Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 222473 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #480 Gepost op: 25-01-2003, 23:41:05 »
Ik denk dat Bas er niet echt gevoel in kan leggen, omdat hij gewoon heel onzeker is. Ik zei dat ik 't niet helemaal eens was met de jury, omdat hij wel best mooi zong. Z'n uitstraling is gewoon heel onzeker en dat zal 'm uiteindelijk ook wel finest zijn. Maar voorlopig mag hij dus nog blijven. (waarschijnlijk hebben duizenden tienermeisjes gebeld, omdat ze 'm zo zielig vonden... ::) )

Maar Joel er dus uit. Had ik eigenlijk niet verwacht, maar ik kan niet zeggen dat ik 't erg vind.

M'n voorspelling van de talenten die nog gaan afvallen in de komenden weken: David, Marieke, Bas, Dewi. De laatste drie worden denk ik Hind, Jamai en Jim. Ik voorspel dat Jim 't uiteindelijk gaat winnen, maar ik denk eerlijk gezegd dat Hind en Jamai ook 'n geweldige zangcarriere tegemoet kunnen zien.  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #481 Gepost op: 26-01-2003, 00:13:42 »
bas was ook helemaal aan t trillen, best zielig idd, maar aan de andere kant: als je niet met de zenuwen om kan gaan, dan is het vak misschien toch niet echt voor je weg gelegd. die zenuwen gaan gewoonlijk over na de eerste noot, of de eerste zin, maar het is niet normaal dat je het hele liedje door zo onzeker blijft.

wat betreft je voorspelling han, ik denk dat het iets anders wordt: marieke, bas, david, jamai, dewi, en in de finale jim en hind die hind gaat winnen. de meeste mensen gaan nu toch wel in zien dat jim niet zo super kan zingen, hoewel het me vandaag wel mee viel en ik het best lekker vond klinken. maar ja, uiteindelijk maakt het mij niet eens zoveel uit wie er wint, want als iemand goed is, krijgt diegene na zo'n programma als idols toch wel een platencontract aangeboden. ik denk dat dat voor hind zeker is, en voor jim en jamai ook zo goed als. dewi maakt ook nog een kans voor een contract denk ik, maar bij de andere 3 die nu nog over zijn vraag ik het me af... david vind ik persoonlijk erg goed, maar blijkbaar ben ik een van de weinigen die daar zo over denkt. ik vond de keuze van het liedje van vandaag niet zo goed, omdat dat niet echt een zingnummer was maar meer een dansnummer, de tekst is ook niet echt diepgaand waardoor het een beetje moeilijk te zingen is... nou ja, ik vond het iig een heel leuke aflevering, en hind is echt top! ik heb vandaag maar voor hind en dewi gebeld... nou ja, eerst belde ik voor dewi, maar dat was denk ik het verkeerde nummer want toen kreeg ik een stem aan de lijn die vroeg wat het logo van het wereld natuur fonds is (?!). nou ja, toen belde ik maar voor hind, eigenlijk om uit te proberen of ik dat daar ook kreeg, maar toen had ik dus mn stem op haar uitgebracht en toen heb ik daarna toch nog maar ff voor dewi gebeld. njah, boeie allemaal, maar k vond t echt toppie :D

btw, ik heb nog wel een beetje opgelet of ik juul ergens zag, maar ik heb dr niet gezien. ik weet hoe ze dr uitziet maar heb dr niet gezien...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #482 Gepost op: 26-01-2003, 13:24:51 »
Ik vond het ook een leuk aflevering gisteren. Ik heb goed opgelet of ik Julia zag, maar ik denk niet dat ik haar gezien heb. Ze had een beschrijving van zichzelf gegeven, maar ik zag niemand die daar op leek.

@Doris: Ik vind David ook al vanaf het begin goed. Hij zingt goed, hij ziet er leuk uit...tja wat wil je nog meer.

