Ik vind 't wel leuk dat ze deze week zoveel aandacht krijgen!
Alleen jammer dat ik zelf zo weinig tijd heb om alles te volgen.
Maar gisteren had ik iig Life & Cooking opgenomen, omdat ik weg was de hele dag. Gisterenavond nog snel naar Maud en Boris gekeken en ik vond 't erg leuk! Vooral Boris vond ik leuk, omdat die ook nog 'n stukje mocht zingen.
Vanavond ga ik zeker RTL Boulevard kijken, want 'n aflevering met Boris wil ik zeker niet missen!
Oh trouwens, Maud en Boris geven op Koninginnedag ook 'n optreden in Amsterdam op 't Spui. Dus als je daar in de buurt bent, ga erheen zou ik zeggen! En ik ga effe uitzoeken of dat optreden ook ergens wordt uitgezonden...
Trouwens, 't blijkt dat gisteren bij Maud in Leiden veel meer mensen op de been waren dan bij Boris in Den Haag. Daardoor wordt op heel veel plaatsen geconcludeerd dat Maud veel meer aanhangers heeft dan Boris. Ik vind echter dat je dat niet goed met elkaar kunt vergelijken, omdat Maud 's middags in Leiden was en Boris 's morgens in Den Haag. En 't gaat bovendien niet om dezelfde stad, dus wie zegt of er in Leiden voor Boris niet ook zoveel mensen zouden zijn gekomen als hij daar zou zijn geweest. Maar toch valt me de aandacht voor Boris wat tegen, maar ik hoop dat dat de komende dagen recht gezet wordt!