Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 222424 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Het Idols topic
« Reactie #420 Gepost op: 19-01-2003, 10:30:02 »
hallo allemaal!

Ik heb uiteraard ook gekeken! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds jamai fan ben en dat ik hem nog steeds goed vind zingen. Ja hij deed wel een beetje overdreven, maar ik denk dat hij gewoon zo is en dat maakt het dan juist weer leuk!

Hind deed het ook heel goed en jim, ik praat er niet over hahaha bar slecht echt, maar dat riep ik steeds al. Hij keek ook echt niet blij hahahaha pas toen hij hoorde dat hij door was (dat hij daar nog aan twijfelde...hahaha) keek ie weer blij. Dat yuli eruit is ben ik wel mee een, behalve dat ik nu niet weet wie er nu volgende week uit moet. De verassing vond ik Joel! Hij deed het echt goed! Heb ook stiekem een keer voor em gsmst hahahah omdat ik het zo leuk vond dat hij het goed deed (handig he abo met smstegoed die je op wil hebben  ;D) Maar ik ben nog steeds jamai-fan.

En dat dewi een kind heef wist ik al en het maakt echt niet uit op welke leeftijd je een kind krijgt (ik was zelf ook 17) het is dan wel niet helemaal gepast, maar dat wil niet meteen zeggen dat je niet goed genoeg of te jong bent als moeder! sorry dat wilde ik even zeggen want er zijn nogal wat misverstanden daarover. Ik vind het wel heel knap dat ze ondanks haar kind haar school af kan maken (heb ik ook gedaan, maar is wel heel zwaar) en dat ze haar droom nastreeft (moet ik een voorbeeld aan nemen  ;D)

Ik ben benieuwd wie er volgende week uit gaat...  

« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 10:39:15 door juultjuh »
always look on the bright side of life

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #421 Gepost op: 19-01-2003, 10:40:49 »
Nou kom op dan Julia, schrijf je dan in voor dat talentenjacht gedoe! Dan komen wij wel in de zaal zitten om voor je te juichen. En ook al 7 kilo afhevallen, dus de 'maten' komen er ook aan (lekker belangrijk).
Maarre ik vind het wel top dat je ondanks je 'moederschap' wel nog je school af hebt gemaakt. Bij mij op de opleiding zat een meisje die werd met 19 zwanger. Die vriend deugt naar mijn mening voor geen meter, maar ze 'moest' er nu wel bijblijven (waarom, dat vraag ik me echt af). Ze wilde dus stoppen met de opleiding, maar dat leek mij niet zo'n goed idee, dus heb ik er maar een soort projectje van gemaakt om haar op school te houden. Ja het klinkt echt erg, maar ik dacht als ze maar haar opleiding afmaakt, dan kan ze bij die creep weg en zelf centjes verdienen. Het is wel grappig, want ze belt met wel eens en het gaat echt goed met de opleiding (ik ben intussen klaar, zij is een jaar gestopt en toen weer begonnen). Ik voel me best een beetje plaatsvervangend trots, moet ik bekennen, maar ze heeft het natuurlijk helemaal zelf gedaan. Nu nog hopen dat ze het echt redt. Har kindje is intussen twee en een half, wel een schatje.
Maar goed, waarschuw je wel ff als je op tv komt?  ;)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #422 Gepost op: 19-01-2003, 10:50:39 »
Helemaal mee eens allemaal :).

En Joel vond ik nu ook veel leuker zingen dan wat ik eerder had gehoord, het was gewoon een prettiger liedje vond ik.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #423 Gepost op: 19-01-2003, 11:02:55 »
Ik wist helemaal niet dat Dewi al 'n kind heeft. Ik wist ook niet dat ze pas 18 was.  :-\

Ik vind 't erg knap van haar dat ze toch haar school afmaakt en nu meedoet aan Idols. Ik denk dat haar kindje 't erg leuk vind om haar moeder op televisie te zien!  :)

Toen Joel in z'n filmpje gisteren vertelde dat hij 'Gansta's paradise' ging doen, dacht ik echt 'dat gaat helemaal fout'. Maar 't viel me reuze mee, 't klonk best aardig en ik vond 't 'n betere keuze dan zijn liedje van vorige week. Ik vind 't nog steeds niet zo'n leuke jongen, maar 't is zeker terecht dat hij door is. Ik ben wel heel benieuwd hoe hij 't er volgende week vanaf gaat brengen...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #424 Gepost op: 19-01-2003, 11:25:01 »
Mannnn, ik wilde dus die filmpjes ff online gaan bekijken, maar daar heb je dus realplayer voor nodig. Wilde ik die downlaode, is die site niet te bereiken. Via allerlei andere links geprobeerd, maar niks hoor  >:( Hij doet het niet.
Nou ja, straks nog maar eens proberen dan... :(

