Fardoe: Tsja, Wat moet ik over je zeggen. Je was als eerste en ben je al vergeten. Misschien is dat omdat jij als eerste was en ik snel vergeet. Of het is omdat je gewoon niet iemand is die zo goed is dat je in mijn hoofd blijft hangen
Boris: Jongen, wat heb jij een lekker ritme. Ik heb me geen moment verveeld terwijl ik je eigenlijk in het begin een beetje uitslover vond. Maar dat heb je nu helemaal weg-gezongen
Irma: ........... Sprakeloos. Wat heb jij een prachtige stem. Het doet me denken aan Hind van vorig jaar. Die heeft misschien niet de finale gehaald. Maar ik durf mijn geld erop in te zetten dat jij dat wel komt.
Alice: Je hebt best goed gezongen, maar ik heb het gevoel dat je beter kan. misschien kan je dit laten zien in de Wildcard-ronde
Martijn: Je hebt me niet echt kunnen boeien dus houd ik het kort. Je hebt een beetje kinderlijk gezongen. Dit is het enige wat ik over je kan zeggen.
Daniel: Ook jij hebt me niet echt kunnen boeien. Je zong, tja. Wel goed, Je hebt het zelfde soort muziek uitgekozen als JK vorige week. Alleen deed hij het goed en jij.. niet zo.
Elisaar: Ik heb vanaf de audities van je genoten. Je mooie uiterlijk en je stem was ook mooi. Misschien het verkeerde liedje gekozen, maar misschien heb ik niet zo goed op je stem gelet bij de audities en de theater doordat ik verbluft was door je uiterlijk. Misschien kan je me weer overtuigen bij de Wildcard-Ronde, want jij hebt dat zeker verdient.
Eric: Ik heb het idee dat jij je niet voluit hebt gegeven. Ook was je uitspraak goed tot ronduit slecht waardoor ik het gevoel kreeg dat ik naar een rap zat te luisteren. Dit omdat het leek alsof je de tekst voorlas.
Tialda: Ik ben heel hard over je. Je kon gewoon niet zingen. Ik heb je bijna geen zuivere toon horen zingen. De meeste mensen gaan hoog zingen en komen daardoo boven de zuivere toon. Dus vals. Bij jou is het omgekeerde het geval. Jij zong wat lager en dat was ook eronder, ook vals.
Door: Boris, Irma en (LC twijfelt nu) misschien toch Elisaar, ik kan niemand anders verzinnen.
Wildcard: Eric en Alice.