Ik heb genoten van de liveshow! Maud, waar ik geen fan van ben/was, vond ik erg goed! JK viel idd tegen (jammer joh!) en Boris... SUBLIEM!!! Wat ik hier zo lees zijn er denk ik meer Boris-fans dan Maud-fans, of klopt dat niet??
Hier wel ja. Maar dat is niet overal zo jammergenoeg.
Ik heb afgelopen donderdag iets heel raars gelezen in een Privé van een paar weken terug (1e privé na begrafenis Juliana). Daar stond in dat er iemand van 'achter de schermen' vertelde dat het allemaal doorgestoken kaart is, Idols. Hij kon toen al vertellen wie er elke show zou afvallen (en dat klopte ook!!) en dat de halve finale tussen Maud, Boris en JK zou gaan en dat JK zou afvallen. Verder zei hij ook dat Maud de finale zou winnen, want 'het werd tijd dat een meisje het wint!' (zijn woorden). Helaas kan ik het stuk niet inscannen omdat het blad bij de garage lag, maar misschien heeft iemand die Prive nog ergens thuis liggen??
Ik was iig heel verbaasd dat ik achteraf las dat hij toch gelijk heeft gekregen
Ik word toch wel erg benieuwd naar dit stuk, want ik heb er ook al ergens anders iets over gelezen. ’t is natuurlijk wel heel opvallend dat hij tot nu toe alles goed heeft gehad en dat is vrijwel onmogelijk als je gewoon gokt natuurlijk.
Ik word hier toch wel wat akelig van eik. Ik heb altijd al m’n twijfels gehad over hoe ’t daar allemaal ging, maar ik ging er eik wel vanuit dat ze niet zo tot in detail zouden uitstippelen wie er wanneer zou moeten afvallen. Ik ging er vanuit dat ze wel probeerden de stemmingen te beïnvloeden door deelnemers op ’n bepaalde manier neer te zetten door bijvoorbeeld ’t jurycommentaar en de filmpjes. Maar dat ze zover zouden gaan en zelfs gewoon al helemaal van te voren zouden bepalen wie de winnaar zou worden en in welke volgorde de anderen zouden afvallen, dat had ik toch eik niet verwacht. Je weet toch nooit hoe de liveshows zich gaan ontwikkelen en misschien wordt degene die volgens hen zou moeten winnen, na ’n tijd wel zo onpopulair dat ’t echt ongeloofwaardig zou worden om die te laten winnen.
Bovendien vraag ik me af wat de makers er eik aan hebben om ’t zo te spelen. Ik kan me op zich wel voorstellen dat ze ’n bepaald iemand graag als winnaar zouden zien, maar wat hebben ze eraan om zelf van te voren te bepalen wie wanneer afvalt? ’t maakt voor hen toch echt geen biet uit of Robin nu in de tweede of in de vijfde liveshow was afgevallen? Dus wat is dan ’t nut van alles van te voren uit te stippelen en daarmee te riskeren dat ’t uit gaat komen dat ’t doorgestoken kaart is? En Henkjan zegt altijd maar dat hij de mening van het volk zo belangrijk vindt en dat ze willen dat de populairste wint, want die zou volgens hem ook ’t meeste CD’s kunnen gaan verkopen. Dus waarom zouden ze dan toch zelf willen bepalen wie er ver komt of wie er gaat winnen? Daar zie ik gewoon eik niet zo’n goede reden voor.