Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209612 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Het Idols topic
« Reactie #660 Gepost op: 16-02-2003, 15:00:21 »
Was dat vriendinnetje van Jim dat meisje met dat net-ding aan?

Ik vond het gister idd ook slecht gaan. Dat van Jim vond ik voor geen meter klinken en Jamai was ook triest. Helemaal omdat ik naar een concert ben geweest van Bon Jovi vond ik deze versie echt echt echt slecht. Bijna een belediging voor John :-\   Daarnaast vond ik David ook niet echt goed, maar toch wel 10x beter dan de andere 2 boyz. De meiden vond ik wel aardig gaan.
Ik vond dan ook dat Jim en Jamai over hadden moeten blijven (op de bank), maar volgens de prognoses moest David eruit. Ik dacht echt, als het niet waar is blijft David erin, maar nee... ik hoop nog steeds dat de geruchten niet waar zijn, maar ik ben dus bang van wel :'(

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #661 Gepost op: 16-02-2003, 15:06:27 »

Dát is nu Charlotte ja

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #662 Gepost op: 16-02-2003, 15:10:51 »
Dát is nu Charlotte ja
Jeej! :D   Kan ik ook eens ergens over meepraten... :P ;D

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #663 Gepost op: 16-02-2003, 16:13:56 »
Wat heb je zo tegen Hind Lautjuh?  ???

K weet niet.. alles.. Hoe ze zow bescheiden is en dat ze zich niet helemaal laat gaan, daar erger k me rot aan :P
Maar ook dr kleding en gedrag.. is totaal anders dan mij dus k stoor me daar gewoon n beetje aan :)
K word zow echt nog de bitch van t forum :\ Haha..
Maar k ben meer n Dewi-tiep en k vin haar gwoon veel koeler dan Hind.. :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #664 Gepost op: 16-02-2003, 17:31:15 »

Ik vond 't echt vreselijk wat ze aan had! Zo'n netpanty om je armen zouden we hier met de Carnaval aantrekken! Ik vond 't echt doodzonde dat zo'n mooi meisje zich zo kleed. Ze kwam zo op mij echt 'n beetje ordi over, maar dat zal wel aan mij liggen.  :-\

Citaat
Ik dacht echt, als het niet waar is blijft David erin, maar nee... ik hoop nog steeds dat de geruchten niet waar zijn, maar ik ben dus bang van wel :'(

Ik dacht precies 't zelfde! Ik had eigenlijk ook 'n beetje verwacht dat ze nu 'n heel onverwacht iemand naar huis zouden sturen (Jim of Jamai of zo), gewoon om de geruchten tegen te gaan. Helaas voor David mocht 't niet zo zijn.  :-[

Citaat
Maar k ben meer n Dewi-tiep en k vin haar gwoon veel koeler dan Hind..

Daar is niks mis mee Lautjuh. Ik werd gewoon 'n beetje nieuwsgierig waarom je Hind niet leuk vond. Iedereen heeft natuurlijk 'n andere smaak en dat is maar goed! Jij bent nu eenmaal meer 'n Dewi-type, ik meer 'n Hind-type.  :)

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #665 Gepost op: 16-02-2003, 17:34:49 »
Ik vond 't echt vreselijk wat ze aan had! Zo'n netpanty om je armen zouden we hier met de Carnaval aantrekken!

Haha.. en bedankt he Han... ;)
T zal wel komen doordat jij n end verder woont ofzow :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #666 Gepost op: 16-02-2003, 17:44:04 »
Haha.. en bedankt he Han... ;)
T zal wel komen doordat jij n end verder woont ofzow :D

Haha! Niet denken dat we hier in Limburg ouderwets zijn of zo! We hebben heus ook wel moderne kleding aan!  :)

Ik vond deze netcreatie gewoon niet echt leuk. Ik hou er niet zo van en zou 't zelf gewoon niet aantrekken. Vandaar m'n opmerking over de Carnaval.  ;)

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #667 Gepost op: 16-02-2003, 17:50:47 »
Haha! Niet denken dat we hier in Limburg ouderwets zijn of zo! We hebben heus ook wel moderne kleding aan!  :)

Ik vond deze netcreatie gewoon niet echt leuk. Ik hou er niet zo van en zou 't zelf gewoon niet aantrekken. Vandaar m'n opmerking over de Carnaval.  ;)

Ja ma je beledigde mij n beetje door n opmerking over carnaval terwijl ik ook zown ding heb ;) maar dat is niet van n panty t is wel n echte..

