In dit topic kun je alles kwijt over Idols-deelnemer Robin.
Ik vind 'm op zich wel goed, maar nog niet echt met kop en schouders boven de rest van de deelnemers uitsteken. Oke, hij ziet er natuurlijk leuk uit, maar ik ben eerlijk gezegd nog niet helemaal overtuigd van z'n zangkwaliteiten.
Toch kreeg hij gisteren de meeste stemmen van 't Nederlandse publiek. Nu heb ik stiekempjes toch 'n beetje 't idee dat dat ook iets te maken heeft met de promotiecampagne die Irene Moors voor hem heeft gestart. In Life & Cooking vorige week had ze 't er bijna de hele tijd over en ze had vlaggetjes, mokken en kaarsen met z'n foto erop constant in beeld.
Op zich vind ik 't wel leuk dat ze Idols zo intensief volgt en ook zo meeleeft met de deelnemers, maar ik vraag me af of dit niet 'n beetje voortrekkerij is van Robin. Ik heb namelijk laatste ergens gelezen dat de makers er dit jaar heel goed op toezien dat 'n bepaalde deelnemer niet meer aandacht krijgt als 'n andere in de media. Op deze manier willen ze iedereen gelijke kansen geven. 'n heel goed initiatief zou ik zeggen, maar dit gedrag van Irene Moors gaat daar eik dan rechtstreeks tegenin.