Haha ik sluit me ook aan bij de mening dat er bij deze show minder kwaliteit was dan bij de vorige. Dan wordt de concurrentie natuurlijk ook groter als er niet een paar uitblinken
Als ik zo naar de jury luisterde kon ik er wel achter komen dat Robin, JK en Meike doorgingen.
Nadat ik trouwens Meike hoorde zingen vond ik dat dus echt slecht hoor. En dan hoor ik de jury zeggen dat ze een spetterend optreden gaf ofzo :s Nou vergeleken Marieke vorig jaar was ze toch helemaal niks? Dat Let's Dance spoorde ook niet echt aan om te gaan dancen. Of ben ik de enige die dat denkt
Moet ook toegeven dat het slechte Engels deze show ook erg opviel. Hedwig vond ik ook slecht en daar was de jury ook nog wel enthausiast over dacht ik. Nee, mijn top 3 was JK (alhoewel die ook niet echt goed zong), Robin en Nick. Ik vond niet echt dat er een vrouw tussen zat die mooi kon zingen of er echt leuk uitzach
Kostian was ook slecht, maar dat verwachtte ik al een beetje. Megan viel trouwens ook wel tegen kwa zingen.
Nick en Merel zijn wel terecht door naar de wildcard-show, als je denkt dat Robin, JK en Meike door zijn.
Nu is het wachten op de 3e workshop waar de kwaliteit weer hoger gaat liggen volgens mij.