nogmaals (van mezelf van een ander forum geplukt):
Ok ik ben geen Jim fan maar die hetze hier kan ook wel ophouden.
In Idols zijn ze op zoek naar een idool (hence the title).
Hind kan prachtig (ballads) zingen, maar is gewoon GEEN idool. Oh nee? Nee. Dan vond ik Dewi veel meer een idoolachtige uitstraling hebben.
Jim daarentegen is natuurlijk een echt (meisjes)idool. Kan je wenden of keren, is gewoon zo. En laat het programma daar nou net naar op zoek zijn! D0h!
En Jamai is gewoon een echte entertainer, heeft ook net iets meer het idool idee dan Hind. Dat doet GEEN afbreuk aan haar stem. En ze al heus wel een platencontract oid krijgen, dus niet zeiken.
En btw, afgaand op de uitzending was het terecht dat ze eruitvloog. Oh ja? Ja. Krediet uit eerdere uitzendingen helpt niet als het allemaal zo dicht bijelkaar ligt. Ze was gewoon de mindere, omdat haar up tempo nummers nog niet erg geweldig zijn.
En ik heb het idee dat Jim iig wel aan het proberen is zijn stem te veranderen, minder monotoon te zingen (zegt zij die wilde dat hij er ook al eerder uitging, laat dat even duidelijk zijn).
En ik denk niet dat het doorgestoken kaart is. Waarom zouden ze, want degene waarvoor het meest gesmst wordt is sowieso het populairst, wtf moet je gaan verdraaien dan.
[edit]typo:S[/edit]