JK
Joël werd op een rapnummer afgerekent vorig seizoen. Dus gewaagd, je hebt het erg goed gedaan maar vorige week deed je het beter
Alice
Volgens mij waren zelfs de achtergrondzangeressen vals, de muziek vals en dan met jou er nog bij, qua zang dan, was verschrikkelijk. Je uiterlijk maakt niet veel goed. Hoe hebben ze jou door kunnen laten.
Boris
Tja, je zang was nog steeds top, maar je hebt totaal het verkeerde nummer gekozen voor jou stem. Je hoeft nummers niet helemaal de songs te imiteren en het is juist goed als je er een eigen draai aan geeft, maar dit nummer hoort te rocken maar jou versie rockte niet. Je wordt er niet op afgerekent, dat weet ik zeker. Maar het kan beter
Eric
Elke keer dat ik op de stoel/bank naar jou zit te kijken denk ik: Deze jongen kan het hebben. Maar als je begint te zingen zou ik geen hond willen zijn die alles 3 keer harder hoort of zo. Het wil gewoon niet. Je hebt een hele school achter je, maar dat hoeft niet genoeg te zijn.
Irma
Geen Commentaar, jij hoorde de laatste weken niet op die krukken. Hopelijk denkt het Nederlands Volk er hetzelfde over en ga jij lachend naar de volgende ronde
Marlies
Kzeg het recht voor zijn raap, jij kan beter, stukken! Beter. Jij had veel beter met Boris kunnen ruilen. Jij had The Rasmus moeten zingen, een nummer dat bij jou stem past. Oh, nog over Britney Spears. Please, doe dat nooit meer. Dank je!
Maud
Kga niet zoveel over jou zeggen, want uhhmm. Ik weet niet veel over het nummer dat je zong en dat zegt wel wat. In de Workshops had ik dat met Alice, maar ja, daar is het ook goed mee gekomen(Tenminste.....) Jij gaat het wel redden
Ron
Voor Ron---> Zie hierboven.
LC