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #425 Gepost op: 19-01-2003, 11:28:45 »
Nou kom op dan Julia, schrijf je dan in voor dat talentenjacht gedoe! Dan komen wij wel in de zaal zitten om voor je te juichen. En ook al 7 kilo afhevallen, dus de 'maten' komen er ook aan (lekker belangrijk).
Ja, maar ik weeg ondanks dat er 7 kilo af is nog steeds 103 :-[ hahaha. Maar daar hou ik je aan ik ga me opgeven en jij komt kijken hihi :P maar ik wilde me denk ik wel opgeven en dan zie ik wel waar het schip strand toch ik vind het alleen jammer dat het niet echt duidelijk is wat je precies moet doen, of je nou zelf iets moet bedenken of dat zij dat voor je doen, maar dat zie ik verder wel.

Maarre ik vind het wel top dat je ondanks je 'moederschap' wel nog je school af hebt gemaakt.
dank je! Heb gelukkig veel hulp gehad van mijn ouders en rick was ook een redelijk rustig babytje ;D

dus heb ik er maar een soort projectje van gemaakt om haar op school te houden.

Heel goed van je! Een jonge moeder zonder opleiding en geen enkele steun van wat dan ook krijgt het super zwaar. En als je dan nog de kans hebt om alleen achter te blijven (als je zegtd at het een rare snuiter is zal ie haar vast ook snel verlaten) dan is het helemaal noodzaak...je kan moeilijk je hele leven met je kind in het leger des heils huis zitten...of zoals mijn avder altijd zegt in een kartonnen doos van het leger des heils wonen...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #426 Gepost op: 19-01-2003, 11:58:43 »
Ik wist helemaal niet dat Dewi al 'n kind heeft. Ik wist ook niet dat ze pas 18 was.  :-\
Ja wist ik ook niet en toen ze het zeiden dacht ik: wow, hoe oud is ze dan? Op de site gekeken en daar staat 19... Idd erg knap van haar dat ze dr school af heeft gemaakt etc! (en van Julia dus ook ;)) ik ben zelf ook 17, kan het me toch echt absoluut niet voorstellen... ::)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #427 Gepost op: 19-01-2003, 12:16:38 »
Ja, maar ik weeg ondanks dat er 7 kilo af is nog steeds 103 :-[ hahaha. Maar daar hou ik je aan ik ga me opgeven en jij komt kijken hihi :P

Echt waar  :o (is toch geen grapje he?), maja, als je-om met de woorden van Edwin te spreken- dan maar niet een te kort rokje aan doet, komt het wel goed  :P. Trouwens, ik vind dat sowieso een beetje onzin. Ik heb jarenlang in een kledingzaak gewerkt waar ook grote maten verkocht werden (tot en met maat 54). Ik heb daar vrouwen gezien waar ik jaloers op was. Die zagen er zo mooi uit en zaten zo lekker in hun vel, daar konden sommige 'scharminkels' met maatje 34 echt niet tegen op (ik wil echt niet generaliseren, dit zijn  mijn ervaringen, jullie mogen het oneens met me zijn  ;)). Ik heb misschien makkelijk praten, maar zo werkt het volgens mij echt. Hoe je je voelt, dat straal je uit en dat zegt meer dan die cijfertjes op een weegschaal!
Maar goed, we hebben een deal, als jij op tv komt, kom ik kijken  :D

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #428 Gepost op: 19-01-2003, 12:40:30 »
helaas, ik weeg echt zoveel :-[

maar ff waar is die winkel dan  ;)

hier hebben we een ulla popken en daar wordt echt alleen maar ouwe wijven kleding verkocht (niet dat ik ouwe wijven wil beledigen, maar ik ben 23 en dan ben je daar niet zo blij mee...) Vaak is het ook zo dat als je groet maten koopt het heel lang is, en daar heb ik niks aan, want ik ben gewoon 1 69 en niet groot dus...

