Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 209599 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #780 Gepost op: 2-03-2003, 13:44:26 »
nogmaals (van mezelf van een ander forum geplukt):

Ok ik ben geen Jim fan maar die hetze hier kan ook wel ophouden.

In Idols zijn ze op zoek naar een idool (hence the title).

Hind kan prachtig (ballads) zingen, maar is gewoon GEEN idool. Oh nee? Nee. Dan vond ik Dewi veel meer een idoolachtige uitstraling hebben.
Jim daarentegen is natuurlijk een echt (meisjes)idool. Kan je wenden of keren, is gewoon zo. En laat het programma daar nou net naar op zoek zijn! D0h!
En Jamai is gewoon een echte entertainer, heeft ook net iets meerhet idool idee dan Hind. Dat doet GEEN afbreuk aan haar stem. En ze al heus wel een platencontract oid krijgen, dus niet eiken.

Hier kan ik mij volledig in vinden  :)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #781 Gepost op: 2-03-2003, 19:12:55 »
Hier kan ik mij volledig in vinden  :)

Jup, ik ook, ik gil al vanaf het begin dat Hind geen idool is. K denk ook dat Hind er uit is omdat er voornamelijk meisjes kijken/bellen en die zullen toch niet massaal op Hind stemmen.. Echt jammer dat Dewi weg is, zij zou n super idool geweest zijn :\ maar goe, vind t wel leuk dat Jim in de finale zit, want geeft toe, hij is toch een lekker ding ;)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #782 Gepost op: 3-03-2003, 14:45:57 »
Oke ik reageer ook weer eens...

Hind zong heel mooi, maar heeft teveel 'sterallures" als ze bij de uitzending is en dat heb ik zelf meegemaakt! Ze kwam lachend naar de deur en toen stuurde ze bodyguards naar voren en die duwde iedereen (10 tot 15 man) opzij. Toen ze naar buiten kwam had ze haar handen voor haar ogen en de bodyguards namen haar mee. Iemand riep haar nog maar ze reageerde niet! Dat vond ik echt heel erg!  Maar Jim en Jamai daarentegen die stopten even voor een praatje, plaatje en handtekening. Ik heb dan geen handtekening gehad maar ben wel met hem op de foto geweest. Tis een belachelijke foto, maar hij staat er leuk op hahahaha lol.
Maargoed dat was dus heel jammer van Hind! Vandaar dat ik het ook niet zo heel erg vond dat Hind eruit ging, hoewel ik haar wel geweldig vind zingen!  Maar wat dat betreft had hind ff iets nodig om met de beide beentjes weer op de grond te komen, want ze komt er zowiezo wel denk ik!

maargoes ik ben wel heel blij dat jamai door is naar de finale! want daar ben ik tenslotte al weg van vanaf het begin van idols (de tehaterronde, toen was hij voor het eerst te zien)

kusssss julia

owjaa die belachelijke foto lol:

[verwijderd door de admin]
« Laatst bewerkt op: 3-03-2003, 14:51:09 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #783 Gepost op: 3-03-2003, 14:49:23 »
Juul misschien had Hind daar wel een hele goede reden voor, weet jij veel wat er zich in haar privé leven afspeelt... Daarbij vind het vreemd dat jij haar afrekent op 1 incident wat eigenlijk los van Idols staat en niet op haar zangkwaliteit en / of performance  :-\

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #784 Gepost op: 3-03-2003, 14:51:57 »
Juul misschien had Hind daar wel een hele goede reden voor, weet jij veel wat er zich in haar privé leven afspeelt... Daarbij vind het vreemd dat jij haar afrekent op 1 incident wat eigenlijk los van Idols staat en niet op haar zangkwaliteit en / of performance  :-\

en dan eerst luid lachend naar de deur komen?????

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #785 Gepost op: 3-03-2003, 15:39:10 »
Ik kan me wel voorstellen dat jullie dat vinden, maar goed ik vind Hind dus wel een idool. Jim en Jamai ook wel hoor daar niet van, Dewi ook... Een idool vind ik iemand die, behalve dat hij/zij goed kan zingen natuurlijk, een hele hoop fans heeft of kan krijgen, fans die graag zijn/haar cd's kopen, handtekeneningen/foto's van hem/haar willen, naar concerten van hem/haar komen, posters van hem/haar boven hun bed hangen... (niet dat ik ooit foto's van iemand boven mn bed hang als jullie dat soms denken magoe)

Het lijkt me duidelijk dat die laatste paar allemaal al veel fans hadden en dus naar mijn mening al idolen waren of dat zeker allemaal konden worden... Ik heb ook zeker niet echt iets tegen Jamai of Jim maar ik ben gewoon fan van Hind omdat ik haar persoonlijk heb gekend en daarom vond ik het erg jammer dat ze eruit ging en daarom had ik haar ook graag zien winnen. Maar of ze sterallures heeft zou ik niet weten natuurlijk :).

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #786 Gepost op: 5-03-2003, 20:58:25 »
Ik wilde nog iets zeggen, maar dit wordt weer zo'n lang verhaal. In het kort dan. Ik denk als de (vermeende) sterallures van Hind een rol hebben gespeeld bij haar uitschakeling, dat dat een bewijs is van de invloed van de jury/de organisatie. Niemand heeft hier gezegd dat dat zo is, even voor de duidelijkheid. Ik heb wel iemand horen zeggen dat je als idool nooit iemand een handtekening mag weigeren (ik weet niet meer van wie of waar ik dit gehoord heb). Een echte ster doet zoiets niet.

