Poll

Hoe zal Jamai 't er vanaf brengen bij Top Idols?

Geweldig! Hij zal bij de eerste 3 eindigen!
2 (11.1%)
Hij zal wel in de middenmoot terecht komen.
6 (33.3%)
Slecht! Hij kan natuurlijk nooit tippen aan kandidaten als Will Young.
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Het Idols topic (seizoen 2002/2003)  (gelezen 222453 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Idols topic
« Reactie #500 Gepost op: 27-01-2003, 20:01:31 »
Ik vond Jamai ook heel goed hoor Daisy...maar Hind ik weet het niet. Ze doet gewoon iets met me als ze aan het zingen is. Ik kan het niet goed uitleggen. Van Jamai wordt ik heel vrolijk, ik vind het m wel wat van Gordon hebben (dat is een compliment!). Hind ziet er gewoon zo lief en stralend uit...

Stjezus, het lijkt wel of ik verliefd op haar ben ofzo...lol  :-[, for the record is dus niet zo he!!!

O ja Annemieke, misschien is het wel leuk als je haar mailt ofzo. Mij lijkt het in ieder geval leuk om iets over jezelf te lezen, zeker als dat ook nog zo positief is.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #501 Gepost op: 28-01-2003, 10:15:39 »
JAMAI JAMAI JAMAI

hahahahaha Was erg toppie zaterdag! Ben idd niet in beeld geweest, maar was wel heel goed te horen! Hahahah die vriendin van mij riep in het begin heel hard jamai en dat hoorde je op teevee  ;D Ik deed twee keer heel hard whoehoe toen het stil was vlak voordat jamai ging zingen. Dat hoorde je ook! (voor de liefhebbers, je hoort het ook op het filmpje bij internet  ;D)

Ik vind dat dus meer lachen dan in beeld komen (dan denk je alleen maar wat zie ik eruit! hahaha) Hebben jullie ook gehoord dat ze geen interview konden houden met jamai? sorry, onze schuld! hahahah die vriendin riep Jamai en ik bleef whoehoeen hahaha oeps. Toen kregen we ineens iedereen mee! Das leuk 1000 man meekrijgen  ;D Al met al hebben we erg genoten ennhem...ik ga zaterdag weer ;D :D en dan neem ik een spandoek mee! hahaha schrijf ik op: Juultjuh groet Jamai hahaha

dus opletten!

kusssss julia

owja ik denk dat ik zaterdag mijn rode kreukelblouse aantrek hahaha moet opvallen!

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #502 Gepost op: 28-01-2003, 10:53:14 »
Ga je nu zaterdag weer?  :o

Han is toch wel heeeeel jaloers op Juul :-[  

Gelukkig dat morgenavond de herhaling is, kan ik mooi effe luisteren of ik jullie zo hard hoor gillen bij Jamai. :)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #503 Gepost op: 28-01-2003, 11:29:46 »
Moet je goed luisteren valk voordat de muziek begint hoor je twee keer whoehoe en de laatste is een beetje afgebroken (toen keken er mensen boos om hahahahha) that was me  ;D ;D ;D ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #504 Gepost op: 28-01-2003, 16:49:22 »
Hahaha cool zeg Julia dat jullie alle andere mensen mee hebben gekregen met juichen! ;D

Maar wat vond je van de andere kandi's (owjee zeg hier ook al kandi's ;D) zo in het echt?

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #505 Gepost op: 28-01-2003, 17:51:56 »

Ben idd niet in beeld geweest, maar was wel heel goed te horen! Hahahah die vriendin van mij riep in het begin heel hard jamai en dat hoorde je op teevee  ;D Ik deed twee keer heel hard whoehoe toen het stil was vlak voordat jamai ging zingen. Dat hoorde je ook! (voor de liefhebbers, je hoort het ook op het filmpje bij internet  ;D)

Jaaaaa Juultjuh!!! Ik heb je woehoes gehoord!!!
Loepzuiver zeg. Had maar met de audities meegdaan!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #506 Gepost op: 28-01-2003, 18:25:26 »
Ben erg benieuwd naar dat spandoek...zet er ook iets over het forum op ofzo, extra reclame... ;D

Enne, ik zal letten op een rode kreukelblouse en heel hard woehoe geroep  ;D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #507 Gepost op: 29-01-2003, 20:34:22 »
Wow ik zie net de belgische Chris Morton, wat een talent zeg! Die kan idd weleens heel groot gaan worden over de hele wereld, valt me weer mee van die belgen ;)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #508 Gepost op: 29-01-2003, 20:36:24 »
kben hier zelf weer naar de herhaling aan het kijken van Idol omdat ik het zaterdag gemist had en je kan echt wel al duidelijk zien wie de besten zijn enzo. Vrijdag wordt het voor het eerst écht spannend !!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #509 Gepost op: 29-01-2003, 20:37:40 »
Wow ik zie net de belgische Chris Morton, wat een talent zeg! Die kan idd weleens heel groot gaan worden over de hele wereld, valt me weer mee van die belgen ;)

Uhhh wie bedoel je? Ik heb dit weekend ook de filmpjes op de Belgische site bekeken (en dat waren er erg veel....) en er zaten idd wel 'n paar goede kandi's bij. Ook 'n aantal die 't niet zo goed deden, maar ach die hadden we er bij ons ook bijzitten.  ;)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #510 Gepost op: 29-01-2003, 20:41:07 »
Die gast die zijn gitaar meenam als morele steun, echt fan-tas-tisch!