Wat betreft die uitstraling, die kan ik wel krijgen hoor, hahaha kapsonesssssss
maar dus over een paar maaanden zit jij in de studio hihi (beetje zelfvertrouwen hahahahha)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #429 Gepost op: 19-01-2003, 12:40:49 »
Bij ons hier in Belgie was er gisteren en vrijdagavond ook weer een aflevering met serieus wat valse mensen in, dus ga die filmpjes maar bekijken zou ik zo zeggen  ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #430 Gepost op: 19-01-2003, 12:55:35 »
Neej ik ga niet zingen, ik ga dan acteren, maar als ik dat zo zie he krijg ik echt de kriebeltjes, want ik heb dat vroeger ook altijd gedaan en ik weetd at ik het kan, ik ben toen ik 16 was ook een keer geselecteerd voor een jongerentheater groep, genaamd artisjok en er deden 160 mensen mee ofzo en er bleven er 12 over ofzo en daar zat ik bij! Ik heb altijd al in de belangstelling gestaan en nu kijken mensen ook naar me alleen met een andere reden hahahahaha

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #431 Gepost op: 19-01-2003, 12:58:50 »
dus ga die filmpjes maar bekijken zou ik zo zeggen  ;)

Bedankt voor de tip, maar 't geluid werkt helaas niet.  :(

Dan probeer ik 't later vandaag nog wel 'n keertje.  :-[

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #432 Gepost op: 19-01-2003, 13:26:52 »
Cool zeg Julia!! Nou als je toen zo ver door bent gekomen kun je het toch idd zeker wel!! Als ik kan kom ik ook naar de studio ;)! Zet hem op he!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #433 Gepost op: 19-01-2003, 13:30:30 »
hahaha is goed, we kunnen ook de mfb daar houden?? :P ;D :D ;) ;D

afijn, vervolgens vergat ik die broef op te sturen :D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #434 Gepost op: 19-01-2003, 13:40:19 »
Wel doen he!! ::)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #435 Gepost op: 19-01-2003, 15:41:30 »
T was weer un leuke aflevering! Hind was gwn de beste, vont k 8)
En vont ut wel koel dat de jury eindelijk eens een beetje 'goeie' commentaar gaf op Jim, oke tis natuurlijk best sneu voor zo'n jongen van 15. Maar hij is gwn niet zo'n goeie zanger...
Enne, Dewi was ook weer erg leuk! :) en zelfs Marieke vont ik nu ook erg goed! (egt vaag, dat ze nie sow veel stemmen had) Enne, ik heb op Hind en op Bas gestemd!
vont Jamai tog wel beetje te zegmaar, niet te vrolijk ofzo. Maar beetje, ja, kan et niet egt uitlegge
Heb de backstage ook gezien, was wel toff :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #436 Gepost op: 19-01-2003, 16:14:50 »
die jamai moet echt een cd of iets uitbrengen, ben nl helemaal weg van die stem, maar het wordt een beetje saai om steeds te luisteren naar de zelfde liedjes hahaha wor ju een beetju gaartjes van

maargoed, hij mag van mij doen wattie wil, dan maar niet de winnaar van idols!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #437 Gepost op: 19-01-2003, 16:55:05 »
Heb net eindelijk de filmpjes van gisteravong kunnen zien. Ik vond Hind goed (ze is echt lief volgens mij). Verder moet ik eerlijk bekennen dat Joel goed was. Marieke was ook wel goed, maar ze zong Engels met een vreselijk Nederlands accent. Daar moet ze wat aan doen. Dewi was ook wel goed.
Jim viel heel erg tegen, maar dat vonden jullie ook al (en de jury ook).
Ben benieuwd naar volgende week. Weet iemand wat het thema is? Toen ik de filmpjes gezien had liep de compu vast... ::)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #438 Gepost op: 20-01-2003, 12:28:53 »
Marieke was ook wel goed, maar ze zong Engels met een vreselijk Nederlands accent. Daar moet ze wat aan doen.
Ah, joe ken hartlie hier eim from hollant ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #439 Gepost op: 20-01-2003, 18:34:22 »
Vorige keer heb ik gestemd en k was geselecteerd van de Home Feader system (??) maar k heb m helaas niet gewonne! Ma t kan toch echt! Ik vind David eigenlijk wel errug leuk maar ik denk wel dat ie er snel uit gaat! Gewoon niet zown mooie stem als de rest van de mense.. Jamai mag winne.. en Joel ook.. of Bas.. die vind k gewoon super leuk..
Maar t meest fan ben ik van Henkjan Smits!!  ::)
Haha.. hij is zow koel.. echt.. ik wil ook mee doen aan de volgende Idols, maar dan ga ik niet zingen alleen n handtekening vragen aan m :P Najah.. k zie wel of k t ook echt ga doen.. gok van niet.. :)