Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 210581 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #740 Gepost op: 23-02-2003, 19:39:58 »
De Duitse idols heeft een veel hoger musical/show gehaltedan de Nederlandse. Dat zie je ook aan dat andere meisje, hoe heet ze nou...die blonde (kom er zo wel op).
Het thema is ook een week musical geweest. Ik heb vanmorgen een deel van de herhaling gezien. Ze hadden zo'n lied opgenomen met de 10 finalisten en dat gingen ze 'spontaan' zingen met Dieter Bohlen achter de piano. Het was dus niet live gezongen en het playbacken liet nogal wat te wensen over. Ik moest er erg om lachen, maar denk wel dat het lied een hit zal worden.
Mmm...ik weet de naam nog steeds niet...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #741 Gepost op: 23-02-2003, 19:49:08 »
De Duitse idols heeft een veel hoger musical/show gehaltedan de Nederlandse. Dat zie je ook aan dat andere meisje, hoe heet ze nou...die blonde (kom er zo wel op).

Juliette.  :)

Citaat
Ik heb vanmorgen een deel van de herhaling gezien. Ze hadden zo'n lied opgenomen met de 10 finalisten en dat gingen ze 'spontaan' zingen met Dieter Bohlen achter de piano. Het was dus niet live gezongen en het playbacken liet nogal wat te wensen over. Ik moest er erg om lachen, maar denk wel dat het lied een hit zal worden.

Heb ik ook gezien dat nummer. Echt ontzettend slecht geplaybackt. 't nummer was niet echt geweldig, maar zal idd wel 'n hit worden doordat DSDS zo'n succes is in Duitsland.

Ik denk trouwens dat Juliette bij onze oosterburen gaat winnen.

« Laatst bewerkt op: 23-02-2003, 22:11:52 door Han13 »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #742 Gepost op: 23-02-2003, 22:10:04 »
Slecht weekend
Eerst Dewi weg, en nu Shadia ook nog :'(

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #743 Gepost op: 24-02-2003, 09:09:55 »
Als we nou bij de mol ook wisten wie er als eerste eruit gaat enz. ;D  (ik weet het, dan zou het lang niet zo leuk zijn)
Stel dat Jim een hele CD gaat maken, men, wat zou dat een saaie CD worden. Na 3 liedjes heb je het wel gehad denk ik. Het zou allemaal het zelfde klinken. Hij kan gewoon nix leuks met zijn stem doen.
Echt jammer dat Dewi eruit moest, maarja, volgens het statistiekje he? >:(

Ik hoop idd dat er bijna niemand meer smst. Ten eerste is het veel geld, ten tweede het helpt toch niet want de uitslagen staan al vast dus is het helemaal weggegooid geld :-\

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #744 Gepost op: 1-03-2003, 11:01:36 »
Vanavond keuze van de kandidaat, iedere kandidaat mag 2 nummers naar eigen keuze ten gehore brengen aan het studiopubliek  :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #745 Gepost op: 1-03-2003, 12:50:23 »
de laatste  finalisten zijn gekozen bij ons, dus check gerust eens de filmpjes !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #746 Gepost op: 1-03-2003, 13:15:48 »
Yeah, Chris is door   :D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #747 Gepost op: 1-03-2003, 15:53:58 »
Wat er vanavond gezongen gaat worden...

Hind : Bad Girls (Donna Summer) & Get here (Oleta Adams)
Jamai: Celebration (Kool & The Gang)
Jim  : Proud Mary (Tina Turner)

« Laatst bewerkt op: 1-03-2003, 15:57:31 door Kenner »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #748 Gepost op: 1-03-2003, 18:39:02 »
Nou die keuze van Jim vind ik wel heel interessant, vooral nadat ie die liedjes van vorige week maar niks vond. Van wat voor muziek houdtttt die jongen eigenlijk?

(ik vind Proud Mary een super liedjes, maar ik kan met HELEMAAL niets voorstellen hoe Jim dit gaat zingen.)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #749 Gepost op: 1-03-2003, 18:55:14 »
Idd ovide, ik  ben ook zeeeeer benieuwd hoe Jim dit gaat brengen. (niet dat 't ook maar iets uitmaakt hoe hij 't gaat doen....hij vliegt er toch vanavond)

'Get here' van Oleta Adams had ik me idd wel voorgesteld bij Hind. Ik ben er ook zeker van dat dit vast erg mooi gaat klinken.

Trouwens de laatste roddel uit de Story (dit hoeven we waarschijnlijk dus niet al te serieus te nemen):

Citaat
Niet twee maar drie finalisten in Idols!

Niet twee, zoals al maanden wordt aangekondigd, maar DRIE finalisten zullen op 8 maart in de grote finale van Idols strijden om de eindoverwinning. Deze geruchten worden steeds hardnekkiger! En tegen het licht van wat er afgelopen zaterdag is voorgevallen, is dit scenario helemaal niet ondenkbaar. Dit betekent dat alle drie de overgebleven kandidaten (Jamai, Jim en Hind) komende zaterdag doorgaan. Er wordt letterlijk door een insider gezegd: 'Dit is afgelopen week besloten. In de voorlaatste uitzending wordt wederom gevraagd massaal op een van de drie kandidaten te stemmen. Maar als de uitslag komt, wordt bekendgemaakt dat er geen afvaller is. Voor alledrie zouden er evenveel stemmen zijn binnengekomen'. De Idols-insider noemt dit de grote sms-truc van RTL4. Want op deze manier wordt er nog meer geld verdiend aan alle sms'jes en telefoontjes. In hoeverre dit gerucht op waarheid berust, wil niemand van 'officiele zijde' bevestigen.

