ff iets anders he.. de meeste vonden Jamai slecht zingen zaterdag he (ikzelf von t best goe ma dat zal wel komen doordat k t nummer ook nie dagelijks hoor ) en nu mag Jamai der ineens uit van de meesten omdat ie slecht zong.. maar ik heb m in de vorige rondes nog (bijna) geen een valse noot horen zingen dus k vind t n beetje scheef dat Jamai op 1 nummer afgerekend word terwijl bv David of Jim al meerdere keren vals hebben gezongen en ook niet de beste stemmen hebben.. we hebben Jamai in de vorige rondes toch super goed horen zingen? :\
juist! goed zo! Ikzelf vond jamai ook niet denderend klinken, maar ik vond jim slechter hahaha
en wat die stemmen betreft...ik hoor heel veel geluiden (of iig zie ik veel mensen typen
) over dat ze Hind en Jamai zo goed vinden en dat ze Jim echt erg vinden worden...David was al niet zo popi en Dewi ligt vooral goed bij 'jongere' pubers (ik vind haar ook goed, vooral bij de theaterronde, dus die vlieger gaat niet overal op!) dus dat verklaart waarom zei minder stemmen krijgt dan de rest.
En we zien zaterdag wel wat Jamai gaat doen. Het enige wat ik kan zeggen is dta ie veel herrie gaat maken
p.s. ze moeten trouwens 2 liedjes zingen deze week...