Idd ovide, ik ben ook zeeeeer benieuwd hoe Jim dit gaat brengen. (niet dat 't ook maar iets uitmaakt hoe hij 't gaat doen....hij vliegt er toch vanavond)
'Get here' van Oleta Adams had ik me idd wel voorgesteld bij Hind. Ik ben er ook zeker van dat dit vast erg mooi gaat klinken.
Trouwens de laatste roddel uit de Story (dit hoeven we waarschijnlijk dus niet al te serieus te nemen):
Niet twee maar drie finalisten in Idols!
Niet twee, zoals al maanden wordt aangekondigd, maar DRIE finalisten zullen op 8 maart in de grote finale van Idols strijden om de eindoverwinning. Deze geruchten worden steeds hardnekkiger! En tegen het licht van wat er afgelopen zaterdag is voorgevallen, is dit scenario helemaal niet ondenkbaar. Dit betekent dat alle drie de overgebleven kandidaten (Jamai, Jim en Hind) komende zaterdag doorgaan. Er wordt letterlijk door een insider gezegd: 'Dit is afgelopen week besloten. In de voorlaatste uitzending wordt wederom gevraagd massaal op een van de drie kandidaten te stemmen. Maar als de uitslag komt, wordt bekendgemaakt dat er geen afvaller is. Voor alledrie zouden er evenveel stemmen zijn binnengekomen'. De Idols-insider noemt dit de grote sms-truc van RTL4. Want op deze manier wordt er nog meer geld verdiend aan alle sms'jes en telefoontjes. In hoeverre dit gerucht op waarheid berust, wil niemand van 'officiele zijde' bevestigen.
Ik ben 'ns benieuwd vanavond..... Ik ga trouwens absoluut niet geloven dat er voor alledrie evenveel stemmen zijn binnengekomen. Dat kan gewoon nooit. :-\
('t zou trouwens niet de eerste keer zijn dat er 'n Idols finale met 3 finalisten wordt gehouden. Al meerdere landen gingen Nederland hierin voor.)
Volgende week trouwens ook de finale van DSDS. Ze zijn daar ook nog steeds met z'n drieen (Alexander, Juliette en Daniel). 't is me nog steeds niet duidelijk of daar nog iemand af moet vallen. (ze zijn geloof ik al 3 weken nog maar met 3 over :-\ )