Ik zie tot m'n verbazing dat er nog geen topic over de aflevering van gisteren is! En hoewel er niet zo heel erg veel te zeggen is over de samenvattende aflevering, verdient hij toch wel 'n eigen topic.
Ik baalde er echt van dat we gisteren nog niet begonnen met de liveshows, maar de herhalingsaflevering bleek toch best leuk vond ik. Er waren weer wat nieuwe audities te zien, zoals die van Maud en Irma. Ik vond Maud bij de auditie niet echt bijzonder eik. Ze is echt 'n stuk beter gaan zingen nu! Irma was zoals ik verwacht had bij de audities ook al erg goed.
Ik vond 't ook erg leuk om 't commentaar van de Idols-juryleden op alle gebeurtenissen tot nu toe te horen.
Ik vond 't wel wat vreemd dat er bij Boris als enige niets over zijn auditie werd gezegd. En later werd er ook niks meer over zijn workshopoptreden gezegd.
Maar goed, Edwin zei wel dat Boris goed gezongen had tijdens de solo in 't theater en Eric wist te melden dat Boris goed doorzong toen Nabila zo de mist inging tijdens 't duet! Toch nog iets positiefs dus!
Over Maud werd trouwens ook gezegd dat ze echt geweldig goed zong tijdens de solo in 't theater, maar toen lieten ze dus 'n stukje van haar horen wat ik helemaal niet goed vond.
Hoewel 't dus jammer was dat er gisteren geen nieuwe aflevering was, vond ik 't al met al toch wel 'n geslaagde aflevering. Ook leuk om weer die audities effe voorbij te zien komen!