Zondag ben ik naar 't Doolhofconcert geweest en 't was erg leuk!
Boris was heerlijk ontspannen en heeft verspreid over 't concert 5 nummers gezongen. Eerst zong hij 'n rustig nummer wat ik niet kende, maar wat volgens mij geen eigen nummer was. Bij 'Papa was a rolling stone', 'Kiss' en 'When you think of me' deed 't hele publiek enthousiast mee en ging staan. 't was echt 'n compleet feest. Hij deed verder nog 'Ain't no sunshine' samen met Do, die ook 'n paar nummers kwam zingen. Dat klonk ook erg mooi, maar was volgens mij ter plekke verzonnen en niet gerepeteerd van te voren.
Verder traden ook nog op Alessandro Safini (die van 'Luna' ja), Ge Titulaer (Boris' vader), Do dus en nog 'n Venlose zanger en zangeres. Was ook wel leuk allemaal, maar je kon echt merken dat 't publiek vooral voor Boris was gekomen. (En dat terwijl Boris vorig jaar hiervoor gevraagd is om onbekend talent in Venlo de kans te geven te laten zien wat hij in z'n mars heeft. De organisatie had toen natuurlijk niet verwacht dat hij uiteindelijk de grote trekker van 't concert zou worden.
)Ook veel ouders met kinderen daar, speciaal voor Boris natuurlijk. Echt gek vond ik dat, want die kaarten voor 't concert waren echt duur om zomaar met 'n hoop kinderen heen te gaan. (ik had zelf goedkoper kaartjes kunnen krijgen
) Op 't laatst zongen alle artiesten ook nog 'Fantasy' van Earth Wind & Fire samen.
Dit concert was ook al op zaterdagavond geweest, maar dan voornamelijk voor 't bedrijfsleven hier in de buurt. 'n aantal bedrijven hadden flink gesponsord en konden hun personeel er gratis heen laten gaan. Daar heeft Boris niet met Do gezongen, maar wel met z'n vader. Dat heb ik dus moeten missen.
Maar al met al heb ik me wel geamuseerd. We hadden best goede plaatsen, maar ik had ook nog m'n verrekijker meegenomen, zodat ik Boris helemaal close in beeld kon nemen.
Wat betrefd die albumrelease: ik hoorde hier vorige week op de Stadsomroep dat die tegelijkertijd zal zijn met de huldiging van Boris door de provincie. En als ik me niet vergis zou dat 19 juni zijn. Dan wordt Boris dus weer gehuldigd (maar nu in Maastricht) en gaat hij 'n mini-concert geven. Waarschijnlijk met liedjes van 't album dus.
Ik kan er alleen helaas niet bij zijn.
Maar ik gok dus dat 't album zo rond de 19de uitkomt....