Ga het morgen meteen aan dīr vragen
Ik was vergeten te melden dat dat communiekantje zelfs op de foto ging met Boris vlak voordat hij richting stadhuis vertrok!
Bij hart van Nederland hadden ze wat beelden, zag er leuk uit en druk zeg (nou ja, niet echt verbaasd eik )
Verder nog niet veel beelden gezien, ga nu maar ff shownieuws kijken...
Ik heb 't gisteren wel bij 't NOS-journaal en idd bij Hart van Nederland gezien. Ik was net weg, maar heb m'n moeder bij de video klaar gezet om RTL Boulevard op te nemen, maar blijkbaar was daar niks bij over de huldiging. Echt vreemd vond ik dat.
Maar misschien dadelijk nog bij Shownieuws...
En ik las net op teletekst dat Boris bij maar liefst 5 van de 6 concerten met Marco Borsato als gast mag optreden ::uitjedakgaansmiley::
Joepie!!! Nou ben ik nog blijer dat ik kaartjes heb kunnen bemachtigen
Echt geweldig dat je gaat zeg!
Ik wil ook!!!!! Maar ik moet 't doen met de beelden die er misschien wel van worden uitgezonden op tv.
Maar iig vast veel plezier en ik hoop dat je uitgebreid verslag zult doen over hoe 't was!
Ik was gisteren nog vergeten te vertellen dat Boris ook nog geinterviewd werd voor de Stadsomroep en 't ging niet alleen over de huldiging. Hij vertelde ook dat door 't gedoe met Gino z'n cd vertraging had opgelopen. 't wordt wel 'n echte retro-plaat, wat betekent dat hij vol soul en funk zal staan. Er zullen 12 nummers op komen te staan. En hij zei heel trots dat hij 'm helemaal zelf had mogen samenstellen! Dus dat wordt wel wat geloof ik!
Hij zei verder dat 't 'gedoe' (zoals hij 't noemde, want hij noemde geloof ik liever niet Gino's naam) nu 'min of meer' opgelost is, dus ik denk dat er toch nog steeds wat strubbelingen zijn. De interviewer vroeg nog of hij er nu bij was, maar toen zei Boris resoluut 'nee', wat er echt zo uitkwam als 'echt niet! Die wil ik voorlopig effe niet in m'n buurt!' En terecht natuurlijk!
De Stadsomroep meldde vandaag overigens dat z'n dc over 'n paar weken al zal uitkomen. Ik gok dus begin of halverwegen juni.