Ik vond 't wel al 'n leuke uitzending! Ik heb toch aardig wat afgelachen!
Ik vind 't echt ongelooflijk dat er nog steeds mensen zijn die meedoen en ook nog echt denken dat ze wel 'n idool kunnen worden, terwijl ze echt niet kunnen zingen. Ik heb bijvoorbeeld echt met veel verbazing naar puberende Kevin (Greased lightning) zitten kijken. Die meende echt dat hij de uitstraling, de stem en de juiste kleding had om 't nieuwe idool te worden. Hij moet wel heel verbaasd zijn geweest dat hij van de jury te horen kreeg dat hij deze drie factoren absoluut niet had.
Verder vond ik Robertjan, die Frans Bauer deed, erg grappig. Ik had op de een of andere manier wel echt medelijden met hem. Hij deed zo goed zijn best, maar hij heeft 't idd gewoon niet om 't ver te kunnen schoppen als zanger. Misschien moet hij maar 'ns bij de echte Frans op de koffie gaan voor wat adviezen.
Ik vond trouwens Rubien (dat donkere meisje met de witte pet), Alice (die vorig jaar ook al in 't theater was) en Boris (Stacy Orrico) erg goed!
Op
www.idols.nl zijn trouwens alle audities van deze eerst aflevering terug te bekijken! Leuk voor als je je geheugen weer effe wilt opfrissen!
Edit: ik heb effe 'n nieuwe poll toegevoegd over de audities in de eerste aflevering!