Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209600 keer)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #760 Gepost op: 1-03-2003, 22:27:38 »
HELLUP wij hier op de bank weten het niet meer zo goed! Kunnen ze geen rekening houden met de kijkers zeg, wat zijn dit voor praktijken??? Vooral Jim was erg verrassend, dat eerste nummer vonden we geweldig (sorry Kenner  :P). Kan ik m niet adopteren als mijn kleine broertje?? ;D Maar van Jamai worden we ook heel blij en Hind kan natuurlijk ook prachtig zingen!!
Wij weten het hier niet meer dus doe ons maar een finale met drie finalisten!!! 8) (die ik helaas ook al moet missen ::) :-X)

When God created man, she was only joking!

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #761 Gepost op: 1-03-2003, 22:29:32 »
vond het een beetje, euh, monotoom  ;D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #762 Gepost op: 1-03-2003, 22:47:34 »
monotoom  ;D

montooN?????  :P nietus!!!! ;D

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #763 Gepost op: 1-03-2003, 23:13:01 »
wat jij wil :P ( weer een onzinnige post jeu! )

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #764 Gepost op: 1-03-2003, 23:15:07 »
[size=40]WHY ? [/size]

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #765 Gepost op: 1-03-2003, 23:20:53 »
Jim naar de finale?????????????????
Die gozert kan best aardig zingen, maar de finale?????????

Sorry, ben perplex

Dus het was of  het was deze keer echt echt of ze wilden laten zien dat het geen doorgestoken kaart was (nadat ze natuurlijk wel al een platencontractje met Hind hadden afgesloten, want zeg nou eerlijk, is er 1 winnaar?)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #766 Gepost op: 1-03-2003, 23:27:09 »
Helaas, Hind moest vertrekken.  :'(

Dus het was of  het was deze keer echt echt of ze wilden laten zien dat het geen doorgestoken kaart was (nadat ze natuurlijk wel al een platencontractje met Hind hadden afgesloten, want zeg nou eerlijk, is er 1 winnaar?)

Ik had precies dezelfde gedachte. Ze wilden gewoon effe bewijzen dat nog niet vast stond dat Hind ging winnen.

Ik troost me maar met de gedachte dat Hind zo'n finale helemaal niet nodig heeft om 'n ster te kunnen worden.  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #767 Gepost op: 1-03-2003, 23:31:03 »
Jammer voor Hind. Van mij had ze naar de finale gemogen.
Jim vond ik goed vanavond. Het plezier straalde er van af. Dat deed em echt goed.
Tsja, ik weet het niet, ze waren alle drie goed en ze gaan het alle drie ook wel maken volgens mij...

Heb weinig zinnigs meer te melden...tijd om naar be te gaan geloof ik...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #768 Gepost op: 1-03-2003, 23:31:22 »
[size=85]Bah[/size]

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #769 Gepost op: 1-03-2003, 23:32:12 »
Kenner; volgens mij is het voor jou ook tijd om naar bed te gaan... ;) :P

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #770 Gepost op: 1-03-2003, 23:35:00 »
Wat een avond....... poe poe ach en wee! We vonden de jongens toch beter vanavond, gemeen he, terwijl Hind ook gewoon heeeeeeeel goed is en die komt er echt wel!  ;D

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #771 Gepost op: 1-03-2003, 23:35:10 »

SCHANDE !

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #772 Gepost op: 1-03-2003, 23:35:13 »
Hindjuh :'( :'(
Menn, egt niet te geloven! :o Zij, die verreweg de mooiste stem heeft, dr uit... Nouja, ze komt dr egt wel!!

Jim suckt volledig, geen uitstraling, geen goeie stem, BAH!

Oke, hij is vooruit gegaan moet ik toegeven, maar mooie stem?! Nee, zo'n zeurderige stem, zoiets van: Mammaa,ik wil un snoepje!!!!

Jamai was erg goed vandaag en Hind natuurlijk ook... :) Vooral dat eerste lied van Hind, kreeg bijna kippe(n?)vel...

