Wat jij zei over dat liedje van de mislukkelingen zei ik eerst ook. Ze zijn toch al genoeg uitgelachen. Maar ik denk dat ze nou zoiets hebben van wij hebben toch maar mooir een liedje mogen opnemen.. Denken ze dadelijk ook nog dat ze echt goed zijn.
't is natuurlijk wel 'n hele leuke ervaring voor deze mensen om 'ns in 'n echte studio te komen en zo en ik denk dat ze ook wel 'n hele leuke dag hebben gehad. Alleen zou ik zelf hier nooit aan meegewerkt hebben na al zo te kijk te hebben gestaan voor heel Nederland.
Trouwens volgens mij moesten ze allemaal dezelfde kleding aan als met de audities. Alleen Sunny had nu niet meer haar glitterjurk aan, maar 'n hele alledaagse outfit. :-\
Ik vond Tim ('My way') de grote afwezige. Die had er ook zeker tussen moeten zitten. Misschien dat ze hem ook gevraagd hebben, maar dat hij niet z'n medewerking wilde verlenen.
Trouwens iemand die reclame gezien van die Vincent (die jongen op die klompen). Zie je hem auditie doen voor Idols. Het klinkt echt nergens naar. Het publiek heeft allemaal spandoeken voor hem gemaakt en de meisjes zijn uitzinnig. Na zijn optreden gaat de jury staan en applaudiseert voor hem. Niets dan lof blablabla. Dan heel droog, 'helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid...' Echt dubbel gelegen...
Ja echt geweldig die reclame! Ik heb 'm gisteren 'n paar keer voorbij zien komen, terwijl ik toch DSDS aan 't volgen was in de reclameblokken. Die Vincent is echt grappig en heeft zelf volgens mij ook goed in de gaten dat hij niet goed kan zingen, maar meer 'n gangmaker is. Maar iig 'n geweldig idee voor 'n reclame!