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #668 Gepost op: 16-02-2003, 18:28:23 »
* Kenner vond het wel leuk, maar ach...   ;D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #669 Gepost op: 16-02-2003, 18:37:42 »
In het programma life and cooking , is in gegaan op het punt de telling van de stemmen. Irene moors en een collega hebben stiekem gefilmd achter de schermen. De stemmen via SMS en telefoon komen op 2 computers binnen .Het aantal stemmen op dat moment per kandidaat worden in staafgrafieken afgebeeld. Op de film kon je zien dat kandidaat no 2 en no 5 (Jamai en Hind )ver op kop lagen  , Jim heeft uiteindelijk maar net gewonnen van David. Maar de discussie die hier gevoerd is omtrent het artikel in de telegraaf waarin stond dat de winnaar allang bekend is kan hiermee beantwoord worden met flauwekul. Het gaat eerlijk met het stemmen , al zien de tellers waarschijnlijk wel de tendens dat een kandidaat (Hind? ) keer op keer met groot verschil wint. en waarschijnlijk het programma gaat winnen.

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #670 Gepost op: 16-02-2003, 18:48:33 »
Bij Idols Backstage ging Irene Moors even kijken bij de stemmentellers (zeg je dat zo?) toen kon je op een computer 5 balkjes zien. Waarschijnlijk was balkje 1 van Jim, 2 van Jamai, 3 van Dewi, 4 van David en 5 van Hind. (In de volgorde waarin ze gezongen hadden) Jim en David stonden toen al aardig laag. Jamai en Hind al heel hoog. Ik vond sowieso vreemd dat Irene Moors dat allemaal ging controleren, is toch ook gewoon iemand van de grote gezellige RTL-familie? Jamai was echt een schande. Nummer van Bon Jovi verneuken is natuurlijk uit den bozen.  >:(  Net als toen Hind het ooit waagde om het beste Nederlandstalige nummer ooit: Stil in Mij, compleet wist te verneuken. Maar ik had wel goed dat David eruit ging!! (waarom maakt Compuart hier nou geen pool van, stond ik vet bovenaan!!)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #671 Gepost op: 16-02-2003, 19:01:11 »
In het programma life and cooking , is in gegaan op het punt de telling van de stemmen. Irene moors en een collega hebben stiekem gefilmd achter de schermen. De stemmen via SMS en telefoon komen op 2 computers binnen .Het aantal stemmen op dat moment per kandidaat worden in staafgrafieken afgebeeld. Op de film kon je zien dat kandidaat no 2 en no 5 (Jamai en Hind )ver op kop lagen  , Jim heeft uiteindelijk maar net gewonnen van David. Maar de discussie die hier gevoerd is omtrent het artikel in de telegraaf waarin stond dat de winnaar allang bekend is kan hiermee beantwoord worden met flauwekul. Het gaat eerlijk met het stemmen , al zien de tellers waarschijnlijk wel de tendens dat een kandidaat (Hind? ) keer op keer met groot verschil wint. en waarschijnlijk het programma gaat winnen.

Lol , even een paar kleine dingetjes hoor:

1 : denk je echt dat als het nep was dat Irene Moors dan ooit haar baan had gehouden bij RTL4 als ze dat over de buis had geschreeuwd?

2 : Ik kan hier op mijn pc ook een aantal kabels door elkaar gooien en wat balkjes op mijn scherm toveren en dan zeggen, '' kijk, zie je wel dat het eerlijk gaat ''. Dit zegt mij echt helemaal niets, had iedere gek in elkaar kunnen flansen.