Julia, leuke foto!  ;D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #787 Gepost op: 7-03-2003, 19:39:18 »
Effe dit topic omhoog halen, want morgen is 't al zover: de finale!

D'r is eindelijk definitief bekend wat Jamai en Jim morgen gaan zingen.  :)

Jamai
Step right up
Sorry seems to be the hardest word - Blue ft. Elton John
Your song - Elton John

Jim
Tell her
Under the bridge - Red Hot Chili Peppers
Your song - Elton John

'Step right up' en 'Tell her' zijn de singles die speciaal voor Jamai en Jim zijn geschreven. Ze worden ook beiden uitgebracht. Voor 't tweede liedje mochten ze alleen kiezen uit de nummers die ze bij de liveshows hebben gezongen. Ik vind de keuze van Jamai wel goed, maar die van Jim wat minder. (Under the bridge is wel 'n geweldig nummer, maar naar ik me kan herinneren zong Jim dit niet echt mooi  :-\ )

Your song van Elton John moeten ze dus beiden zingen. Ik vind 't 'n beetje jammer dat ze niet 'n liedje samen zingen. Dat had ik ook wel grappig gevonden om 'ns te horen. Bovendien konden we dan testen of de heren ook zangkwaliteiten hebben om duetten te doen.  :)

Ik zie trouwens overal op internet staan en ook op tv dat die posteractie zo'n succes is, maar eerlijk gezegd zie ik hier in de buurt nergens posters hangen.  :-\

« Laatst bewerkt op: 7-03-2003, 19:39:49 door Han13 »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #788 Gepost op: 7-03-2003, 19:51:54 »
Ik zie trouwens overal op internet staan en ook op tv dat die posteractie zo'n succes is, maar eerlijk gezegd zie ik hier in de buurt nergens posters hangen.  :-\
Nou hier dus wel :o.
Ik fietste net naar de winkel en ik struikelde zowat over de Jims en de Jamai's.
Rare jongens, die Veldhovenaren... :-\

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #789 Gepost op: 7-03-2003, 19:53:42 »
Ik heb hier in de buurt 4 Jamaiposters gezien, geen enkele Jimposter... (Schoonhoven is natuurlijk ook wel dichtbij... ;) Waar woonde Jim ook alweer?)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #790 Gepost op: 7-03-2003, 19:58:24 »
Egmond toch.

No Milk today???

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #791 Gepost op: 8-03-2003, 00:18:47 »
Leuke liedjusz die ze gaan zingen (denk ik)
Jim kan dat van de Red Hot Chili Peppers vast nie zo goed zingen! ;)
Elton John is altijd wel mooi volgens mij! :)
Hiero hangen ook nie egt veel posters, heb 2 Jamai posters gesien en 1 Jim poster maar dat was het ook wel.

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #792 Gepost op: 8-03-2003, 00:42:27 »
Programma is best leuk, maar ik word onderhand helemaal ziek van al die reclame en al die commerciële dingen er omheen... :-\ Ik geloof dat ik een beetje teveel idolen gezien heb overal om het nog leuk te kunnen vinden. Wat dat betreft ga ik heel hard juichen als het een keer is afgelopen, al vond ik vooral de eerste uitzendingen erg leuk. :D

Offline Malcolm

• Forumlid
Wie gaat er winnen?
« Reactie #793 Gepost op: 8-03-2003, 08:42:30 »
Ik heb ff een poll erbij gezet. :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #794 Gepost op: 8-03-2003, 09:38:05 »
Zo! Jamai heeft 100% van de stemmen ;D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #795 Gepost op: 8-03-2003, 10:30:58 »
mijn dochter 8 vroeg van de week : "voor wie ben je nou eigenlijk????"  :D
zij was voor jim  ??? ik zeg als je maar niet denkt dat ik zo'n poster voor me raam hang, dus heeft ze 'm op haar slapkamerraam gehangen. hiermee wil ik eigenlijk zeggen dat niet iedereen die zo'n poster heeft hangen, er wat aan kan doen he? kinderen...  ::)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #796 Gepost op: 8-03-2003, 10:51:18 »
eehh, van wie is dat raam??? Van jou of van haar?  ;) :P

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #797 Gepost op: 8-03-2003, 11:02:41 »
tja ze is 8. die argumenten werken niet bij haar. zij zegt, mijn slaapkamer, mijn raam..  :D
(ik schaam me wel rot voor de rest van de buurt.. :-[ )  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #798 Gepost op: 8-03-2003, 12:57:27 »
Ik heb er hier twee zien hangen. Eentje voor Jim en eentje voor Jamai.
Ik heb in de poll op Jim gestemd, omdat ik denk dat 'Nederland' op hem zal gaan stemmen (lees: meisjes van 13  ;)).
Gisteren was er iets op tv over de finale en toen zei iemand als ze alle meisjes van 13 tot 16 hun beltegoed afpakken, dan kan Jamai nog winnen. Ik moest er wel om lachen.
Ik hoop eigenlijk ook wel een beetje dat Jamai gaat winnen. Ach ik weet het ook eigenlijk niet. Jim gun ik het ook wel, maar Jamai is al mijn favoriet sinds de theaterrondes.
Time will tell... ::)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #799 Gepost op: 8-03-2003, 16:35:02 »
k heb op jim gestemd, maar ben eerlijk gezegd voor geen van beide... ik weet t niet precies, maar sinds dewi dr uit is leeft t voor mij niet zo erg meer en heb ik ook geen favoriet meer. en ach, wat maakt t ook uit, ze zullen allebei wel n hit scoren denk k zo.