k vond t wel goed dat die joel ff zei dat ie z'n pa irri vond (dat zei ie toch of heb ik em verkeerd begrepen?). njah, die bril gast kon wel super zingen, maar hij heeft z'n uiterlijk zwaar tegen zich en dat moet je als idol wel mee hebben natuurlijk, en hij moet niet gaan lopen zeiken over robbie williams. whahaha pack ur bags, i don't think so! en dat gebaar d'r dan ook bij, prachtig maar hij graaft z'n eigen graf.
wayne mag d'r van mij wel uit trouwens. de eerste keer vond ik em echt super, maar nu, na gister... blegh wat een irrimannetje is dat zeg! hijs wel knap en enigszins getalenteerd maar daar is dan ook alles mee gezegd.
ow ja, en dan was d'r nog die donkere jongen die in ieder stukje dat hij in beeld kwam minimaal een keer vet zei. echt koel
ow ja en dat donkere meisje die bij sunny in het groepje zat kon ook goed zingen vond ik, alleen ze ziet dr niet uit. en dan was dr nog die andere donkere gast, best wel lekker ook maar ook supergoed! weet alleen ff niet meer hoe ie heet enzo...
nja, ik vond het gister gewoon een superaflevering echt leuk