns niet zijn/haar dag hebben of 't verkeerde nummer hebben uitgekozen. En dat was nu gewoon zo bij Jamai. Ik ben er dan ook van overtuigd dat hij volgende week wel weer goed zal presteren.  :)

Volgende week: exit Jim (of misschien Dewi)...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #651 Gepost op: 16-02-2003, 01:01:46 »
Jullie vonden David goed zingen???? Ik voelde de neiging om heeeeeel hard te huilen... en niet omdat ik zo geemotioneerd raakte van dat nummer! Ik vond t juist heel tragisch! :-X

Maar inderdaad het niveau van deze aflevering was een stuk minder dan voorgaande afleveringen! Jim, eentonig, Jamai met een liedje wat absoluut niet bij m paste en nog steeds een slechte engelse uitspraak. Dewi gelukkig beter dan vorige week en Hind zong ook minder sterk dan voige keren. Daarbij vond ik de keuze van de liedjes ook niet echt super. :o

Maar al met al heb ik me wel geamuseerd. Ook fijne filmpjes uit Zuid-Afrika, hahahaha!  ;D

« Laatst bewerkt op: 16-02-2003, 01:06:33 door Jet »
When God created man, she was only joking!

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #652 Gepost op: 16-02-2003, 10:33:04 »
Je ziet het wel aan de vorige reacties dat smaken nu eenmaal verschillen. Waar we blijkbaar allemaal over eens zijn is dat het niveau niet echt geweldig was. Eigenlijk vond ik alleen Hind en Dewi een voldoende. Hind gaat af op de eindoverwinning , dan kan bijna niet missen of ze moet een wel een hele slechte dag hebben. Van Jamai ben ik nooit gecharmeerd geweest , vlakke stem (weinig risico vergelijk dat eens met Dewi) en soms knijpt ie zijn stem wat ik al helemaal niet mooi vind . Jim wel eentonig maar een mooie donkere stem en dat voor zijn ventje van 15 , als je alleen zijn stem zou horen zou je hem ouder schatten. David jammer was vandaag zeker niet de slechtste maar is toch verder gekomen dan ik verwacht had.Ben benieuwd naar volgende week!

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #653 Gepost op: 16-02-2003, 10:55:52 »
Wat leuk voor Annemieke mocht Hind winnen !! Alléja, niet zo speciaal leuk ofzo,maar gewoon het gedacht dat ze der vroeger nog ergens samen mee ingezeten heeft! Stel je voor dat er iemand uit je sportclub ofzo opeens Idool wordt !

« Laatst bewerkt op: 16-02-2003, 10:56:31 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #654 Gepost op: 16-02-2003, 12:18:09 »
Jammer dat david der uit is hej!!
K was n groot David fan al zag ik in hem niet echt n idool.. maar hij zong zow mooi gistravond en dan krijgt ie zown commentaar  :-\
En k wil absoluut niet dat Hind wint want ik mag dr gewoon niet.. van mij mag Jamai winne.. Jim ook wel (zn zang lijkt meestal nergens op maar alles beter dan Hind :))
Maar plz niet Hind..  :'(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #655 Gepost op: 16-02-2003, 12:27:02 »
Wat heb je zo tegen Hind Lautjuh?  ???

Ik vond David eigenlijk altijd meer 'n voetballer als 'n zanger (qua uiterlijk dan). Maar z'n stem vond ik echt heel mooi, daarom vind ik 't erg jammer dat dat hij weg moest. Ik geloof er trouwens wel in, dat hij nog 'n mooie voetbalzangcarriere tegemoet gaat!   ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #656 Gepost op: 16-02-2003, 13:16:20 »
Ik heb de live uitzending dus niet gezien, maar heb net wel de filmpjes bekeken (voordat ik hiet ging lezen, om nog een beetje objectief te kunnen zijn  ;)). Ik vond Dewi niet zo goed, het leek of ze af en toe vals zong. Dat kan misschien wel aan de filpjes liggen hoor, aangezien niemand er hier iets over zegt. Jamai had het verkeerde liedje, maar hiij deed het in ieder geval op zn eigen manier en probeerde niet  Bon Jovi na te doen. Daar valt ook wel wat voor te zeggen. Davod deed het goed vond ik. Jammer dat ie weg moest, al had ik dat wel verwacht. Ik denk dat we nog wel wat van em horen.
Jim vond ik hetzelfde als altijd, beetje saai, maar toch niet echt slecht. Hind vond ik dus super. Ik kreeg net gewoon kippenvel hier voor de computer. Maar ja, ik ben gewoon fan van haar. Mijn voorspelling: volgende week Dewi eruit. De jonge meisjes houden Jim nog wel een week erin I guess...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #657 Gepost op: 16-02-2003, 13:52:00 »
kzat gister met een vriendin te kijken, en we waren samen tot de conclusie gekomen dat david er iig niet uit ging, we vonden hem absoluut de beste gisteren, en jim of jamai had het volgens ons meer verdiend om eruit te moeten. We waren dan ook behoorlijk verbaasd toen david toch weg moest, hij zong écht goed gisteren...  :-\ volgende keer gaat idd dewi of jim eruit, nu vind ik het echt wel moeilijk worden, ze zijn allemaal goed  :(

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #658 Gepost op: 16-02-2003, 13:56:45 »
Ik vond Dewi niet zo goed, het leek of ze af en toe vals zong. Dat kan misschien wel aan de filpjes liggen hoor, aangezien niemand er hier iets over zegt.

Ik heb ook effe de filmjes bekeken op internet en 't lijkt idd alsof Dewi af en toe wat vals zong. Gisteren tijdens de uitzending was me dit niet zo bijzonder opgevallen. Ik vond haar toen redelijk goed, niet geweldig maar iig beter als Jim en Jamai. Geen idee of 't nu aan 't filmpje ligt dat 't minder mooi lijkt of dat 't me gisteren gewoon niet zo is opgevallen. :-\  (ik had natuurlijk net twee slechte optredens van Jim en Jamai gehoord en vond haar toen wel redelijk klinken daar achteraan)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #659 Gepost op: 16-02-2003, 14:39:20 »
Dewi zingt voluit ( in tegenstelling tot Hind ). Dat heeft als logisch gevolg dat niet alles helemaal zuiver is, maar dat is ook wel weer de charme van haar, zoals het bij Hind apart is dat ze altijd zo perfect en gereserveerd wil zingen, ik gun beide dames het nu eigenlijk wel om te winnen, alhoewel ik bijna zeker weet dat Dewi het niet gaat redden.

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner