Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209606 keer)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Het Idols topic
« Reactie #720 Gepost op: 22-02-2003, 15:57:47 »
Nee idd, maar is geloof ik wel zo, fans hebben beslist he ;) Ik ben trouwens wel benieuwd Naar Objection van dewi, of ze ook zo met die heupen gaat shaken  ;D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
« Reactie #721 Gepost op: 22-02-2003, 18:26:47 »
ben eigenlijk meer benieuwd naar beautiful  ::) ;) uptown girl vinnik trouwens egt een nummer voor jim...

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #722 Gepost op: 22-02-2003, 22:20:24 »
Erg leuke aflevering van Idols weer! De keuzes van 't publiek waren idd wel wat verassend, maar bleken toch allemaal wel goed te passen bij de kandidaten.  :)

Wat was er met Jim aan de hand bij 't nummer van Enrique Eglesias?  :o  Ik hoorde ineens 'n Jim die waarempel mooi kon zingen! Ik weet niet wat er met hem gebeurt was tussen z'n optreden met 'uptown girl' en dat tweede nummer, maar 't beviel me uitstekend moet ik zeggen!  ;)

Hind, Jamai en Dewi vond ik ook alledrie erg goed. Ik vind 't ook erg moeilijk om 'n keuze te maken wie er weg zou moeten op basis van prestatie vanavond. Maar dan ga ik toch voor Dewi, omdat ik die dan nog 't minste vond vanavond. (nog erg goed, maar ik moet toch 'n keuze maken...)

Ik denk ook dat Dewi of Jim eruit gaat vliegen vanavond. Omdat ik denk dat de makers willen bewijzen dat de volgorde van afvallen die overal is opgedoken niet correct is, denk ik dat Jim er toch uit gaat vanavond. Volgens 't beroemde rijtje zou Dewi er uitgaan. We zullen zien...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #723 Gepost op: 22-02-2003, 22:34:12 »
Erg leuke aflevering van Idols weer! De keuzes van 't publiek waren idd wel wat verassend, maar bleken toch allemaal wel goed te passen bij de kandidaten.  :)

Wat was er met Jim aan de hand bij 't nummer van Enrique Eglesias?  :o  Ik hoorde ineens 'n Jim die waarempel mooi kon zingen! Ik weet niet wat er met hem gebeurt was tussen z'n optreden met 'uptown girl' en dat tweede nummer, maar 't beviel me uitstekend moet ik zeggen!  ;)

Hind, Jamai en Dewi vond ik ook alledrie erg goed. Ik vind 't ook erg moeilijk om 'n keuze te maken wie er weg zou moeten op basis van prestatie vanavond. Maar dan ga ik toch voor Dewi, omdat ik die dan nog 't minste vond vanavond. (nog erg goed, maar ik moet toch 'n keuze maken...)

Ik denk ook dat Dewi of Jim eruit gaat vliegen vanavond. Omdat ik denk dat de makers willen bewijzen dat de volgorde van afvallen die overal is opgedoken niet correct is, denk ik dat Jim er toch uit gaat vanavond. Volgens 't beroemde rijtje zou Dewi er uitgaan. We zullen zien...

Hmmz ik dacht dat volgens het beroemde rijtje Jim eruit zou moeten gaan maar goed. Haha ja idd Jim was erg fun, vooral die 1e hoge noot  :D

Hind was weer erg goed as usual , leuke outfit ook bij dat 2e nummer  8)

Jamai liet met let's get loud zien dat ie eigenlijk ook alles kan, toppertje ;)

En dewi, tsja, idd paar valse noten, maar vind het zo'n leuke meid, dus zie liever Jim dan Dewi eruit gaan, maar ach, ik ben al bevooroordeeld ;)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #724 Gepost op: 22-02-2003, 22:47:53 »
Trouwens vreselijk dat ze nu tig keer in de uitzending gaan uitleggen hoeveel 't smsen kost. Iedere keer weer 70 cent voor dit en 70 cent voor dat. Gek word ik ervan!  :(

Ik begrijp natuurlijk wel dat ze dit doen nu naar aanleiding van 't gedoe deze week rondom de kosten van 't smsen, maar ze leggen er nu wel erg de nadruk op vind ik. Gaat Tooske er ook nog fijn bij zeggen 'ik hoop dat dit alles je niet zal weerhouden je stem uit te brengen op jouw favoriet'. Ik denk toch eerlijk gezegd dat de meeste Nederlanders er 'n tweede keer over nadenken voordat ze hun stem uitbrengen, omdat ze nu weten dat smsen bijna 2 euro kost. Ik denk dat ze dit 'n hoop smsjes gaat kosten. En terecht overigens.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #725 Gepost op: 22-02-2003, 22:48:54 »
Maximaal 2 berichten per stem
over wazige teksten gesproken

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #726 Gepost op: 22-02-2003, 23:15:19 »
[size=40]BAH![/size]

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #727 Gepost op: 22-02-2003, 23:22:08 »
aaaaaaaaah  :'(  :'(  :'(

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #728 Gepost op: 22-02-2003, 23:23:29 »
Toch Dewi dus! 't rijtje blijft voor alsnog in tact.  :(

Erg emotioneel allemaal. Ik kan 't me ook goed voorstellen, aangezien de kandidaten zo te zien erg close zijn geworden. Dat kan haast ook niet anders als je zoveel tijd met elkaar doorbrengt. Mooi om te zien dat de jury 't er ook zo moeilijk mee had. Henk Jan was in tranen en Eric was net op 't laatst zelfs weggelopen omdat hij 't er te moeilijk mee had.

Maar goed, Jim kan er nu zeker van zijn dat hij er volgende week uitvliegd. En dan hebben we dus zoals voorspeld 'n finale tussen Hind en Jamai.

« Laatst bewerkt op: 22-02-2003, 23:24:15 door Han13 »

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #729 Gepost op: 22-02-2003, 23:43:06 »
Zeer hoog niveau vanavond itt vorige week. Hind is echt professioneel goed! Jim terecht door denk ik. Hij heeft echt niet alleen een mooi koppie maar heeft ook een zeer mooie stem. Jammer voor Dewi , nerveusiteit doet haar de das om. Ben nog niet zo zeker dat Jim volgende week afvalt , wel dat Hind gaat winnen.

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #730 Gepost op: 23-02-2003, 00:19:40 »
Jajajaja, ik heb vanavond voor de eerste keer de hele aflevering gekeken!! :D ???

Af en toe kijk ik wel eens stukjes, omdat m'n 2 broertjes er helemaal gek op zijn!! Waarom? Geen id!! ???

Het enige wat ik nou echt leuk vind, is de jury en natuurlijk TOOSKE!! SLURP SLURP :P :P :P

Ik vond Jim het 1ste nummer niet echt goed, het 2de nummer was ie zeker heel goed!!

Hind was echt heel goed vanavond, evenals Jamai!! Dewi vond ik zelf beter dan Jim, maja, Jim zal wel weer populairder zijn!! :D

« Laatst bewerkt op: 23-02-2003, 00:20:04 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #731 Gepost op: 23-02-2003, 10:41:39 »
Hmmm, ik heb toch nog wel wat kritiek op Jim. Hij zei bij dat nummer van Enrique iets van: 'Ik doe het wel op mijn manier'. Het was dus ook weer de Jim-manier en het klonk weer hetzelfde, vond ik dan. Ik geef toe, het was beter dan de weken ervoor, maar ik ben gewwon iet kapot van hem. Dewi vond ik iets minder met Beautiful, maar weer wel goed met Objection. Ze is volgens mij inderdaad heel zenuwachtig, daarom ist ze wel eens een nootje.
Jamai en Hind vond ik gewoon goed.
Als kijker zit ik dan altijd zo van waar maken die twee zich druk om bij 'de executie', ze gaan er toch niet uit. Maar dat is natuurlijk totaal anders voor hen. Zij voelen die spanning natuurlijk wel.
Maar, leuke aflevering  :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #732 Gepost op: 23-02-2003, 10:52:27 »
Als we dan toch op Jim gaan zeiken: De klemtoon bij dat nummer van Enrique lag iedere zin verkeerd. Klonk desondanks erg aardig... Maar ach, volgende week issie weg, sjalalalala, laat de thake that taferelen met duizenden jankende meisjes alvast maar beginnen ( of klink ik nu erg negatief over hem  ;D )

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #733 Gepost op: 23-02-2003, 10:56:36 »
Volgens mij ben jij best wel een fan van hem Kenner. Je geeft gewoon wat opbouwende kritiek  ;D :-X

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #734 Gepost op: 23-02-2003, 12:54:41 »
aaaah jammer :'( echt niet leuk zeg dat dewi dr uit is, vond t ook onterecht. beautiful was idd niet zo mooi, maar ik vond jim echt weer verschrikkelijk gister. uptown girl klonk niet, en vervolgens gaat ie dat liedje van enrique iglesias verkrachten  :-\ ik vond dat echt niet mooi, hij zat iedere keer waar de noten kort hoorden te zijn, lange te zingen, echt heel irri... nou iig, ik ben t dr niet mee eens! als dewi dr nou volgende week uit was gegaan, ok, kan ik nog inkomen, maar dit was echt niet koel :(

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #735 Gepost op: 23-02-2003, 13:07:51 »
Vind het niet terecht dat Jim zo veel kritiek krijgt, het zijn echt niet alleen jonge meisjes die hem goed vinden. O.k Hind is beter maar Jamai?? Bovendien is ie behoorlijk popi jopie aan het worden. Dat vind ik nou irritant!  Wel erg jammer van Dewi , had ik graag on de finale gezien samen met Hind.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #736 Gepost op: 23-02-2003, 16:59:48 »
Ahhh, Dewi :'( :'(
Vont het egt zielig dat ze dr uit moest, en errug onterecht.
Vooral Objection van Shakira deed ze egt super!! En het lijkt me un moeilijk liedje en ze deed ut fantastisch!! :)
Vont het ook wel 'lief' om te zien dat Erik weg liep omdat hij het er moeilijk mee had, en dat Henk-Jan ook tranen in zn ogen had (nouja, heb ut zelf niet gezien maar wel gehoord ::) ) Morgen komt volgens mij Henk-Jan op de radio, ga ik wel ff luisteren denk ik, kijken wat ie te zeggen heeft :)

Hind en Jamai waren ook weer errug goed!! Jim vonk egt nie goed, vooral up town girl was egt lelijk von ik, en Hero zong ie wel aardig voor zijn doen... Maar niet egt mooi ofzoo :-\
Dus hij had dr gewoon uitgemoeten ipv Dewi... Maar idd, het rijtjuh klopt nog wel :-X
Vind het niet terecht dat Jim zo veel kritiek krijgt, het zijn echt niet alleen jonge meisjes die hem goed vinden. O.k Hind is beter maar Jamai?? Bovendien is ie behoorlijk popi jopie aan het worden. Dat vind ik nou irritant!  Wel erg jammer van Dewi , had ik graag on de finale gezien samen met Hind.
nou daar ben ik het dus niet mee eens!
Jamai is dus egt wel beter als Jim! (= mening) Hij heeft gewoon un super zuivere en mooie stem en ik vin em niet egt popi-jopie aan het worden,., één aflevering was ie wel beetjuh zo, maar daarna niet meer... Hij is gewoon een grappige jongen maar is tijdens het zingen tog meestal serieus... :) Maarjah, dat vint ik dan he?!
Ik vint Jim wel wat beter worden, maar hij zingt nog erg monotoom en heeft gewoon totaal geen uitstraling :-\

Ik had trouwens voor Idols en in de reclame van Idols nog ff, Deutschland sucht ein Superstar gekeken! ;D ;D

Daar zat zo'n man/vrouw bij, en dat is tog die Daniel waar jullie het eerst over hadden? Hij zong egt niet goed vont ik, en op het eerste gezicht d8 ik: Dat is een vrouw! Maar het is dus tog un man denk ik... T was iig erg grappig om naar hem te kijken ;D

« Laatst bewerkt op: 23-02-2003, 17:02:39 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #737 Gepost op: 23-02-2003, 17:31:05 »
Ik had trouwens voor Idols en in de reclame van Idols nog ff, Deutschland sucht ein Superstar gekeken! ;D ;D

Daar zat zo'n man/vrouw bij, en dat is tog die Daniel waar jullie het eerst over hadden? Hij zong egt niet goed vont ik, en op het eerste gezicht d8 ik: Dat is een vrouw! Maar het is dus tog un man denk ik... T was iig erg grappig om naar hem te kijken ;D

Yep dat is Daniel!  :)

Ik heb gisteren ook stukjes van DSDS (Deutschland Sucht Den Superstar) gekeken. 't was 'n soort terugblik met de laatste 3 kandidaten op de afgelopen weken. Als ik 't goed begrepen heb daar volgende week de finale en doen ze die met z'n drieen.

Bij die terugblikken zagen we ook 't jurycommentaar bij Daniel. Gelukkig zijn die er zich ook van bewust dat hij niet zo goed kan zingen, maar ze vinden 'm geweldig vanwegen z'n vreemde uiterlijk en uitstraling. De reactie van 'n jurylid op 'n optreden in een van de liveshows van 'm was bijvoorbeeld: 'je hebt geen noot goed gezongen, maar dat hindert me helemaal niet want je maakt er 'n geweldige show van!' Smaken verschillen zullen we maar zeggen!  ;)

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #738 Gepost op: 23-02-2003, 17:32:55 »
Ik vind jamai ook niet slecht zingen ofzo. Maar ''echt pakken '' doet ie me niet. Vaak  zingt hij redelijk vlak en risicoloos vergelijk dat met Dewi en Hind die veel meer verschillende toonhoogtes brengen. Dewi is daarmee waarschijnlijk de mist ingegaan met een valse noot. Iedereen heeft ook zijn eigen smaak maar ik vond dat er hier wel een anti- Jim stemming gaande was en daar wou ik effe te protesteren.
BTW ik zie in Jamai wel een presentator ofzo want een tv persoonlijkheid kan hij wel worden.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #739 Gepost op: 23-02-2003, 17:56:23 »
Argghh, ik had daarnet heel stuk geschreven, loop internet explorer vast >:( Frusterend!!! :( >:( :(

Yep dat is Daniel!  :)

Ik heb gisteren ook stukjes van DSDS (Deutschland Sucht Den Superstar) gekeken. 't was 'n soort terugblik met de laatste 3 kandidaten op de afgelopen weken. Als ik 't goed begrepen heb daar volgende week de finale en doen ze die met z'n drieen.

Bij die terugblikken zagen we ook 't jurycommentaar bij Daniel. Gelukkig zijn die er zich ook van bewust dat hij niet zo goed kan zingen, maar ze vinden 'm geweldig vanwegen z'n vreemde uiterlijk en uitstraling. De reactie van 'n jurylid op 'n optreden in een van de liveshows van 'm was bijvoorbeeld: 'je hebt geen noot goed gezongen, maar dat hindert me helemaal niet want je maakt er 'n geweldige show van!' Smaken verschillen zullen we maar zeggen!  ;)
ojaa, ik d8 idd ook al, dit zijn vast trugblikken... ::)
Gelukkig maar dat de jury hem tog ook niet goed vint zingen, maar hij maakt er idd un show van!! Die Nederlanders zijn nie sow beweeglijk ;D k vint niet egt goed eik dat hij in de finale komt alleen omdat ie er un leuke show van maakt... T gaat uiteindelijk tog om zang tog?! ::)
Het is iig, wel leuk om ook eens un buitenlandse Idols egt op tv te kijken :)

Citaat
Ik vind jamai ook niet slecht zingen ofzo. Maar ''echt pakken '' doet ie me niet. Vaak  zingt hij redelijk vlak en risicoloos vergelijk dat met Dewi en Hind die veel meer verschillende toonhoogtes brengen. Dewi is daarmee waarschijnlijk de mist ingegaan met een valse noot. Iedereen heeft ook zijn eigen smaak maar ik vond dat er hier wel een anti- Jim stemming gaande was en daar wou ik effe te protesteren.
BTW ik zie in Jamai wel een presentator ofzo want een tv persoonlijkheid kan hij wel worden.
hmm idd, ieder zn smaakt he?! ;)
En ik ben het er wel mee eens dat ie soms (tog lang niet altijd..) redelijk vlak zingt, in tegenstelling tot vooral Dewi! Dewi brengt idd veel meer verschillende toonhoogtes, en daarom ging idd af en toe beetje vals zingen (niet dat ik dat egt hoor ofzoo ::) ) Maar dat kenmerkt Dewi tog ook wel weer, en dat vint ik errug koel! :)
Enne, ik denk dat Jamai wel presentator kan worden maar tog wel verder gaat in de muziek! (als ie Idols niet wint dan) Hij is ook nog eens erg muzikaal, speelt piano enzoo :) En heeft natuurlijk un superstem :)
Maar hij wordt wel veel, ten onrechte, vergeleken met Rene Froger en Elton John >:( Ga nou niet iedereen die goed kan zingen met un bril vergelijken met hun... :( k heb verder nix tegen Elton John ofzoo oke, wel tegen Rene Froger mss maar mensen die hem daarmee vergelijken vinden dat wel gelijk negatief :-X

Maarja, hing hier un anti-Jim stemming?! Hm, ach niet egt veel mensen hier vinden hem goed volgens mij! :) Maar dat is ie tog ook niet?! :P

« Laatst bewerkt op: 23-02-2003, 17:58:54 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...