« Laatst bewerkt op: 1-03-2003, 23:37:44 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #773 Gepost op: 1-03-2003, 23:41:05 »
Je moet maar zo denken, Hind krijgt 100% zeker een platencontract, en kan nu nummers gaan zingen die ze zelf leuk vind! Hind was absoluut beter dan Jim (alhoewel ik Jim erg goed vond vanavond), maar ik ben al blij dat Jamai door is  :D

Go Jamai! :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #774 Gepost op: 1-03-2003, 23:44:38 »
Hind moest gwoon winnen...!!! :'( :'( :'(
zij is echt gwoon de beste... zij kon gwoon helemaal never afvallen! en nu opeens toch?! :o :'(

Maarre ff tussendoor, die John die in beeld was bij haar, haar ckv- en zangdocent, voor wie ze naar het St. Antoniuscollege was gegaan (jaja Goudaaaa ;)), diezelfde John, das nou mijn regisseur van cabaret!!!!!!! jajajajawel!!!! da vonk toch wel ff leuk dat hij in beeld was, zal ie het zelf ook wel over hebben volgende keer bij cabaret :).

Maar goed, kvond het echt heel erg dat Hind eruit is... nu ga ik volgende week denk ik maar gwoon widm kijken en uhmmm als dat afgelopen is nog een stukje Idols of zow... khoef t niet meer op te nemen ofzow... blegh... Hind moest winnuhhhhh... :'(

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #775 Gepost op: 2-03-2003, 11:00:04 »
Is Hind eruit??  :o naar wat ik kon uitmaken, elke week, van jullie meningen was zij toch echt de betere  :-\ wat jammer zeg

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #776 Gepost op: 2-03-2003, 11:11:27 »
idd, ze had nog helemaal nooit op de bank gezeten, dus 'de twee mensen met de minste stemmen' zogezegd...

maar ehm nog even over wat jullie zeiden, Han en nog iemand, weet nie meer precies, vinden jullie nou dat je als je stemt of 13 bent, of heel erg dom, of allebei...? ::) ik heb elke afl die ik gezien heb, 1 keer voor Hind gebeld hoor... (en de allereerste stemafl nog iets vaker geloof ik) ok niet dat dat zo denderend is of zo, dat weet ik ook wel, en ja mss is het wel allemaal niet echt waar met dat stemmen, maar je kunt onmogelijk ooit bewijzen dat het echt waar is, en ook onmogelijk dat het doorgestoken kaart is...! Dat zullen we dus nooit weten en als mijn ouders t goed vinden als ik n keertje bel, dan doe ik dat... maar ben ik dan zo dom...??

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #777 Gepost op: 2-03-2003, 11:18:19 »
Ik geloof niet in een doorgestoken kaart. Hind was idd de beste van alle 3 (en van alle kandidaten) , maar je hebt met een publieksjury te maken niet met een vakjury. Andere factoren gaan dan een rol spelen. Jim vanwege zijn leuke koppie voor de jonge meisjes (ik zeg dus niet dat ik Jim niet goed vind zingen integendeel) en Jamai vanwege zijn grote uitstraling als TV persoonlijkheid (en misschien wel met de hulp van een brillenmerk).

Kortom waar kijk je naar : voor mij is de zang nog altijd het belangrijkste en dan had Hind met afstand gewonnen.

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #778 Gepost op: 2-03-2003, 11:42:47 »
maar ehm nog even over wat jullie zeiden, Han en nog iemand, weet nie meer precies, vinden jullie nou dat je als je stemt of 13 bent, of heel erg dom, of allebei...? ::) ik heb elke afl die ik gezien heb, 1 keer voor Hind gebeld hoor... (en de allereerste stemafl nog iets vaker geloof ik) ok niet dat dat zo denderend is of zo, dat weet ik ook wel, en ja mss is het wel allemaal niet echt waar met dat stemmen, maar je kunt onmogelijk ooit bewijzen dat het echt waar is, en ook onmogelijk dat het doorgestoken kaart is...! Dat zullen we dus nooit weten en als mijn ouders t goed vinden als ik n keertje bel, dan doe ik dat... maar ben ik dan zo dom...??

e, ik heb noooooooit geschreven dat mensen die bellen of smsen om hun favoriet te steunen dom zijn. Ik ben enkel zelf van mening dat stemmen niet veel uitmaakt, omdat ik er in blijf geloven dat de makers toch heel erg sturen wie er afvalt en uiteindelijk ook wie er gaat winnen.

