Nou als 't echt waar is dan vind ik 't fijn voor hem dat hij 't nu heeft durven naar buiten te brengen. 't is toch alleen maar fijn dat hij er dan nu eindelijk vrij over kan praten en helemaal zichzelf kan zijn?
Ik vind 't eerlijk gezegd ook helemaal niet vreemd dat hij eerst wel 'n vriendin had en verliefd was op die jeugdvriendin van 'm. 't komt vaak voor dat homoseksualiteit pas in de puberteit ontdekt wordt, nadat men 'n aantal heteroseksuele relaties heeft gehad. Op de een of andere manier onderdrukken velen hun homoseksuele gevoelens zo erg dat ze er zelf in geloven dat ze hetero zijn. Op 'n gegeven moment wordt 't in hun puberteit ineens toch duidelijk voor ze en komen ze uit de kast. Helemaal niet ondenkbaar dus dat 't bij Jamai ook zo gegaan is.
Ik heb trouwens wel 't idee dat Jamai min of meer onder druk van Ruud de Wild deze uitspraak heeft gedaan. Los er van of 't dan wel of niet waar zou zijn, vind ik 't eigenlijk niet kunnen dat zo'n jonge jongen op deze manier eigenlijk 'gedwongen' wordt bepaalde uitspraken te doen.