JamaiiiMoewahahaha, egt koel dat ie gewonnen heeft!
Had het wel beetjuh verwacht, hij verdiende het al en het zou tog erg onwaarschijnlijk zijn als Jim tog ging winnen. Vont Jim idd, overigens toch wel errug sympathiek!
En hij is egt gegroeid afgelopen tijd, maar niet goed genoeg... Zijn stem vink nog steeds sooo saai...
Vont de single van Jim egt vreselijk irritant en die van Jamai juist lekker in het gehoor liggen enzoo. Gewoon, vrolijk liedjuh
Waar ik me wel v-r-e-s-e-l-i-j-k aan ergerde is Reinier Oerlewappppper
Bah, Jamai en Jim zo lkkr dat het hun nix uit maakte en dat ze gewoon relax waren enzoo, probeerde Reinoud het de hele tijd uit hun te trekken, vanne: Het draait tog wel allemaal om het contract he? En: Jaaa, jullie zeggen wel dat jullie het elkaar gunnen maaaaar.....
Grrr, maarja, van hem zijn we ook weer af!
k hoop nu maar dat ze Jamai niet al te veel gaan uitbuiten en dat ie lkkr zichzelf blijft!
Egt koel trouwens om Zosja weer te zien, Zosjah: You Go Girl!
Ik hoorde trouwens vandaag van mn pianoleraar dat Zosja meerdere malen bij hem thuis heeft gelogeerd omdat Zosja vriendinnetje was van zijn zoontjuh
Wel grappig om te horuh...
Oja, van dat FOK berichtjuh geloof ik tog niet denk ik, zou tog wel beetjuh onwaarschijnlijk zijn... :-\ Maar weet ut niet zeker...
let niet op mij vandaag, ben beetje in een praattype-bui