Ik vind 't geweldig dat jij Hind iedere week gesteund hebt en ik kan me goed voorstellen dat je dit gedaan hebt. Ik zelf zou 't misschien ook wel gedaan hebben als ik Hind persoonlijk van vroeger uit gekend had. Door de jaren heen heb ik gewoon 'n bepaald beeld gekregen van dit soort programma's en me voorgenomen nooit meer te bellen/smsen of what so ever (bekentenis: ik heb zelf heus ook wel 'ns gebeld bij de eerste Big Brother), omdat ik echt 't idee heb dat 't allemaal doorgestoken kaart is. Dit maakt 't nog geen minder leuke programma's om naar te kijken, maar ik vind 't gewoon erg voor al die mensen die er wel geld voor uittrekken die vervolgens gewoon genept worden.

M'n uitspraken over mensen die wel bellen/smsen zijn eigenlijk meer bedoeld voor degenen die iedere week 50 keer of zelfs nog meer zitten te smsen/bellen, hopend dat dit invloed zal hebben op de einduitslag. (geloof me die mensen zijn er echt: er waren zelfs laatst twee zusjes in de studio bij Idols die iets van 250 keer in 1 uur gesmst hadden) Ik vind dit gewoon echt zonde van 't geld (ieder smsje kost immers 1,50 euro of zoiets) en zou zelf nooit zo m'n geld 'weggooien'.

't spijt me heel erg dat 't overgekomen is alsof ik je dom vindt e, want dat is zeer zeker niet zo. En ik treur gewoon met je mee dat Hind moest vertrekken gisterenavond  :'( .....en for the record: hierbij geloof ik dan ook niet dat Hind echt de minste stemmen had en heb weer 't idee gekregen dat de makers de uitslag verdraaid hebben.  :-[  

Hind was is gewoon de allerbeste en ze gaat 't helemaal maken....ook zonder Idols te winnen.  :)

« Laatst bewerkt op: 2-03-2003, 11:52:20 door Han13 »

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #779 Gepost op: 2-03-2003, 13:24:25 »
nogmaals (van mezelf van een ander forum geplukt):

Ok ik ben geen Jim fan maar die hetze hier kan ook wel ophouden.

In Idols zijn ze op zoek naar een idool (hence the title).

Hind kan prachtig (ballads) zingen, maar is gewoon GEEN idool. Oh nee? Nee. Dan vond ik Dewi veel meer een idoolachtige uitstraling hebben.
Jim daarentegen is natuurlijk een echt (meisjes)idool. Kan je wenden of keren, is gewoon zo. En laat het programma daar nou net naar op zoek zijn! D0h!
En Jamai is gewoon een echte entertainer, heeft ook net iets meer het idool idee dan Hind. Dat doet GEEN afbreuk aan haar stem. En ze al heus wel een platencontract oid krijgen, dus niet zeiken.

En btw, afgaand op de uitzending was het terecht dat ze eruitvloog. Oh ja? Ja. Krediet uit eerdere uitzendingen helpt niet als het allemaal zo dicht bijelkaar ligt. Ze was gewoon de mindere, omdat haar up tempo nummers nog niet erg geweldig zijn.
En ik heb het idee dat Jim iig wel aan het proberen is zijn stem te veranderen, minder monotoon te zingen (zegt zij die wilde dat hij er ook al eerder uitging, laat dat even duidelijk zijn).

En ik denk niet dat het doorgestoken kaart is. Waarom zouden ze, want degene waarvoor het meest gesmst wordt is sowieso het populairst, wtf moet je gaan verdraaien dan.

[edit]typo:S[/edit]

« Laatst bewerkt op: 2-03-2003, 13:45:44 door Milk »
No Milk today???