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #511 Gepost op: 29-01-2003, 21:40:53 »
Die gast die zijn gitaar meenam als morele steun, echt fan-tas-tisch!

Oh die! Die was idd erg goed.  :)

Ik vond die Koen (tenminste ik geloof dat hij zo heet) ook erg grappig die in 't theater 'Sex bomb' deed. Hij heeft echt zo'n seventies look en maakte er echt 'n grappig optreden van. Die komt ook wel ver denk ik. Als hij tenminste door is, want dat werd me niet geheel duidelijk.  :-\

En ik heb je gehoord Juul! Ik hoorde 'n aantal keren toch heel hard schreeuwen bij Jamai. Echt geweldig toen Reinout met 'm wilde gaan praten. 't was eindelijk stil, maar toen zorgden jullie er weer voor dat 't weer heel rumoerig werd.  ;)

« Laatst bewerkt op: 29-01-2003, 21:57:29 door Han13 »

• Forumlid
« Reactie #512 Gepost op: 29-01-2003, 21:59:27 »
Ik vond die Koen (tenminste ik geloof dat hij zo heet) ook erg grappig die in 't theater 'Sex bomb' deed. Hij heeft echt zo'n seventies look en maakte er echt 'n grappig optreden van. Die komt ook wel ver denk ik. Als hij tenminste door is, want dat werd me niet geheel duidelijk.  :-\

hihi idd, de sex bomb optredens waren echt wel grappig  ;D maar zoooveel die hun tekst vergaten  :o

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #513 Gepost op: 30-01-2003, 22:12:40 »
Btw, marieke zingt zaterdag Margherita van marco borsato, thema is nederlandstalig

« Laatst bewerkt op: 30-01-2003, 22:16:13 door Kenner »

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #514 Gepost op: 31-01-2003, 09:25:57 »
En ik heb je gehoord Juul! Ik hoorde 'n aantal keren toch heel hard schreeuwen bij Jamai. Echt geweldig toen Reinout met 'm wilde gaan praten. 't was eindelijk stil, maar toen zorgden jullie er weer voor dat 't weer heel rumoerig werd.  ;)

hahaha ja en dan te bedenken dat er een mannetje beneden stond (dat evntje presenteert ook wel eens lijn 4 die met dat litteken bij zijn mond hahahhaa ja die) die de hele tijd stond te gebaren dat we stil moesten zijn en moesten gana zitten hahahah

zaterdag beetje zoeter zijn  ;D

{ging iets mis bij de quotes, heb ik ff rechtgezet - Compuart}

« Laatst bewerkt op: 1-02-2003, 01:29:08 door Compuart »

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #515 Gepost op: 31-01-2003, 18:13:29 »
Ik heb gister (eindelijk) de aflevering van Idols gekeken die ik woensdag heb opgenomen, maar het was al zo laat dat ik in slaap ben gevallen :-[
Maar goed, vanavond nog een poging.

Baai de weej, ik heb het nu één keer gezien en ben dus duidelijk wel voor Hind he?

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

• Forumlid
« Reactie #516 Gepost op: 31-01-2003, 20:40:30 »
wihaaaa, binnen enkele minuten de eerste live show van Idol 2003 !!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #517 Gepost op: 31-01-2003, 23:41:35 »
wel kijken of julie me zien he? spandoek is nog niet gemaakt trouwens ;D

doeiiii julia

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #518 Gepost op: 1-02-2003, 01:30:51 »
Idool 2003 een duidelijke show met te weinig zang , maar terechte finalisten

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #519 Gepost op: 1-02-2003, 10:44:30 »
wel kijken of julie me zien he? spandoek is nog niet gemaakt trouwens ;D

Ben je weer helemaal beter Juul? Ik ga zeker opletten of ik je zie, maar ik vrees dat ik je niet herken zonder dat spandoek. Ik hoop dan ook maar dat je nog tijd hebt om 't te maken.  :)

Citaat
Idool 2003 een duidelijke show met te weinig zang , maar terechte finalisten

Zo maar 'ns kijken op de site hoe de Belgische deelnemers 't er vanaf hebben gebracht. Ik las vorige week geloof ik dat jullie 5 rondes van 10 personen hebben he? Dan gaan er iedere week 2 door? Ik zal 'ns snel gaan kijken....