Ik heb echt enorm genoten van deze aflevering!
Wat heerlijk om al die mensen te horen zingen en hun best te zien doen. En echt leuk dat je met hun mee de spanning kunt voelen. En geweldig om getuigen te zijn van al die spanningen bij 't oefenen van die duetten. (vooral 't duet tussen Shno en Brian)
Dat maakt de theaterronde echt leuk om naar te kijken vind ik!
Ik moet zeggen dat ik 'n aantal wel erg slecht vond. Ik kreeg bij sommigen echt 't idee dat ze meer op hun uiterlijk gekozen zijn als op hun zangstem. Maar goed, laten we maar hopen dat die er tijdens 't theater uit gehaald worden, zodat we straks alleen maar hele goede over hebben bij de workshops!
Jammer wel dat we van iedereen maar zo weinig zagen, maar ze wilden natuurlijk zoveel mogelijk deelnemers in beeld krijgen in dit kleine uurtje. Degenen die me momenteel opgevallen zijn in de positieve zin: Boris (nu moet ik zeggen dat ik op hem ook speciaal aan 't letten was, omdat hij hier uit Venlo komt. Maar ik vond 'm erg goed! Echt knap dat hij bij dat duet nog zo goed doorzong terwijl Nabila echt enorm vals aan 't zingen was.), Robin, Maickel, Elisaar en Nick.
Boris
Robin
Elisaar
Nick
Dit meisje, Merel heet ze, zit trouwens bij m'n vader op school (hij is docent op 'n middelbare school). Jammergenoeg weet m'n vader niet of ze door is naar de workshops. Ik heb haar trouwens niet voorbij zien komen net in 't theater. :-\
Merel