Hind is echt geweldig. Als ik naar haar kijk wordt ik gewoon blij. Ze heeft zo'n goeie uitstraling en zingt ook nog eens prachtig.
Jim vond ik niet slecht gisteren, maar ik vind dat hij een tamelijk saaie stem heeft. Ik kan me zo voorstellen dat als hij 5 liedjes opneemt die voor mijn gevoel allemaal hetzelfde klinken.
Het Engels van Marieke vond ik deze week minder storend. Ik vind haar nog steeds wel goed, maar ze een beetje ongelukkige keuze gemaakt gisteren. Aan de andere kant, ze probeert wel wat en ze hoeft het natuurlijk niet als Avril te doen, het is tenslotte geen soundmixshow. Hind had ook een eigen interpretatie.
Joelle er uit. Jammer voor hem (en zn vader), maar ik vind het niet zo erg.

Ben benieuwd naar volgende week!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #483 Gepost op: 26-01-2003, 13:38:28 »
@Doris: Ik vind David ook al vanaf het begin goed. Hij zingt goed, hij ziet er leuk uit...tja wat wil je nog meer.

Ik heb David ook altijd al goed gevonden en hij ziet er idd echt heel leuk uit. Ik word helemaal vrolijk als hij lacht. Helaas hebben we 'm de laatste weken niet veel zien lachen, maar dat is nogal logisch naar zo'n commentaar van de jury. Gisteren was 't gelukkig weer 'n beetje positiever, maar ik begrijp eerlijk gezegd niet dat de kijkers 't daar niet mee eens waren. Ik vrees voor hem dat hij er volgende week of die week erna uitligt, maar dat vind ik niet terecht. Ik hoop voor hem dat hij dan toch nog 'n contract krijgt aangeboden door een of andere producent, want ik wil zeker nog wel 'ns 'n liedje van 'm op de radio horen!  ;)

Citaat
Het Engels van Marieke vond ik deze week minder storend. Ik vind haar nog steeds wel goed, maar ze een beetje ongelukkige keuze gemaakt gisteren. Aan de andere kant, ze probeert wel wat en ze hoeft het natuurlijk niet als Avril te doen, het is tenslotte geen soundmixshow. Hind had ook een eigen interpretatie.

Je hebt idd gelijk dat Marieke best haar eigen interpretatie mag doen, ovide. Alleen vond ik haar stem gewoon niet zo mooi bij 't liedje passen. Ik ben trouwens echt 'n voorstander van die eigen interpretaties, want 't nieuwe idool moet iets nieuws kunnen brengen en niet 'n kopie zijn van 'n al bestaand idool. Ik vond Joel gisteren bijvoorbeeld 'n kopie van Justin Timberlake, inclusief danspasjes. Hij had er zo de Soundmixshow mee kunnen winnen.  :-\

Daarom ben ik zo blij dat Hind liet horen dat je 'n nummer ook helemaal eigen kan maken en dat 't dan toch nog mooi klinkt. Dat vond ik gisteren eigenlijk ook goed aan Jim. Hij zong ook 'n liedje van Justin, maar maakte 't met z'n lage stem wel helemaal anders.  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #484 Gepost op: 26-01-2003, 13:48:23 »

n eigen interpretatie is idd goed, maar als je zo'n rocknummer gaat doen moet je dat ook wel een beetje uitstralen, anders is t net zoiets als wanneer ozzy osbourne altijd is kortjakje ziek gaat zingen ofzo...

bij joel kreeg ik ook echt zo'n soundmixshow idee, vooral toen ie ook nog eens zn pasjes aan reinout oerlemans ging leren... dat was echt net henny huisman met een  kandidaat, daar heb ik me echt aan geërgerd.

jim gaf dr idd ook zn eigen interpretatie aan, en dat was ook goed, maar ik ben t helemaal met je eens ovide, als je 5 liedjes van hem hoort klinken ze allemaal wel ongeveer hetzelfde.

oh ja, dan had k nog een vraag. op n gegeven moment zei een van de presentatoren van de top 40 over dewi "christina aguilera eat your heart out". k ben vast superblond enzo hoor, maareh... wat betekend dat nou psies? k vind t nl. niet zo heel positief klinken, en dewi vatte t als n compliment op.
k voel me nu echt heel dom

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #485 Gepost op: 26-01-2003, 13:54:10 »
Het betekent volgens mij zoiets als dat ze maar alvast bang moet worden ofzo. Let op, de concurrentie komt eraan oid.

