Nou nu is me wat ter oren gekomen! Ik zou vanavond naar 'n concert van Boris gaan hier in Venlo, maar gisteren werd aangekondigd dat 't niet door zou gaan omdat Boris ziek is. Nu was dus net hier op de Stadsomroep, dat Boris helemaal niet ziek is maar dat er iets heel anders aan de hand is. De volledige band van Boris is namelijk opgestapt!
't blijkt om 'n groot zakelijk conflict te gaan tussen Boris en Glenn Corneille, ook Venlonaar en de leider van de band van Boris. Glenn heeft dus 'n conflict met Boris en de hele band is aan zijn kant gaan staan. En ze zijn dus allemaal opgestapt. Boris kan dus niet optreden vanavond omdat hij geen band heeft! En dat terwijl Boris en Glenn al jaren bevriend zijn en al veel meegemaakt hebben samen. Er moet dus wel heel wat gebeurd zijn denk ik.
Trouwens, 'n paar jaar geleden had Boris ook al 'n conflict met Glenn n.a.v. 't songfestival, maar daar had Gino Taihuttu toen iets mee te doen. Hij had Boris geadviseerd om veel meer geld te vragen om 'n single met Glenn op te nemen en dat pikte Glenn dus niet. En toen is er dus ook al 'n breuk geweest tussen die twee. Nu leken ze al weer 'n hele tijd dikke vrienden, maar dat is dus nu ook voorbij.
't concert hier in Venlo is uitgesteld, maar ik vraag me af of 't er nog van komt als Boris helemaal geen band meer heeft.