Ik denk dat David, Joel en Marieke op de stoelen moeten gaan zitten... en dat Joel dr uit gaat...
hahaha, mn voorspelling kwam uit!

vont t niet egt jammer dat Joel dr uit is, maar heb tog wel meer sympathie voor hem gekregen de afgelopen tijd...

k vont ut ook wel errug koele aflevering! Hind was egt supah goed!! Ik kende dat liedje van RW nie egt, maar ze zong het iig errug goed vont ik!

Enne, Jamai was ook erg goed vont ik. leuker als de vorige aflevering... En Jim, mja, gwn weer hetzelfde. Volgens mij zong hij, wel wat beter als de vorige keer... Maar tog moet hij dr maar zo snel mogelijk uit. (zal wel niet doorgaan maar oke..

) David vont ik (nog steeds) erg koel en goed, dit liedje paste veel beter bij hem, als dat liedje wat hij vorige week had. Op dit forum zijn kennelijk nog wel wat mensjus die David koel vinden, maar mn vriendinnen lachen me allemaal uit, als ik zeg dat David zo koel is :'(

Nouja, Dewi was ook goed. Bas vont ik persoonlijk tog ook wel goed zingen hor, oke, uitstraling mss niet super. Maar t commentaar had tog wel wat minder gekund vint ik
Ik heb op Hind en David gestemd, niet dat ik David beter vint als Jamai, maar hij had de stem iig meer nodig dan Jamai vont ik. Oke, niet dat die ene stem uitmaakt, maar t gaat om t idee...
Kortom: ik vont ut un koele aflevering en Hind moet winnen!
enne, Annemieke, k zou dr wel meeltjuh ofzo sturen... Leuktog?!

Ik denk ook niet dat ze denkt, dat je alleen contact met dr wil omdat ze nu 'beroemd' is!!!