Bij Marieke is het denk ik haar uitstraling die het em gisteren deed. Ze heeft een vrij lieve/onschuldige uitstraling en dat past niet echt bij het liedje van Avril. Het zingen vond ik niet echt slecht, daar blijf ik bij  :D

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #486 Gepost op: 26-01-2003, 13:56:37 »
Leuk feitje nog, op de meeste idols-polls online is Hind Jim inmiddels voorbijgegaan  :D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #487 Gepost op: 26-01-2003, 13:59:19 »
Kenner, you've made my day! ;)

Enne, Jim, eat your heart out!  ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #488 Gepost op: 26-01-2003, 14:03:53 »
kee, thnxxx ovide :)

enne kenner, dat verbaast me nix :) maar wel beter, hind gaat winnen! jeeeeeeej :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #489 Gepost op: 26-01-2003, 14:11:27 »
hind gaat winnen! jeeeeeeej :D

Dan kan e wel heeeeeel trots zijn dat ze bij haar in de klas heeft gezeten!  ;)

e, heb je niet nog iets van Hind, aantekeningen of zo, dan kun je dat over 'n paar maanden (als ze wereldberoemd is  ::) ), verkopen voor heel erg veel geld.  ;D

« Laatst bewerkt op: 26-01-2003, 14:27:55 door Han13 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #490 Gepost op: 26-01-2003, 14:13:23 »
Dan kan e wel heeeeeel trots zijn dat ze bij haar in de klas heeft gezeten!  ;)
jah, dat zat ik ook te bedenken... gek is dat eigenlijk he, want als ze gewonnen heeft en bekend is enzo, zal ze toch nog steeds wel (ongeveer) dezelfde hind zijn als eerst.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #491 Gepost op: 26-01-2003, 18:13:12 »
Ja idd!! Wat cool zeg!! :D

e, heb je niet nog iets van Hind, aantekeningen of zo, dan kun je dat over 'n paar maanden (als ze wereldberoemd is  ::) ), verkopen voor heel erg veel geld.  ;D
jaja zeker wel!!! ze heeft in mn poeziealbum geschreven en in vriendenboekjes!! hahahaha ;D

ennehhh natuurlijk... de video van de musical van groep 8 waar wij dus allebei in speelden (en zij dus ook in zong!)! Maar ja die heeft de hele oude klas... (maar dat zijn natuurlijk niet zo gek veel mensen...)
en oude klassenfoto's natuurlijk ook!! wow zeg hahahahahahaha wat grappig toch!!

Ik vroeg me gisteren af of ze nog hetzelfde telefoonnummer zou hebben (wat ik wel denk want ze woont iig nog in Gouda dus waarom niet op hetzelfde adres?), en of ik dr dan eens op zou bellen om te vertellen dat ze dit topic eens moet komen lezen... Tsja denk niet dat ik het doe, hoor... ik wilde eerst een mailtje sturen (maar weet ook niet of dat mailadres nog klopt), maar ik dacht dat dat dan zo stom staat zo van: nu je beroemd bent wil ik opeens weer contact of zo, maar das natuurlijk niet waar, ik wil t dr gwoon vertellen omdat ze dat mss leuk vindt om te lezen. En toen ze gisteren zei dat ze al die reacties die ze had gekregen juist leuk vond dacht ik hmmmm... Wat vinden jullie???

oja vast natuurlijk ook wel foto's van cabaret!! en na de cabaretvoorstelling hadden we een reünie en hebben we allemaal persoonlijke berichtjes voor iedereen geschreven, en toen had ze bij mij geschreven: "jij hebt talent, doe er iets mee!" ;D ;D (met dr emailadres erbij dus dat is van toen)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #492 Gepost op: 26-01-2003, 18:28:52 »
Nou, ik vind dat je het toch eens moet doen hoor annemieke ! gewoon zo eens zeggen dat je het echt heel tof vindt dat ze het zo ver brengt enzo en als ze tijd heeft dat ze dit anders maar eens moet lezen, ze zal vast wel niet denken dat je enkel maar contact zoekt omdat ze nu zo bekend is.