Waar het op neer komt is dat ik nog steeds niet overtuigd ben van het feit dat idols eerlijk opgezet is. Gister was duidelijk te zien dat David het goed gedaan had, en zeker beter was dan Jim en Jamai. Nu kan ik van Jim nog wel snappen dat hij omwille van zijn uiterlijk het wel redt, maar bij Jamai ligt dit duidelijk anders. De exit van david bevestigt ( voorlopig ) de volgorde waarover gespeculeerd werd, waarvan ik ook zeker denk dat die gehouden zal worden, maar goed. Dat Irene moors nu met een camera op haar snuit gaat zeggen dat het wel echt is zal half Nederland wel spontaan van het feit overtuigen dat de televisiewereld zo braaf is als het maar zijn kan, en rtl lacht zich rot en ziet de centen maar binnenstromen...

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #672 Gepost op: 16-02-2003, 19:28:14 »
btw, even tussendoor, heeft iedereen Rogerrrrrrrrr gezien bij Top of the Pops daarnet?  :D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #673 Gepost op: 16-02-2003, 19:45:06 »
Ik wil hier nog iets over zeggen, maar moet eerst ff de mol gaan kijken. Hou die gedachte vast van Irene Moors...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #674 Gepost op: 16-02-2003, 21:35:51 »
Lol , even een paar kleine dingetjes hoor:

1 : denk je echt dat als het nep was dat Irene Moors dan ooit haar baan had gehouden bij RTL4 als ze dat over de buis had geschreeuwd?

2 : Ik kan hier op mijn pc ook een aantal kabels door elkaar gooien en wat balkjes op mijn scherm toveren en dan zeggen, '' kijk, zie je wel dat het eerlijk gaat ''. Dit zegt mij echt helemaal niets, had iedere gek in elkaar kunnen flansen.

Waar het op neer komt is dat ik nog steeds niet overtuigd ben van het feit dat idols eerlijk opgezet is. Gister was duidelijk te zien dat David het goed gedaan had, en zeker beter was dan Jim en Jamai. Nu kan ik van Jim nog wel snappen dat hij omwille van zijn uiterlijk het wel redt, maar bij Jamai ligt dit duidelijk anders. De exit van david bevestigt ( voorlopig ) de volgorde waarover gespeculeerd werd, waarvan ik ook zeker denk dat die gehouden zal worden, maar goed. Dat Irene moors nu met een camera op haar snuit gaat zeggen dat het wel echt is zal half Nederland wel spontaan van het feit overtuigen dat de televisiewereld zo braaf is als het maar zijn kan, en rtl lacht zich rot en ziet de centen maar binnenstromen...

Sorry maar ik zie niet in wat voor belang het programma heeft bij een oneerlijk verloop van het tellen van de stemmen.

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #675 Gepost op: 16-02-2003, 22:09:48 »
Stel: Jim wint, iedereen blij, Jim wil gaan optreden, en daar komt de meneer v/d arbo wet aan : sorry u bent 15 dus u mag maar 1x per week optreden....

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #676 Gepost op: 16-02-2003, 22:16:20 »
Ik hoorde vanmiddag dat David eruit ligt >:( >:(
Had het gemist (de film was overigens Chicago geworden)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #677 Gepost op: 17-02-2003, 08:56:17 »
Ik hoorde vanmiddag dat David eruit ligt >:( >:(
Had het gemist (de film was overigens Chicago geworden)
Ff off-topic, maar was die film leuk?

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #678 Gepost op: 17-02-2003, 09:06:17 »
Ff off-topic, maar was die film leuk?
Als je van musicals houdt wel ja, want men barstte op de vreemdste momenten in gezang uit. Ik persoonlijk vond het een leuke film, maar ben er niet gigantisch van onder de indruk.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #679 Gepost op: 17-02-2003, 09:24:03 »
Als je van musicals houdt wel ja, want men barstte op de vreemdste momenten in gezang uit. Ik persoonlijk vond het een leuke film, maar ben er niet gigantisch van onder de indruk.
Niet echt een film om je vriendje mee te nemen dus.