Deze aflevering veel goeien en weinig slechten, vooral die man met die baard die allereerste, ik dacht dat wordt 3maal niks, maar hij was helemaal top. Ik zou het leuk vinden als hij bij de laatste 10 kwam.
Ik had ook totaal niet verwacht dat die zou kunnen zingen, maar 't klonk echt goed! Zou idd wel leuk zijn als die bij de laatste 10 zou zitten, maar ik vrees voor hem dat hij nooit tot Idol 2004 gekozen zal worden. Hij heeft nu niet bepaald 'n Idol-uiterlijk, omdat hij er nogal, hoe zeg ik dat, 'ouwelijk' uitziet. Ik zou zo op 't eerste gezicht eigenlijk zeggen dat hij te oud zou zijn voor Idols. (volgens mag je niet ouder zijn dan 26) :-\
Anton Stuurs is btw niet geweest, je zag hem wel een paar keer op de achtergrond lopen tijdens interviews
Ik zag 'm ook 'n paar keer voorbij komen. Ik had zijn auditie trouwens wel graag willen zien.
Ik heb trouwens gekozen voor camping-Kim als grappigste auditie. Zij zong dat eigen verzonnen liedje over dat ze 'n ster wilde zijn en nu voor de jury stond. ('hello jury! hello jury! I'm singing for you and I wanna be a star!' of iets in die trant) Dacht zeker de jury wel effe te verpletteren met zo'n 'geweldig' (ahum) zelf bedacht liedje.
Ik had trouwens bij niemand van degenen die door waren zoiets van: deze gaat 't ver schoppen! Ze waren natuurlijk wel goed, maar ik kon ze allemaal niet als nieuw idool zien vreemd genoeg. :-\