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #493 Gepost op: 26-01-2003, 21:16:39 »
Ik denk dat David, Joel en Marieke op de stoelen moeten gaan zitten... en dat Joel dr uit gaat...
hahaha, mn voorspelling kwam uit! :D ::) vont t niet egt jammer dat Joel dr uit is, maar heb tog wel meer sympathie voor hem gekregen de afgelopen tijd... ;)
k vont ut ook wel errug koele aflevering! Hind was egt supah goed!! Ik kende dat liedje van RW nie egt, maar ze zong het iig errug goed vont ik! 8) Enne, Jamai was ook erg goed vont ik. leuker als de vorige aflevering... En Jim, mja, gwn weer hetzelfde. Volgens mij zong hij, wel wat beter als de vorige keer... Maar tog moet hij dr maar zo snel mogelijk uit. (zal wel niet doorgaan maar oke.. :() David vont ik (nog steeds) erg koel en goed, dit liedje paste veel beter bij hem, als dat liedje wat hij vorige week had. Op dit forum zijn kennelijk nog wel wat mensjus die David koel vinden, maar mn vriendinnen lachen me allemaal uit, als ik zeg dat David zo koel is :'( ::)
Nouja, Dewi was ook goed. Bas vont ik persoonlijk tog ook wel goed zingen hor, oke, uitstraling mss niet super. Maar t commentaar had tog wel wat minder gekund vint ik :-[
Ik heb op Hind en David gestemd, niet dat ik David beter vint als Jamai, maar hij had de stem iig meer nodig dan Jamai vont ik. Oke, niet dat die ene stem uitmaakt, maar t gaat om t idee...
Kortom: ik vont ut un koele aflevering en Hind moet winnen!
enne, Annemieke, k zou dr wel meeltjuh ofzo sturen... Leuktog?! :) Ik denk ook niet dat ze denkt, dat je alleen contact met dr wil omdat ze nu 'beroemd' is!!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #494 Gepost op: 26-01-2003, 21:34:47 »
Kenner had zojuist mail van Suze :)

Hee Bram!!

Wow da's een heel groot compliment wat je me daar geeft zeg!! Daar word ik
helemaal blij van.  Thanks!!

Ik ga ook zeker door met muziek en wie weet kom ik er ook ooit. Ik hoop het
wel in ieder geval.

Kusss Suze

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #495 Gepost op: 27-01-2003, 08:38:50 »
Wow da's een heel groot compliment wat je me daar geeft zeg!! Daar word ik
helemaal blij van.  Thanks!!

Wat voor 'n compliment heb je haar gegeven?  ???

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig... ::)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #496 Gepost op: 27-01-2003, 16:06:54 »
Wat voor 'n compliment heb je haar gegeven?  ???

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig... ::)

Is mijn geheimpje ;)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #497 Gepost op: 27-01-2003, 16:29:24 »
please??  :-*  ;)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #498 Gepost op: 27-01-2003, 17:35:21 »
Waarom vond iedereen Hind zo geweldig zaterdag ::), ze was goed, maar ze kon absoluut niet tippen aan Jamai, die was gewoon meesterlijk :). Zo mooi vond ik Hind zaterdag niet zingen. Maar dat zal volgende week wel weer beter gaan  ;)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #499 Gepost op: 27-01-2003, 19:57:13 »
Have you SEEN hind ?  :o :o She's a pure godess :P