Zojuist was hier op de stadsomroep 'n uitgebreide reportage over Boris met daarin interviews met bekenden waarin z'n vader, moeder en z'n vriendin Irene. En Irene had dus mooi Django in haar armen. En geloof me of niet, maar ik heb zelden zo'n schattig kindje gezien! Echt heel erg leuk! Ik was echt helemaal vertederd toen ik dat kindje zag.
Maar z'n familie en bekenden werden dus geinterviewd over Boris z'n kansen enzo. Iedereen verklaarde eik dat hij wel 'n grote kans maakt, maar ze zijn er allemaal niet zo zeker van dat hij gaat winnen. Ze begonnen namelijk allemaal over 't feit dat er zo onvoorspelbaar gestemd wordt en dat ze niet weten waar de tienermeisjes, die toch 't meeste stemmen, nu precies naar op zoek zijn. Z'n vader, die docent is op 't conservatorium, verklaarde trouwens dat hij niet echt achter 't idee van Idols stond. Maar hij vindt dat z'n zoon 't geweldig doet en steunt hem erin dat hij zo bekendheid wil vergaren. Z'n moeder woont eik in Spanje (ouders zijn gescheiden), maar ze is nu sinds 2 weken terug in Nederland om 't Idols-avontuur van haar zoon mee te kunnen maken. Ze blijft waarschijnlijk hier totdat hij afgevallen is.
Irene verklaarde trouwens dat zij Boris heeft gezegd dat hij maar mee moest doen met Idols. Ze zegt dat ze vond dat hij iets commercieels moest gaan doen, omdat hij anders nooit zou kunnen doorbreken. Hij voelde zich in 't begin van Idols er blijkbaar helemaal niet goed op z'n plaats, maar nu is hij helemaal gewend en is hij 't leuk gaan vinden. 't heeft volgens Irene ook heel erg geholpen dat hij in JK 'n hele goede vriend heeft gevonden.
Verder was er nog 'n interview met 'n bakker hier in Venlo, die Boris-gebakjes verkoopt. Boris was daar 'n taart komen kopen voor de 1-jarige verjaardag van Django en toen heeft de bakker voorgesteld om Boris-gebakjes te gaan maken. En ze lopen volgens de bakker erg goed, vooral op zaterdag. Mensen willen naar Idols kijken, terwijl ze 'n Boris-gebakje eten. Haha! Er werd ook 'n dame geinterviewd, die vier Boris-gebakjes kocht voor haar kleinkinderen in Eindhoven. Die waren helemaal gek van Boris en ze nam alles over hem mee wat ze maar kon vinden.
Oh ja, ze lieten trouwens ook 'n briefje zien dat Boris geschreven had en aan z'n deur had gehangen. Daarop verzocht hij z'n fans vriendelijk om tussen bepaalde tijden niet aan te bellen, omdat Django dan sliep. Echt schattig.