Argghh, ik had daarnet heel stuk geschreven, loop internet explorer vast
Frusterend!!!
Yep dat is Daniel!
Ik heb gisteren ook stukjes van DSDS (Deutschland Sucht Den Superstar) gekeken. 't was 'n soort terugblik met de laatste 3 kandidaten op de afgelopen weken. Als ik 't goed begrepen heb daar volgende week de finale en doen ze die met z'n drieen.
Bij die terugblikken zagen we ook 't jurycommentaar bij Daniel. Gelukkig zijn die er zich ook van bewust dat hij niet zo goed kan zingen, maar ze vinden 'm geweldig vanwegen z'n vreemde uiterlijk en uitstraling. De reactie van 'n jurylid op 'n optreden in een van de liveshows van 'm was bijvoorbeeld: 'je hebt geen noot goed gezongen, maar dat hindert me helemaal niet want je maakt er 'n geweldige show van!' Smaken verschillen zullen we maar zeggen!
ojaa, ik d8 idd ook al, dit zijn vast trugblikken...
Gelukkig maar dat de jury hem tog ook niet goed vint zingen, maar hij maakt er idd un show van!! Die Nederlanders zijn nie sow beweeglijk
k vint niet egt goed eik dat hij in de finale komt alleen omdat ie er un leuke show van maakt... T gaat uiteindelijk tog om zang tog?!
Het is iig, wel leuk om ook eens un buitenlandse Idols egt op tv te kijken
Ik vind jamai ook niet slecht zingen ofzo. Maar ''echt pakken '' doet ie me niet. Vaak zingt hij redelijk vlak en risicoloos vergelijk dat met Dewi en Hind die veel meer verschillende toonhoogtes brengen. Dewi is daarmee waarschijnlijk de mist ingegaan met een valse noot. Iedereen heeft ook zijn eigen smaak maar ik vond dat er hier wel een anti- Jim stemming gaande was en daar wou ik effe te protesteren.
BTW ik zie in Jamai wel een presentator ofzo want een tv persoonlijkheid kan hij wel worden.
hmm idd, ieder zn smaakt he?!
En ik ben het er wel mee eens dat ie soms (tog lang niet altijd..) redelijk vlak zingt, in tegenstelling tot vooral Dewi! Dewi brengt idd veel meer verschillende toonhoogtes, en daarom ging idd af en toe beetje vals zingen (niet dat ik dat egt hoor ofzoo
) Maar dat kenmerkt Dewi tog ook wel weer, en dat vint ik errug koel!
Enne, ik denk dat Jamai wel presentator kan worden maar tog wel verder gaat in de muziek! (als ie Idols niet wint dan) Hij is ook nog eens erg muzikaal, speelt piano enzoo
En heeft natuurlijk un superstem
Maar hij wordt wel veel, ten onrechte, vergeleken met Rene Froger en Elton John
Ga nou niet iedereen die goed kan zingen met un bril vergelijken met hun...
k heb verder nix tegen Elton John ofzoo
oke, wel tegen Rene Froger mss maar mensen die hem daarmee vergelijken vinden dat wel gelijk negatief
Maarja, hing hier un anti-Jim stemming?! Hm, ach niet egt veel mensen hier vinden hem goed volgens mij!
Maar dat is ie tog ook niet?!