Ik ben 'ns benieuwd vanavond..... Ik ga trouwens absoluut niet geloven dat er voor alledrie evenveel stemmen zijn binnengekomen. Dat kan gewoon nooit. :-\

('t zou trouwens niet de eerste keer zijn dat er 'n Idols finale met 3 finalisten wordt gehouden. Al meerdere landen gingen Nederland hierin voor.)

Volgende week trouwens ook de finale van DSDS. Ze zijn daar ook nog steeds met z'n drieen (Alexander, Juliette en Daniel). 't is me nog steeds niet duidelijk of daar nog iemand af moet vallen. (ze zijn geloof ik al 3 weken nog maar met 3 over  :-\ )

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #750 Gepost op: 1-03-2003, 18:59:13 »
Idd ovide, ik  ben ook zeeeeer benieuwd hoe Jim dit gaat brengen.
Gokje? Beetje monotoon.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #751 Gepost op: 1-03-2003, 19:01:09 »
 ;D ;D Ach, het jochie is pas 15, wens hem veel suc6 vanavond...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #752 Gepost op: 1-03-2003, 19:01:25 »
LOL, je meent het  ;D

Stel dat Story verhaal is echt waar (dat zouzo maar eens kunnen per ongeluk), dan kunnen ze dat nu toch sowieso niet meer doorzetten. Dan stemt er tijdens de finale niemand meer. Tenminste niemand die zn geld niet beter kan gebruiken...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #753 Gepost op: 1-03-2003, 19:04:33 »
Mwah, nu overschat je de herseninhoud van een gemiddelde 13-jarige een beetje hoor  ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #754 Gepost op: 1-03-2003, 19:07:14 »
Wie trapt dáár nou in: "goh, nou, das nou ook toevallig. Er is op alle drie precies evenveel gestemd!" De story had het nog iets geloofwaardiger kunnen maken door te zeggen dat de tweede en derde evenveel stemmen hadden. Maar ook dan: Ja daaaahaaag >:(
Ik kijk gewoon niet vanavond. Dewi zit er toch niet meer in. (oja, en ik krijg bezoek ;D )

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #755 Gepost op: 1-03-2003, 19:08:21 »
Stel dat Story verhaal is echt waar (dat zouzo maar eens kunnen per ongeluk), dan kunnen ze dat nu toch sowieso niet meer doorzetten. Dan stemt er tijdens de finale niemand meer. Tenminste niemand die zn geld niet beter kan gebruiken...

Ik vrees dat die duizenden tienermeisjes die iedere week bellen, inderdaad geen ander doel kunnen vinden voor hun geld dan te smsen voor Jim, Jamai of Hind terwijl 't toch geen klap uit gaat maken voor de einduitslag.  ;)

Ik zou 't ook erg dom vinden als men met dit verhaal zou komen opzetten ('iedereen heeft precies evenveel stemmen' dat geloofd toch geen hond...). Maar misschien geven ze 't 'n andere, meer geloofwaardigere inslag: 'we hebben toch besloten dat ze alledrie naar de finale mogen, omdat de verschillen in stemmen tussen de kandidaten maar heeeeeel klein is!' Niet dat ik dit eerlijk zou vinden, want dan nog zouden die mensen allemaal voor niks gestemd hebben.

Volgens mij hebben ze zoiets al 'n keer geflikt bij Big Brother....  :-\

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #756 Gepost op: 1-03-2003, 20:03:50 »
Mwah, nu overschat je de herseninhoud van een gemiddelde 13-jarige een beetje hoor  ;)
Dat zal Daan niet leuk vinden hoor Kenner  ;)
Maar ja, toen ik 13 was had ik niet eens geld, dus ik vraag me altijd af hoe die luitjes dat betalen. Volgens mij kreeg ik 5 gulden zakgeld per week...

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #757 Gepost op: 1-03-2003, 21:47:17 »
het spijt me te zeggen (tegen mijn principes :P ) dat ik het eerste nummer van jim goed vond...  :-X

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #758 Gepost op: 1-03-2003, 22:01:48 »
1e vond ik brak, 2e was top  :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #759 Gepost op: 1-03-2003, 22:21:27 »
Ik vond ze alledrie erg goed vanavond! Zelfs Jim vond ik niet meer zo eentonig en best aardig om te horen. Nog steeds vind ik dat Hind en Jamai naar de finale moeten, maar ik ben er nog niet zo zeker van dat 't Nederlands publiek daar voor zal kiezen. Vanuit 't beroemde rijtje zou ik zeggen dat Jim er gewoon uitgaat, maar heel misschien toch 'n kansje dat Jamai er uit vliegt. Al is 't alleen maar dat de makers van Idols kunnen bewijzen dat 't niet allemaal vooropgezet spel was.  ;)