Alexander - Leuke jongen, goede uitstraling, alleen 't totale verkeerde nummer gekozen
Guy - Heeft alles wat een ster moet hebben, goede uitstraling, prachtige step, top
Diana - Mooie stem, ik zou haar wel eens in het Engels willen horen zingen, dan zou ze een kans maken.
Jamai - Goed gedaan, niet buitengewoon, maar gewoon goed, ik denk niet goed genoeg om te winnen.
Heinz - O jee, wat moet ik hier over zeggen, ik vind dit dus 3x niks, leuke jongen, maar was in NL niet eens bij de laatste 10 gekomen denk ik. Niks gewoon.
Alex - Hardstikke leuk meisje, mooie stem, met een iets hipper nummer misschien nog een gevaarlijke outsider geweest, viel wat tegen, ik had 'r veel hoger ingeschat.
Ryan - Mooie stem, maar niet echt iets bijzonders, ik vond 't een beetje saai.
Kelly - 't Ster zijn straalt er vanaf, prachtige stem, maar de manier hoe ze zong beviel me niet. Doet me aan Mariah Careysaus denken en daar houd ik niet van.
Peter - Ja geweldig gewoon, daar houd ik van, maar ik denk niet 't type wat ze zoeken. Leuk idd met een echte live band!
Will - Prachtige stem, maar die kennen we nu wel, ik ben het 100% met Cora Bora eens.
Kurt - Ja, mijn schatje, echt geweldig
, prachtige stem, goed nummer gekozen, was gewoon
!